<3 jouluntähtöset vk 14 <3
Kommentit (35)
Oli tarkoitettu siis Piipaa00:lle...
Katriina04
in tee ?! Aika outoa käytöstä minusta. Että Katariina kiva kun jaksat päivitellä ja tsemppiä jatkossa! Samoin toki sullekkin Piipaa00, toivotaan että tämä olikin enne ihan toiseen suuntaan, eli plussaan.
Pikkujätti, jonka oli pakko avautua.
Ja ilman pikkujätin " avautumistakin" olisin kyllä Katriinalta anteeksi pyytänyt, JOS ja KUN kerran oli tapahtunut vahinko eikä tahallinen väärinymmärrys. Tarkoitan siis sitä, että oletin katariinan rivien välistä lukeneen, että olen pudonnut jo junasta ja siksi poistaneen.
Ei nämä listat ole todellakaan mikään elämää tärkeämpi asia joten turhaan ylipäätään edes suivaannuin ja kirjotin yhtään mitään, mutta kuten sanoin uskon enteisiin ja näitä huonoja ei tässä vaiheessa enää kaipaa. Siksi kirjoitin ehkä äkkipikaisesti, rumasti on kuitenkin vähän liioiteltua sanoa minusta, mutta asiathan voi ymmärtää monella tavalla.
Joka tapauksessa tuo enne siis riitti minulle joten toistan itseäni ja sanon, että ei tarvitse listalle lisätä.
Toivotan silti oikein hyvää jatkoa kaikille!
Se anteeksipyyntö sitten unohtui kuitenkin!
Olen pahoillani, jos sinunkin tunteistasi loukkasin, se ei ollut tarkoitus.
Oli ihan kiva tietää että jotain oli sattunut koska itse en ollut vielä listaa sen ene mpää lueskellut ja tosiaan ei olut tahallinen teko mutta kaikkea hyvää sulle ja toivotaan että vielä tärppäisi, koska lapset ovat ihania ja tämä palstahan on sitä varten että saa purkaa tunteitaan joten älä nyt häviä mihin kään vaan kirjoittele jatkossakin meidän kannssa jos haluat.....
Plussa onnia sulle ja pidetään peukut pystyssä......
Katriina04
Nyt vasta löysin tällaisen pinon,eikä kokemusta ole tallaisesta ennestään.
Täällä ollaan menossa piinaviikolla,tänään kp.26/27-31.
Mulla on nyt ainakin viikon verran jomottanut mahaan niin samallalailla kunennen menkkoja. Siis jokapäivä ja varsinkiin nukkumaan mennessä jomotus tuntuu kovempana. En tiedä sitten mitä meinaa? Ennen esikoista muistan että jomotti samallalailla,mutta vain pari päivää ennen plussa testiä. Jos en nyt raskaana ole niin joku tuolla sitten mättää jo normaalia enemmän. JOs täti siis nyt ensi viikolla tulee niin varaan ajan lääkärille. Nyt siis alkaisi 17 yritys kierto.
Mutta hirveästi onnea kaikille jo plussanneille,toivottavasti tultaisiin pian perässä!
Tsemppiä ja jaksuja teille joille täti tuli kutsumatta kylään:(!
Mä olen ihan sata varma, ettei tällä tytöllä ollu ovista tässä kierrossa :( Viikko sitten tunsin nippailua masussa ja valkovuoto runsastu, mut se ei ollukaan ovis. Eilen alkoi menkat! Eikä niitä ennen oireillu mitenkään. Yleensä rinnat on tosi turvoksissa ja turrat ja mahaa turvottaa, mut ei nyt. Alko vaan vuodot. Täytyy toivoo, et ens kuussa tärppää!
Onnitelut tärpänneille!
Kaktus kp 2/32
Ihanaa sen vuoksi, että kohta on piina ohitse. Nyt siis menossa kp27/28. Ajatukset ovat eilen olleet todella vaihtelevat. Välillä uutta vauvaa toivon kovasti, toisaalta hirvittää se epätietoisuus raskaan ollessa. Kuulun niihin odottajiin (kolme lasta siis jo), jotka stressaavat ekat 6kk:tta meneekö odotusaikana kaikki hyvin...
No, menkkoja edeltävää tuhrua ei nyt näy. Aikasemmin valitin lämpöjen alhasuutta, nyt nekin ovat pompanneet jo 37.2`c. Enkä ole flunssainen;)
Maanantaina ajattelin testata, jos menkkoja ei nyt sitten alkaisikaan.
Onkos muita viikonlopulla testaavia?
Onnea kaikille jo plussanneille!
Suuret pahoittelut keille täti taas saapui:(
Mä sitten eilen testasin hätähousuna apteekin testillä ja nega tuli mutta ei ne menkat vielä välttämättä ole myöhässä jos vertaa viime kiertoa kuitenkin ne sitten viikonloppuna alkaa (toivottavasti ei!)
Jos niitä ei ala sitten kuulumaan niin testaan viikon päästä uudestaan.
Mullahan toisessa raskaudessa näkyi vasta plussa kun viime menkoista oli 6 viikkoa kulunut että sekin vielä pientä toivoa pitää yllä ja tässä on muutamana päivänä ollut vähän etovaa oloa eilenkin kun tuli sellainen olo ja nielasin niin hyvä kun ei laatta tullut sekin taas nosti toivoa hiukka enemmän mutta eihän näistä koskaan tiedä voi johtua aivan muusta niin ja ei ole vieläkään se alaselkä särky alkanut:)
Hyvää viikonloppua kaikille!:)
Carita kp34/24-38
Meillä ensimmäinen varovainen yritys meneillään, joten kovin suuria tässä ei uskalla vielä toivoa... Nyt kp 20/28, hieman hassusti on alavatsaa nipistellyt ja poikkeuksellisen aikaisin alkoi myös menkkatyyppinen kipu, jota on ollut nyt myös parin päivän ajan. Sisarellani, joka on nyt kuuden päivän ikäisen poikavauvan äiti, oli tärpänneessä kierrossa samankaltaiset oireet.
Mies tuossa jo varovaisesti ilmaisi, että hän olisi ihan hyvillään vaikka tätä vauvantekoa harjoiteltaisiin samaan malliin vielä muutaman kerran ennen tärppiäkin...
Jännitellään...;-) Tsemppiä kaikille vauvakuumeisille!
Meillä ensimmäinen varovainen yritys meneillään, joten kovin suuria tässä ei uskalla vielä toivoa... Nyt kp 20/28, hieman hassusti on alavatsaa nipistellyt ja poikkeuksellisen aikaisin alkoi myös menkkatyyppinen kipu, jota on ollut nyt myös parin päivän ajan. Sisarellani, joka on nyt kuuden päivän ikäisen poikavauvan äiti, oli tärpänneessä kierrossa samankaltaiset oireet.
Mies tuossa jo varovaisesti ilmaisi, että hän olisi ihan hyvillään vaikka tätä vauvantekoa harjoiteltaisiin samaan malliin vielä muutaman kerran ennen tärppiäkin...
Jännitellään...;-) Tsemppiä kaikille vauvakuumeisille!
Onkos meitä joulutähtösiä paljonkaan enään kuumeilemassa kun on niin hiljasta??:)
Tänne päin ei kummempia kovasti jänskätään tässä miten käy eiköhän se viimeistään ensiviikolla selviä alkaako menkat vai ei.
Etova olo senkun jatkuu yleensä mulla ei tule sellaista oloa ennen menkkoja mutta ei sitä koskaan tiedä eipä noita " oireita" pahemmin muuten ole vihlasuja on ollut mutta se voi viitata myös menkkoihin että tälläistä arpomista tässä koko ajan on:)
Onko tässä viikonlopun aikana kukaan muuten plussannut??
Carita kp36/24-38
Täällä on menossa kp.28/27-31. Mulla siis ,mahaa jomottanut jo reilun viikon verran,ja välillä vihlasee kovastikkin. Oikeastaan eilen ja tänään on kohtu(?) ollut todella arka. Sattuu jos vaikka aivastaa tai hyppii tms.
saa nyt nähdä. Juuri tilasin raskaustestejä mammaksi sivuilta,saa nyt nähdä tarviiko niitä käyttää, tai no kyllä niille varmasti vielä joskus käyttöä löytyy. Toivottavasti jo ensi viikolla:). Keskiviikkona pitäisi viimeistään menkkojen alkaa. Saas nyt nähdä. Nyt on menossa siis jo 16 yritys kierto.
Uutena kirjoittelijana nöyrästi lähestyn ja toivon, että porukkaan sopii? =D Torstaina pitäisi alkaa menkkojen, nyt kuitenkin aika suuri varmuus raskaudesta? (paras koputtaa puuta...) Kaikki on toisin kuin normaaleissa kierroissa. Tavallisesti tunnen pientä kipua päivää ennen kuin menkat alkaa, nyt olen ollut kipuinen jo noin viikon verran. Valkovuodossa oli ihan uskomaton muutos , mitä ei tapahdu normaalisti. Kipu on siirtynyt sivuilta kohdun paikkeille ja viiltelee välillä kipeästikin. Lämmöt on koholla. Samoin viikon verran olo on ollut kuin plussapallolla, siis turvonnut ja paisunut. Rinnat on olleet samaisen viikon verran todella kipeät, lähinnä ulkoreunoilta. Normaalisti rinnat ovat menkkojen AIKAAN kipeät, ja silloinkin vain hieman arat, jos oikein runnomalla kokeilee=)
Kuulostaako teidän mielestä yhtään järkeenkäyvältä raskautta ajatellen? (Joskus sitä miettii, miksi niin kovasti kaipaakaan toisten vahvistusta omille tuntemuksilleen....;)
Joo siis en ole suo poistellut ainakaan itse mutta kun tämä kone näemmä haluaa vain tehdä välillä jotain omiaa kun tilttailee ja muutenkin sekoilee joten tosipahoillani olen jos on päässyt näin käymään voin tietenkin jos vielä haluat niin sut lisäillä kun mun koneenhan vika se on joten olen todella pahoillani ja saat kyllä jatkaa ihan vaikka mielen virkistykseksi tosiaa tuota päivittelyä kun mä en kuitenkaan niin usein aina pääse koneelle kun mies tarvitsee sitä nyt kevään aikana johonkin koulu hommaan aika paljon joten ota tehtävä ihan vapaasti ja vielä kerran SORRY....!!!!!!!
Katriina04