Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

<3 jouluntähtöset vk 14 <3

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

+++++++++++++++++++++++++++++++

naputtelempa minäkin jotain.....

Kukka ja äitikuu! onnea ihan hirveän paljon! Vetäkää kaksin käsin meitä muita sinne odotuspuolelle mukaan!

Mulla oli ovis eilen laskurin mukaan ja lauantai-iltana ja sunnuntai-aamuna heiluteltiin peittoa mutta illalla sit väsy vei voiton kun esikoinen tulikin eilen kuumeeseen ja oksensikin että tässä ollaan melkosen virkeinä uuteen viikkoon. Hämmästyttää se, että aikaisemmin en ole mitään limoja bongaillut ja nyt tuntuu että niitä ei voi olla huomaamatta=)

Jep, taidan vetäytyä pesemään haisulia!

++++++++++++++++++++++++++++++++

Vierailija
2/35 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille!

Itselläni nyt sitten edessä se piinaava viikko...nyt menossa kp23/28.

Ajattelin odottaa testaamista ensi maanantaihin, jos siis sillon enään tarvitsee testata...

Onko muita piinailijoita? Taikka testaako kukaan alkuviikosta jo?

Palailen huomenna kertomaan, onko mitään oireita ilmaantunut:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa rankka harkkapäivä tänään. Ne ekat aina tahtoo olla, ku kaikki on niin uutta. *haukotus*

Ihanaa, mun mies tulee tänään kotiin! Oon mä jo sitä kaivannutki kovasti. En päästä sitä taas hetkeen mihinkään ;)

Täällä navassa ei muuta kuin piiinaaaa....

-Kaktus- 28/32-37

Vierailija
4/35 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KJ25 pahoittelut :( Ja tsemppiä uuteen kiertoon.

Kaktus84, koska ajattelit testata?

Aadalle piinailuhermoja!

Julitta, mä metsästän niitä limoja myös, ehkäpä jo huomenissa vois tehdä löydöksiä..jaks...mutta tätähän tää on :)

Ja ISOT onnittelut plussanneille!

Nyt saunaan. Pikkujätti

Vierailija
5/35 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIRRRRMU ISOT ONNITTELUT PLUSSANNEILLE!

Ja pahoittelut teille jotka täti pääsi yllättämään vierailullaan.

Jouduin olemaan melkein viikon poissa täältä...töissä tosin kävin vähän urkkimassa, mutta ei sitä kehtaa kirjoitella työaikana =)

Omaa napaa... Täällä kärvistellään tätiä " odotellessa" tänään on kp 28/27-29 ja testi näytti tänään aamulla negaa =( Mitään täti oireita ei ole, eikä kyllä juuri muitakaan oireita, kummalista ja PIINAAVAA!

Onko jollakin suositella jotakin testiä (apteekista ostettavia) millä kannattais testata vielä? Testasin aamulla sellaisella cittarin pregent stickillä ja tosiaan näytti negaa, siinä ei mainittu mitään herkkyydestä.

No täällä sitä nyt sitten jännitetään! Tsemppiä kaikille!

Vierailija
6/35 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolomonen: Kokeile apteekin analyze exactia! Mulla se näytti aika selkeen vaikkakin paljon vaaleemman viivan ku kontrolli. Samaan aikaan acon 10 oli melkein nega, siis niin haalee harmaa viiva et luulin sitä viivanpaikaks, samoin apteekin oma.

Vierailija
7/35 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot onnittelut kaikille plussanneille ja karmivasti onnea kaikille piina-sisarille!!

Itsellä kp 21/23-62, viikon verran on selkää ja alavatsaa kuumotellut. Eilen naamaan ilmestyi jo tutuksi tullut " finni-ennen-tätiä" , joten tunnelma laski alkuunsa kuin lehmän häntä.

Ovistestit on koko kierron näytelleet mitä sattuu, sahanneet vahvojen plussien ja miinusten välillä ilman minkäänlaista järkeä.

Eipä siis auta kuin piinata viikko reilusti loppuun vaan. Toiveet eivät enää ole kovin korkealla, mutta saas nähdä.

Vierailija
8/35 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kj25 tädistä!!:(

Itse tein testin jo eilen ja negaa näytti että ei kovin hyvin täälläkään päin mene menkka tuntemuksia on ollut jo monena päivänä mutta ei vielä ole alkanut on kurjaa tämä odottaminen eihän siinä mitään jos olisikin raskaana ja se plussa sieltä tulisi mutta kun en kuitenkaan ole niin kyllästyttää tämä odottaminen millon ne alkaisi että pääsisi sitten uuteen yritykseen no ei auta muuta kun odottaa:)

Päivänjatkoja!

Carita kp31/24-38

Vierailija
9/35 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verikokeissa käyty TAAS ja nega tulos.

Toivottavasti ne menkat nyt alkas äkkiä... nyt kp34.

Heippa vaan ja parempaa onnea muille :)

Yötär

Vierailija
10/35 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täti tuli tänään. Ei jaksa enää edes kirjotella, nyt alkaa kuudes yrityskierto eikä oikeesti jaksa enää mitään.

Mitä kuuluu ANZQ:LLE???

Vierailija
11/35 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aada4: Meillä näyttää olevat ihan samat kp:t. Liityn siis mukaan maanantaitestaukseen! Mulla on välillä kierto venynyt viikon pidemmäksi niin en siksi viitsi aiemmin testailla turhaan..

KJ25 ja Lynette: Prkl:een täti että teitä tuli kiusaamaan!!! Tosi tylsää...

Yötär: Toivottavasti menkat alkavat pian ja pääset uuteen kiertoon! Toi onkin inhottavaa, kun tietää ettei oo raskaana mut ei oo viel menkkojakaan niin on ihan semmosessa " välitilassa" ...

Ja täällä siis piinaillaan! Ei mitään tuntemuksia ainakaan vielä, ihan neutraali olo, ellei väsymystä lasketa.

T:Liliane kp 25/28-34

Vierailija
12/35 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimahalit kaikille tädin kynsiin joutuneille!

Lynette: Anzq79 jäi myös tädin haaviin. Ja toivotaan tosiaan että sulle yötär tulisi se täti pian niin pääsisit seuraavaa kiertoa odottelemaan.

Enää en muista ketkä kaikki piinailivat mutta teille kaikille toivon plussia!!!

Itellä ei ole mitään uutta..ehkä viikon päästä voi alkaa kuuntelemaan mahdollisia oireita. Eilen kävin jo lukemassa odotus-puolelta joulukuisten juttuja---tahtoo mukaan---

Eiköhän tämä vielä iloksi muutu, eiköhän niitä plussia ala kohta taas tulemaan!

Vierailija
13/35 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan ja odotellaan...toivottavasti ei menkkoja:)

Eli nyt menossa kp25/28 ja oireet ihmeen " vähäiset" . Tai siis välillä paleltaa, rinnat aristaa, mutta mahassa ei tunnu miltään. Miinuksena tosin, että lämmöt ei oo koko aikana nousseet juurikaan...yleensä käy siellä 37`c. Ehkäpä minäkin siirryn tammikuun-odottajiin, yksi sellainen tammivauva meillä jo jonkin...

Tsemppiä piinaan Liliane,(?)ja toivottavasti päästään testailemaan maanantaina:)

Vierailija
14/35 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot lohtuhalit teille jotka tati yllatti.

Ja onnea plussanneille! Tarrasukkia pikkuisille!

Taalla on " kuiva kausi" meneillaan. Ovis toivottavasti oli viime viikonloppuna, vaikka en kylla samanlaisia tuntemuksia tuntenut kuin ennen, joten voisikohan olla etten ovuloinut ollenkaan. Alaselkaa kylla jomotti lauantaina, joka olisi hyvin voinut kierron mukaan olla ovispaiva, mutta tuollaista tuntemusta ei tosiaan ennen koskaan ollut ollut. Hmm... Paasiaisena pitaisi menkkojen alkaa, joten puolitoista viikkoa taytyy viela odotella.

Joskus tuntuu etta luontoaiti antaa tahallaan odotuttaa tata raskautta, silla pojastahan raskauduin tosi nopeasti ja tuntui etten osannut edes ymmartaa mika tuuri ja onni meilla silloin oli. Raskausaika oli mielestani aika hirveata, silla en tiennyt etukateen mitaan niista vaivoista, jota se toi tullessaan. Nyt kun kuukausi toisen jalkeen odotellaan etta onko tarpannyt, se saa toivomaan etta voi kun tuntisin ne samat aamupahoinvoinnit (jotka jatkuvat koko paivan) jne. jotta vain tietaisin etta olisin raskaana.

Mukavaa keskiviikkoa kaikille!

Tootsi kp 18/25-29

Vierailija
15/35 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuren suuret pahoitteluni kaikille tädin yllättämille. Varsinkin KJ25, ihan itkettää sun puolesta, niin oisin sulle sen plussan suonut. Mutta ehkä meidän vuoro tulee vasta myöhemmin..

mä aattelin kattoa mitä nää terot nyt mun kierrolle tekee ja seuraavan tädin tulon jälkeen siirryn suoraan helmen haaveiluun, jätän siis tammikuun väliin, koska ukko mokoma on oviksen aikaan töissä.

Mutta päätin nyt kuitenkin pitää ihan pikkuruista toivonkipinää yllä. Sähläsin sen terojen aloituksen kanssa, alotin siis liian aikasin ja kyselinkin tuolla jo omassa aloituksessa mitä tapahtuu jos jatkankin kauemmin kuin sen 10 päivää.

no onhan mun mahikset muutenkin sen kystan takia ihan olemattomat, mutta jotenkin ei huvita vielä luopua kuitenkaan toivosta ennenkun täti tulee. Tyhmyyttä lienee..

Voisin aikani kuluks jatkaa tuon listan päivitystä, jos muille sopii? Kuluu aika mukavammin!

Niin ja hirmusen suuret onnittelut kaikille plussanneille!

piipaa kp16/27

Vierailija
16/35 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan on paljon ikäviä uutisia, pahoitteluni ja tsemppiä jatkoon. Ei tainnut plussia nyt olla kellään :-( Toivottavasti piinailijat kartuttaa kekoa runsain joukoin!

Täällä kp 22/24 ja 99% varma että tässä kierrossa haikara lensi korkeelta ja kovaa ohi. Hommailtua tuli aktiivisesti sekä edellisen kierron mukaan laskettuna oviksena että vähän myöhemmin varmuuden vuoksi. Mutta kun jälleen se pikkuinen tiputteluvuoto alkoi, tällä kertaa kp:nä 18 ja jatkuu edelleen :-( Yritin etsiä vähän tietoa asiasta ja yksi vaihtoehto on että ei tapahdu ovista jostain hormonijutuista johtuen. Täytynee odotella taas seuraavaa kiertoa jos se vaikka helpottaisi. Jos vuoto nyt ei ala kunnolla, testaan sen 1% takia sitten pääsiäisen tienoilla.

Tsemppiä muille!

Vierailija
17/35 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on aika hiljaista ollut viime päivinä missäs kaikki on?:)

Tossa pari päivää olen katsonut ihan kun mahassa olisi joten karvotusta tullut ja tuntuisi alavatsassa kun siellä olisi jotakin " ylimääräista" mutta en sitten tiedä johtuisiko se edes mistään mahdollisesti raskaudesta ei ole sillälailla toiveet juurikaan korkealla no eihän sitä koskaan tiedä miten käy vielä olisi 5 päivää siihen kun viime kuussa alkoi menkat saa nyt nähdä miten käy.

Carita kp33/24-38

Vierailija
18/35 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi,

tulin nopeesti kurkkimaan kuulumisianne! Jotenkin sitä niin kauan kuumeili täällä etten näköjään osaa vieläkään pysyä poissa.....

Jos jotakin piinailijaa auttaa ni kerron oireistani, tai oikeastaan oireettomuudesta ennen plussaa. 5 kk:n ajan mitä yritettiin mulla oli aina kaikki mahdolliset raskausoireet, huimas, pyörrytti, oli huono olo, rintoihin sattui je, mutta täti tuli aina vaan vaikka olin ihan varma raskautumisesta. Nyt sit taas en uskonut raskautuvani ollenkaan, vaikka tikutinkin oviksen ja pupuiltiin ahkerasti, jotenkin ei tuntunut yhtään että olis tärpännyt. Olin siis ihan sata varma että menkat alkaa. Ei ollut mitään oireita, paitsi menkkamaiset mahakivut, jotka alkoi jo viikko oviksen jälkeen ja jatkui vaan. Mutta yllätys, plussa tuli juuri kun vähiten odotti (jos nyt vauvakuumeessa voi kovin vähää odottaa;)

Täytyy vaan sanoa että ihmeelliset ovat hedelmöittymisen salat!

Eli tsemppiä ja toivottavasti nähdään pian odotuspuolella!

Vierailija
19/35 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoudun nyt sitten jouluntähtösistä ja siirryn tuonne tammikuun puolelle...täti tulikin kylään eli kiertoni näköjään kierukan poiston takia venyi hiukan pidemmäksi ei voi mitään... Uutta yritystä sitten peliin vaan. Nyt ei oikeastaan osaa edes kauheasti masentaa, koska tämä oli vasta ensimmäinen yrityskierto ja viime kuun alussa kierukkakin vasta poistettiin.

Onnea vaan kaikille joilla on vielä toivoa saada ihana pieni joululahja!

Pahoittelut myöskin teille muillekin jotka täti pääsi yllättämään, törmäillään sitten myöhemmin taas =))

Vierailija
20/35 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku vinkki vaan sulle [b]Katriina04[/b]!

Voisit sentään odottaa, että listalla olija ilmoittaa itse tädin tulosta tai muusta syystä miksi listalta voi poistaa ennenkuin itse teet sen.

Joo, eihän mulla suuria toiveita itselläni enää ollukkaan, mutta olin kuitenkin pinossa kirjoittanut jatkavani vähäistä toivonkipinää. Mutta sä sitten päätit näemmä toisin!

Ei tarvi lisätä sitten mua enää seuraavaan päivitykseen, kun listalta on kerran pudonnut niin se riittää mulle huonoks enteeks joihin uskon.

Hyvää jatkoa ja onnea kaikille jouluvauvaa vielä yrittäville!