Treffit Tinderdeitin kanssa tänään, miehen viimeisin viesti vei maun koko hommasta..
Olen 3-kymppinen, työssäkäyvä (vuorotyö), eronnut pitkästä parisuhteesta lapseni isään 3 vuotta sitten (lapsi on nyt 5v). Nyt aloin varovasti tapailemaan miehiä, Tinderin löysin ystävän vinkistä n. 3kk sitten.
Kaikenlaisia tolvanoita on tullut vastaan mutta viimeisimmän kanssa tuli juteltua viikonpäivät ja nyt oli tarkoitus tavata. Sain nyt lounastauolla puhelimeeni viestin mieheltä: "Olethan sitten posliini ;)". Meni maku koko touhuun, onko ihan oikeasti tapana harrastaa seksiä ensi tapaamisella, kun treffipaikkakin on kahvila alkuillasta.
Äh taidan pysyä sinkkuna, peruin treffit (laitoin viestin että emme taida olla etsimässä samoja asioita)
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet ymmärtäisivät että edes pelkkää seksiä etsivä nainen ei tykkää tuollaisista viesteistä ennen ensitapaamista, saisivat miehet paljon enemmän sitä seksiä...
Niin, mutta saako sitä posliini-seksiä enemmän? Kun vastaan tuleekin sitten se rämemajava, niin koko homma, viestittely, hurmaaminen, tapaaminen ja sen esivalmistelut, olikin ihan turhaa.
Oksettavaa! Mies, joka haluaa posliinin ei tiedä naisista vielä mitään! Näin miehenä, olkaa naiset ylpeitä itsestänne ja kehostanne! Älkää lähtekö mainosten ja some-kulttuurin vääristämään naiskuvaan mukaan! Olette valtavan kauniita juuri sellaisina kuin olette, hitto vie! Sanon tämän vähän oma lehmä ojassa, sillä totaalinen turn-off on nainen, joka on ajellu kaikki paikat ja on muutenkin keholtaan kliininen. Ei pysty ymmärtämään, sori. Mä oon mies, joka haluaa naista. Sä oot nainen, joka haluaa miestä. Ollaan nainen ja mies juuri sellaisina kuin ollaan, oke? Tuoksu, kosketus, luottamus, arvostus, ymmärtäminen... nää on ne jutut, joihin pitäs panostaa, jos haluaa todellisen miehen, peruskallion, vierelleen. Ne on pelkkiä poikia vielä, jotka muuta kaipaavat.
Vierailija kirjoitti:
Olen 3-kymppinen, työssäkäyvä (vuorotyö), eronnut pitkästä parisuhteesta lapseni isään 3 vuotta sitten (lapsi on nyt 5v). Nyt aloin varovasti tapailemaan miehiä, Tinderin löysin ystävän vinkistä n. 3kk sitten.
Kaikenlaisia tolvanoita on tullut vastaan mutta viimeisimmän kanssa tuli juteltua viikonpäivät ja nyt oli tarkoitus tavata. Sain nyt lounastauolla puhelimeeni viestin mieheltä: "Olethan sitten posliini ;)". Meni maku koko touhuun, onko ihan oikeasti tapana harrastaa seksiä ensi tapaamisella, kun treffipaikkakin on kahvila alkuillasta.
Äh taidan pysyä sinkkuna, peruin treffit (laitoin viestin että emme taida olla etsimässä samoja asioita)
Itse ajattelen aina naisista onko ne posliineja ja pyrin päättelemään kulmakarvojen väristä minkälainen voisi olla karvareuhkan väri.
Varsinkin vähän isompien tyttöjen +45 paljaat alapäät tuovat itselleni extraboostin.
En ymmärrä yhtään miten tuosta voi joku vetää herneen nenään??
Vierailija kirjoitti:
Aijumalauta mun sisäinen feministi karjuu. Järkyttävää että mies kuvittelee voivansa määräillä naisen ulkonäköä noin. Voi luoja!!
Totta kai voi. Ei kiinnosta pätkääkään mikään rämeikössä samoilu.
Kai vastasit, että "tottakai olen, mutta sinähän et sitä pääse näkemään" ;)
Ohan tuttua. Olen 46 vuotias ja mulle ei ole tullut mitään muuta kuin meille/teille kutsuja Tinderissä moneen kuukauteen ja treffit sitä kautta on jäänyt kokematta. Olenkin ihmetellyt onko perinteinen treffailu vanhanaikaista? Ja kuvani eivät ole mitään tyrkkyjä, ei näy tissivakoa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn tätä nyt yleisesti että millaiset ihmiset lataavat Tinderin (eli näkevät jotain vaivaa) saadakseen vain mahdollisuuden jutella jonkun kanssa?
Minä olen 37v nainen ja minulla on pieni lapsi. Netti (en ole Tinderissä) on käytännössä se ainoa väylä, mistä voisin ajatella löytäväni miehen. En ole ollut sen tarpeessa vaan minulle elämä on näin ihan hyvää. No, se ei ollut pointti.
Vapaalla tykkään käydä iltapäivällä tai alkuillasta jossain pubissa. Siellä tapaa usein tosi mukavia ihmisiä; eri-ikäisiä miehiä ja naisia. Joskus harvoin jonkun kiinnostavan. Nimenomaan tuo rento juttuseura on se miksi näissä paikoissa käyn. Alkoholia kun en paljoa juo enkä käy iltaelämässä. Mitä minä Tinderillä tekisin? Sitten ehkä jos miehenkaipuu tulee. Tällä hetkellä kuitenkin siitä olisi liikaa vaivaa kun saman lopputuloksen saan vain astelemalla pubiin.
Minä asun paikkakunnalla, jossa ei ole yhden yhtä pubia. Naapuripaikkakunnalle ei viitsi noin vain yhtäkkiä viitsi lähteä, jos ei ole kaveria. Täälläkin kyllä oli pari vuotta sitten vielä sellainen räkälä, mutta ei kyllä tullut mieleenikään marssia sinne vain huvikseen ihmisiä tapaamaan, kun tiesi juuri, millaista sakkia siellä istuu. Tällä hetkellä sosiaaliset kontaktini ovat työssä, opiskelupaikalla ja lasten harrastuksissa. Jos minulla ei olisi Tinderiä, en olisi ihan oikeasti eroni jälkeen (kolmeen vuoteen) tavannut yhtäkään sinkkumiestä. Missä ihmeessä minä niitä olisin tavannut?
En oikein ymmärrä, kun sanoit, että netti on ainoa väylä, josta voisit löytää miehen, mutta sitten kuitenkin sanot, että saat helpoimmin miehen, kun astelet pubiin.
Juttuseuraa saa sieltä pubista. Sitä minä sanoin.
"Mitä minä Tinderillä tekisin? Sitten ehkä jos miehenkaipuu tulee. Tällä hetkellä kuitenkin siitä olisi liikaa vaivaa kun saman lopputuloksen saan vain astelemalla pubiin."
Näin kirjoitit tuolla aiemmin.
Lue tämä ketju ja tuo kommenttini alusta alkaen. Kyllä, noin kirjoitin koska aina sieltä seuraa saa. Pointti oli nyt siinä että miksi täällä ihmiset kirjoittaa Tinderin olevan sitä varten että sieltä saa seuraa. Ei seksiä, ei parisuhdetta vaan seuraa. Tätä minä en tajua.
Siis et tajua sitä, että kaikki eivät pääse tai halua mennä pubiin, vaan se seura täytyy etsiä jostain muualta?
Minusta tuli näköjään palstajankkaaja, mutta ei, en tajua että ns. neutraalia seuraa haetaan Tinderistä. Onhan mahdollista harrastaa jotain tai opiskella, tehdä vapaaehtoistyötä. Pubikaan ei ole päivällä huono vaihtoehto, sieltä saa kahviakin. Vai haetteko te siis sekä nais- että miesseuraa?
Kuka sanoi, että etsitään mitä tahansa seuraa? Pointti on se, että ylipäätään tavataan ihmisiä, joiden joukosta voisi löytää kumppani, kun muuten ei tavata yhtään ketään, saati sitten potentiaalisia kumppaneita. Se on kuitenkin vielä kaukana siitä, että halutaan tavata vain sellaiset, joiden kanssa ollaan ehdottoman valmiita ryhtymään parisuhteeseen. Ihan samalla tavalla sinä et siellä pubissa kieltäydy juttelemasta niille, jotka eivät heti sytytä, vaikka sillä hetkellä miehenkaipuinen olisitkin ja olisit juuri sinä iltana lähtenyt liikkeelle sillä mielellä, että jonkun kivan löytäisit.
Ap sanoi että tykkää käydä treffeillä ihan vaan kokemuksen vuoksi ja että on mukava tavata ihmisiä oman elinpiirin ulkopuolelta.
Ei ihme ettei monellakaan siellä Tinderissä natsaa kun vaan katellaan että mikä meininki.
Kysy, onko se varmasti ympärileikattu, ettei ole mikään Sharpei.
Vierailija kirjoitti:
Asiattomia viestejä on tullut mutta ei pidemmän keskutelun jälkeen vaan heti. Posliinikysymykseen olen lähettänyt kuvan posliiniastioista ja poistin machin. Toinen mitä tykkään on lähettää netistä otettuja pippeleistä tai alastomia lihavia miehiä vastauksesi kun tulee jotain törkeä.
Onko Tinderissä nykyään mahdollisuus laittaa kuvia vai?
Vai ihan vaan linkilläkö laitoit?
Itse naisena ajattelen koko ajan onko miehelä vitjapallit vai sileät, ihanat pallot lähellä vartaloa. Samoin kiinnostaa onko ympärileikattu ja minkä kokoinen.
Onneksi tosi moni mies älyää laittaa vehkeistään kuvan jo varhaisessa tutustumisvaiheessa. Pyytämättä, kuten faxit annelille.
Vierailija kirjoitti:
hghdgh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä tuohon äskeiseen. Siis jos oikeasti ei ole etsimässä hampaat irvessä vakavaa parisuhdetta, vaan haluaa ensisijaisesti tutustua ihmisiin ja katsoa kolahtaako joku, olisi mielestäni valheellista sanoa, että etsii vakavaa parisuhdetta. Siinä vaiheessa minusta aika ilmeinen vaihtoehto on käyttää juuri tuollaisia epämääräisiä ilmaisuja, kuten kiva kaveri, seuraa vapaa ajalle tms. Sitten tietysti, jos käyttää sitä kevyt-sanaa, niin se voidaan helposti tulkita seksiseuran hakemiseksi. Millä tavalla sitten on sopivaa sanoa, että ei halua pelkkää seksiä, mutta ei ole myöskään ehkä heti valmis tiiviiseen parisuhteeseen, vaan haluaa nimenomaan ensisijaisesti tavata ja tutustua ihmisiin?
Anteeksi vaan, mutta mitä mies saa sinulta? Ystävyyttä? Netissä pitää osata kertoa selvästi mitä haluaa. Minä en naisena ymmärrä, minkä perässä olet. Veikkaan että haluat pönkittää itsetuntoasi.
Tinderin hyvä puoli on se että voi itse valita kuka voi ottaa sinuun yhteyttä. Eli jos tolvanat on riesana, niin ota askel taaksepäin ja katso objektiivisesti, minkätyyppisille miehille annat sydäntä.
Minä en odota "saavani" tinderistä yhtään mitään. Se on minulle vain väline ihmisten tapaamiseen. Se, mitä saan ja haluan tapahtuu sitten siellä livenä, mutta siihen livetilanteeseen ei koskaan minun elämässäni pääse, ellei hanki vähän apuja.
Eli se, mitä mies "saa" minulta on mahdollisuus tutustua minuun ja viettää kanssani aikaa. Ihan samaa odotan miehiltä. En pysty kyllä mitään muuta lupaamaan, ennen kuin ollaan oikeasti tavattu. Olen luullut, että muutkin ajattelevat näin.
Tinder on minusta verrattavissa esimerkiksi bussilippuun, uuteen harrastukseen tai baarin tai festarin sisäänpääsylippuun. Käytän niitä hankkiutuakseni tilanteisiin, joissa tapaan ihmisiä. En oleta, että minun pitää jo bussilipun tai festarin valitessani määritellä, mitä olen sieltä etsimässä. Jos jotain mielenkiintoista ja erityistä tulee vastaan, niin se on tosi hyvä juttu, mutta ennakkoasenteeni on sellainen, että jokainen kivan ihmisen kohtaaminen sinänsä tuo jo elämään mielekkyyttä, vaikkei se mihinkään johtaisikaan.
Menetkö sinä esimerkiksi festareille (tai johonkin muuhun sosiaaliseen tilanteeseen, jossa voisi kohdata miehiä) jonkin toivomuslistan kanssa, että nyt pitäisi saada tällainen kumppani tällaiseen tarpeeseen? Tuskin menet.
Minulla on haku päällä ja tositarkoituksella. Ihan joka paikassa.
Minun mielestäni jos hakee aktiivisesti eli tässä tapauksessa Tinderistä seuraa, niin hakee joko seksiseuraa tai tositarkoituksella. Ei kukaan heteromies lähde viehättävän naisen kanssa kahville sillä ajatuksella että tässä vaan kohtaan toisen ihmisen. Tinderin kautta siis. Aina on tuo seurustelu/seksi siellä taustalla.
Tuossapa se ero on ja selityksiä on myös sille.
Naiset ovat passiivisempia ja eivät halua paljastaa todellisia ajatuksiaan, mikä tekisi työn paljon helpommaksi miehelle. Miehen tehtävä on herättää horroksessa oleva seksuaalisuus stimuloimalla aisteja epäsuorasti ja jättämällä takaportti auki jos nainen menettää kiinnostuksen. Naiset eivät muutenkaan halua käyttää sitouttavaa kieltä, koska esim.pelkäävät raiskatuksi tulemista jos omien sanojensa mukaan antavat ymmärtää tulevansa seksiaiheisille treffeille, mutta jostain syystä menettävät sitten kiinnostuksen ja naisilla mieli voi muuttua todella nopeasti.
Miehelle taas ei ole juurikaan tarjontaa, ellei naama ole televisiossa, ja määrätietoisuus ja kirurgiset täsmäiskut oikeisiin saumoihin ovat tarpeellisia. Siinä missä nainen ei halua kuvailtavan näitä asioita tuolla tavalla, ei mies puolestaan saa kuvailla niitä sillä tavalla, sillä siitä tulee naiselle vastenmielinen tunnekokemus ja mieliala ja se ihastuminen tai seksihalu ei pääse syntymään. Miehen pitää kätkeä se oma haavoittuvaisuus ja tarpeet, esittää onnellisempaa ja hyvinvoivempaa kuin on ja tuoda valmiiksi rakennettu paketti näytille, mutta ei haistattaa naiselle sitä hikeä ja ähertämistä, joka paketin valmistamiseen (kuntosali, urapakerrus, pukeutumisneuvonta, tylsä opiskelu, sosiaalisten taitojen treenaaminen, jännittävät harrastukset jne.) on mennyt.
Ei ihme että olet sinkku. Ei mulla muuta.
Mitä? Tuossahan oli harvinaisen tarkkasilmäistä analyysiä siitä, miten homma kulissien takana etenee. Eipä tosin yllätä, että naisia tuo taas kauhistuttaa, kun siinä juuri puretaan se illuusio kaiken edestä. Ei tuon kirjoittaja tietenkään treffeillä tuolla tavalla puhu, mutta hän selkeästikin tietää jotain siitä miten kuvio menee. Kuten kaikki miehet, joilla on enemmän kokemusta naisista. Ei siinä ole mitään pahaa tai väärää, mutta niin se menee.
No tuon kirjoittajalla ei kylläkään ole mitään kokemusta naisista :D. Ja tuskin sullakaan, mistä syystä ajatuksenne osuvatkin niin hyvin yhteen :D.
Voi rakas, tällaiseen analyysiin ei pysty ilman kokemusta monenlaisista naisista. Tosin en tuon alkuperäisen kirjoittajan kokemuksesta tiedä, omastani vain, mutta ei hänkään osaisi tuollaista kirjoittaa jos ei tietäisi mistä puhuu.
Mutta ole ihan rauhassa, ei näistä ole tarkoituskaan keskustella naisten kanssa koska he eivät halua tietää. Ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
rqwerrweqrqw kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä tuohon äskeiseen. Siis jos oikeasti ei ole etsimässä hampaat irvessä vakavaa parisuhdetta, vaan haluaa ensisijaisesti tutustua ihmisiin ja katsoa kolahtaako joku, olisi mielestäni valheellista sanoa, että etsii vakavaa parisuhdetta. Siinä vaiheessa minusta aika ilmeinen vaihtoehto on käyttää juuri tuollaisia epämääräisiä ilmaisuja, kuten kiva kaveri, seuraa vapaa ajalle tms. Sitten tietysti, jos käyttää sitä kevyt-sanaa, niin se voidaan helposti tulkita seksiseuran hakemiseksi. Millä tavalla sitten on sopivaa sanoa, että ei halua pelkkää seksiä, mutta ei ole myöskään ehkä heti valmis tiiviiseen parisuhteeseen, vaan haluaa nimenomaan ensisijaisesti tavata ja tutustua ihmisiin?
Anteeksi vaan, mutta mitä mies saa sinulta? Ystävyyttä? Netissä pitää osata kertoa selvästi mitä haluaa. Minä en naisena ymmärrä, minkä perässä olet. Veikkaan että haluat pönkittää itsetuntoasi.
Tinderin hyvä puoli on se että voi itse valita kuka voi ottaa sinuun yhteyttä. Eli jos tolvanat on riesana, niin ota askel taaksepäin ja katso objektiivisesti, minkätyyppisille miehille annat sydäntä.
Minä en odota "saavani" tinderistä yhtään mitään. Se on minulle vain väline ihmisten tapaamiseen. Se, mitä saan ja haluan tapahtuu sitten siellä livenä, mutta siihen livetilanteeseen ei koskaan minun elämässäni pääse, ellei hanki vähän apuja.
Eli se, mitä mies "saa" minulta on mahdollisuus tutustua minuun ja viettää kanssani aikaa. Ihan samaa odotan miehiltä. En pysty kyllä mitään muuta lupaamaan, ennen kuin ollaan oikeasti tavattu. Olen luullut, että muutkin ajattelevat näin.
Tinder on minusta verrattavissa esimerkiksi bussilippuun, uuteen harrastukseen tai baarin tai festarin sisäänpääsylippuun. Käytän niitä hankkiutuakseni tilanteisiin, joissa tapaan ihmisiä. En oleta, että minun pitää jo bussilipun tai festarin valitessani määritellä, mitä olen sieltä etsimässä. Jos jotain mielenkiintoista ja erityistä tulee vastaan, niin se on tosi hyvä juttu, mutta ennakkoasenteeni on sellainen, että jokainen kivan ihmisen kohtaaminen sinänsä tuo jo elämään mielekkyyttä, vaikkei se mihinkään johtaisikaan.
Menetkö sinä esimerkiksi festareille (tai johonkin muuhun sosiaaliseen tilanteeseen, jossa voisi kohdata miehiä) jonkin toivomuslistan kanssa, että nyt pitäisi saada tällainen kumppani tällaiseen tarpeeseen? Tuskin menet.
Kyllä sinne festareillekin yleensä lähdetään nimenomaan jotain tiettyä artistia katsomaan. En minulla ainakaan päätarkoitus ole joku random-ihmisille juttelu, se tapahtuu vahingossa jos tapahtuu. Eli ainakin miehet hakevat Tinderistä aina joko seksiä tai suhdetta, kavereita on ennestään tai niitä saa muutenkin ilman erillistä sovellusta. En minä toki treffien jälkeen ajattele että olipa ajanhukkaa, jos en saanut naisesta kumpaakaan, mutta mieluumminhan sitä aina jotain muuta löytäisi kuin pelkkää niitä näitä -jutustelua.
Siinä ollaan samaa mieltä, ettei ennen treffejä voi koskaan tietää että mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Jos meinaa voittaa, on ostettava arpa. Se ei kuitenkaan poista sitä, että tavoite on jotain ihan muuta kuin kaverillista.
Ai jaa. Eli sinä et koskaan lähde mihinkään sillä ajatuksella, että haluat päästä ihmisten ilmoille? Minä olen melkoisen introvertti ihminen, mutta kyllä minä lähden useinkin ulos vain nähdäkseni ihmisiä.
Joo, eihän siinä mitään mutta ihmisiä löydän halutessani ihan vaikka kadulta tai pubista. Festareille taas maksan lipun hinnan, koska haluan nähdä artistin ja sinne lähden yleensä oman porukkani kanssa. Tässä nyt meni keskustelu vähän sivuraiteille, kun kyse oli Tinderistä :)
Vierailija kirjoitti:
hgfdfh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tinder trolli liikkeellä taas:D onneksi siellä on niitä ihan fiksuja miehiä, jotka eivät etsi seksiä vaan parisuhdetta. Itsekin eronnut aika vasta ja ei aikaa nyt mihinkään baareihin tms. Mutta parisuhde olisi taas kuva löytää fiksun ja mukavan sekä urheilullisen miehen kanssa.
Miksi haluat urheilullisen miehen? Näin urheilullisena miehenä tämä kriteeri hämmästyttää. Mulle olisi ihan sama onko mun nainen urheilullinen vai ei. Ei se kuitenkaan tarkottaisi, että pidettäisiin samoista lajeista
Haluan ja olen aina saanut:) ja syy se koska itse olen urheilullinen enkä kestäisi mitään sohvaperunaa majailemaan sohvalla kun menen salille tai lenkille. Kiva saada mies niihin mukaan.
Onko sillä jotain merkitystä makaako se mies sohvalla vai onko hän jalkapallotreeneissä silloin, kun olet salilla? Tuossa ei nyt oikein voi vedota siihen, että vietetään aikaa yhdessä, vaan kyse on oikeasti jostain ihan muusta.
Kyse on terveellisistä elämäntavoista ja asioista joita on MYös kiva tehdä yhdessä. Kyse on siitä, että en halua tosiaan mitään kaljamahaa,
Tavista tai kukkakeppiä:)Mikäs itse olet, jos et tavis tai kukkakeppi?
Lueppa nuo edelliset. Olen treenattu, lihaksikas ja timmi, urheilullinen nainen eli en ihan tavis kropaltani siis. Treenaaminen ja terveellinen syöminen on elämäntapa:)
Okei, no sitten on ihan ymmärrettävää että haet miestä jolla on samanlainen elämäntyyli. Kai tässä nyt vaan haettiin sitä, kun ihan tavisnaisetkin monesti hakevat profiilissa "liikunnallista" tai "sporttista" miestä vaikka eivät itse ole mitenkään erityisen liikunnallisia ja tarkoitus on vain sanoa että "ei läskejä" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn tätä nyt yleisesti että millaiset ihmiset lataavat Tinderin (eli näkevät jotain vaivaa) saadakseen vain mahdollisuuden jutella jonkun kanssa?
Minä olen 37v nainen ja minulla on pieni lapsi. Netti (en ole Tinderissä) on käytännössä se ainoa väylä, mistä voisin ajatella löytäväni miehen. En ole ollut sen tarpeessa vaan minulle elämä on näin ihan hyvää. No, se ei ollut pointti.
Vapaalla tykkään käydä iltapäivällä tai alkuillasta jossain pubissa. Siellä tapaa usein tosi mukavia ihmisiä; eri-ikäisiä miehiä ja naisia. Joskus harvoin jonkun kiinnostavan. Nimenomaan tuo rento juttuseura on se miksi näissä paikoissa käyn. Alkoholia kun en paljoa juo enkä käy iltaelämässä. Mitä minä Tinderillä tekisin? Sitten ehkä jos miehenkaipuu tulee. Tällä hetkellä kuitenkin siitä olisi liikaa vaivaa kun saman lopputuloksen saan vain astelemalla pubiin.
Minä asun paikkakunnalla, jossa ei ole yhden yhtä pubia. Naapuripaikkakunnalle ei viitsi noin vain yhtäkkiä viitsi lähteä, jos ei ole kaveria. Täälläkin kyllä oli pari vuotta sitten vielä sellainen räkälä, mutta ei kyllä tullut mieleenikään marssia sinne vain huvikseen ihmisiä tapaamaan, kun tiesi juuri, millaista sakkia siellä istuu. Tällä hetkellä sosiaaliset kontaktini ovat työssä, opiskelupaikalla ja lasten harrastuksissa. Jos minulla ei olisi Tinderiä, en olisi ihan oikeasti eroni jälkeen (kolmeen vuoteen) tavannut yhtäkään sinkkumiestä. Missä ihmeessä minä niitä olisin tavannut?
En oikein ymmärrä, kun sanoit, että netti on ainoa väylä, josta voisit löytää miehen, mutta sitten kuitenkin sanot, että saat helpoimmin miehen, kun astelet pubiin.
Juttuseuraa saa sieltä pubista. Sitä minä sanoin.
"Mitä minä Tinderillä tekisin? Sitten ehkä jos miehenkaipuu tulee. Tällä hetkellä kuitenkin siitä olisi liikaa vaivaa kun saman lopputuloksen saan vain astelemalla pubiin."
Näin kirjoitit tuolla aiemmin.
Lue tämä ketju ja tuo kommenttini alusta alkaen. Kyllä, noin kirjoitin koska aina sieltä seuraa saa. Pointti oli nyt siinä että miksi täällä ihmiset kirjoittaa Tinderin olevan sitä varten että sieltä saa seuraa. Ei seksiä, ei parisuhdetta vaan seuraa. Tätä minä en tajua.
Siis et tajua sitä, että kaikki eivät pääse tai halua mennä pubiin, vaan se seura täytyy etsiä jostain muualta?
Minusta tuli näköjään palstajankkaaja, mutta ei, en tajua että ns. neutraalia seuraa haetaan Tinderistä. Onhan mahdollista harrastaa jotain tai opiskella, tehdä vapaaehtoistyötä. Pubikaan ei ole päivällä huono vaihtoehto, sieltä saa kahviakin. Vai haetteko te siis sekä nais- että miesseuraa?
Kuka sanoi, että etsitään mitä tahansa seuraa? Pointti on se, että ylipäätään tavataan ihmisiä, joiden joukosta voisi löytää kumppani, kun muuten ei tavata yhtään ketään, saati sitten potentiaalisia kumppaneita. Se on kuitenkin vielä kaukana siitä, että halutaan tavata vain sellaiset, joiden kanssa ollaan ehdottoman valmiita ryhtymään parisuhteeseen. Ihan samalla tavalla sinä et siellä pubissa kieltäydy juttelemasta niille, jotka eivät heti sytytä, vaikka sillä hetkellä miehenkaipuinen olisitkin ja olisit juuri sinä iltana lähtenyt liikkeelle sillä mielellä, että jonkun kivan löytäisit.
Tinder on tarkoitettu alunperin melko puhtaasti seksin etsintään. Siitä se on sitten laajentunut myös parisuhteen etsimiseen. Mutta mikään ystäväkerho se ei ole ikinä ollut, koska sellaista varten ei tarvita omaa sovellusta. Satunnaista jutteluseuraa kun löytää ihan vaikka kadulta tai menemällä sinne pubiin. Sovelluksen tarkoitus on helpottaa nimenomaan pariutumista, koska se kokoaa pariutumista hakevat ihmiset samaan paikkaan ja tällä tavalla ei tarvitse arvailla, onko toinen varattu tai ylipäänsä edes kiinnostunut pariutumaan. Tosin te ystäväkerholaiset sekoitatte koko systeemin, kun tulette Tinderiin ihmettelemään että mitä täällä tapahtuu.