Treffit Tinderdeitin kanssa tänään, miehen viimeisin viesti vei maun koko hommasta..
Olen 3-kymppinen, työssäkäyvä (vuorotyö), eronnut pitkästä parisuhteesta lapseni isään 3 vuotta sitten (lapsi on nyt 5v). Nyt aloin varovasti tapailemaan miehiä, Tinderin löysin ystävän vinkistä n. 3kk sitten.
Kaikenlaisia tolvanoita on tullut vastaan mutta viimeisimmän kanssa tuli juteltua viikonpäivät ja nyt oli tarkoitus tavata. Sain nyt lounastauolla puhelimeeni viestin mieheltä: "Olethan sitten posliini ;)". Meni maku koko touhuun, onko ihan oikeasti tapana harrastaa seksiä ensi tapaamisella, kun treffipaikkakin on kahvila alkuillasta.
Äh taidan pysyä sinkkuna, peruin treffit (laitoin viestin että emme taida olla etsimässä samoja asioita)
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tinder trolli liikkeellä taas:D onneksi siellä on niitä ihan fiksuja miehiä, jotka eivät etsi seksiä vaan parisuhdetta. Itsekin eronnut aika vasta ja ei aikaa nyt mihinkään baareihin tms. Mutta parisuhde olisi taas kuva löytää fiksun ja mukavan sekä urheilullisen miehen kanssa.
Miksi haluat urheilullisen miehen? Näin urheilullisena miehenä tämä kriteeri hämmästyttää. Mulle olisi ihan sama onko mun nainen urheilullinen vai ei. Ei se kuitenkaan tarkottaisi, että pidettäisiin samoista lajeista
Haluan ja olen aina saanut:) ja syy se koska itse olen urheilullinen enkä kestäisi mitään sohvaperunaa majailemaan sohvalla kun menen salille tai lenkille. Kiva saada mies niihin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tinder on panosovellus, edelleenkin.
Jos se sinulle on Ei se sitä ole kaikille ja olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tinder trolli liikkeellä taas:D onneksi siellä on niitä ihan fiksuja miehiä, jotka eivät etsi seksiä vaan parisuhdetta. Itsekin eronnut aika vasta ja ei aikaa nyt mihinkään baareihin tms. Mutta parisuhde olisi taas kuva löytää fiksun ja mukavan sekä urheilullisen miehen kanssa.
Miksi haluat urheilullisen miehen? Näin urheilullisena miehenä tämä kriteeri hämmästyttää. Mulle olisi ihan sama onko mun nainen urheilullinen vai ei. Ei se kuitenkaan tarkottaisi, että pidettäisiin samoista lajeista
Haluan ja olen aina saanut:) ja syy se koska itse olen urheilullinen enkä kestäisi mitään sohvaperunaa majailemaan sohvalla kun menen salille tai lenkille. Kiva saada mies niihin mukaan.
Onko sillä jotain merkitystä makaako se mies sohvalla vai onko hän jalkapallotreeneissä silloin, kun olet salilla? Tuossa ei nyt oikein voi vedota siihen, että vietetään aikaa yhdessä, vaan kyse on oikeasti jostain ihan muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua en syytä mutta millaisia kuvia sinulla on Tinderissä? Tai onko tekstissä jotain tulkinnanvaraa? Yksi tuttu nainen etsi "kivaa kaveria vapaa-ajalle" ja kuvissa oli terassilla/juhlissa. Onko ihme että tuli paljon törkyviestejä.
Anteeksi, mutta en nyt kyllä näe tuota yhteyttä? Jos olisi esim joku silmäniskuhymiö vielä tuossa perässä, niin sitten ymmärtäisin. Tarkoittaako juhliminen mielestäsi seksiä?
Vaikea selittää tähän selkeästi. Yritän.
Tämä nainen hakee elämänkumppania tositarkoituksella. Käy töissä, lenkillä ja katsoo tv: ta kotona. Tinder-kuvissa on glitteriä vaatteissa ja meikkiä kilokaupalla, joka toisessa kuvassa skumppalasi. Ja tekstissä ei sanaakaan siitä että tositarkoituksella on liikkeellä vaan jotain ympäripyöreää "huumorintajuinen, kiva kaveri seuraksi vapaa-ajalle". Eikö aukea yhtään?
Naisena jos näen miehen profiilissa pelkkää veneellä kruisailua ja pullistelua, niin selkeästi on kevyempää seuraa haussa.
No olipa idiootti mies. Positiivista on kuitenkin että asia selvisi ennen treffejä. Näitä jumalasta seuraavia ukkoja tuntuu olevan kaikkialla, jotka kuvittelevat olevansa jotain niin upeaa että voivat alkaa muita käskyttämään. Teit aivan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos mies pitää vain hiihtämisestä? Tai ei ehdi treenaamaan sun kanssa samaan aikaan?
Mä hain ja sain seksiä. Kyselin suoraan miehen mieltymyksistä aika alussa, koska en halunnut johtaa harhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ihan puhtaasti ulkonäöllisistä syistä.
En minä oikein haluaisi tehdä tankkoja treenejä tyttöystävän kanssa. Miehen ja naisen fysiikat ovat erilaisia eli juoksulajit voisin tehdä täysillä, mutta kamppailu- ja voimalajeissa naisen kanssa treenatessa täytyy himmailla. Kävelly- ja pyörälenkit voidaan tehdä yhdessä, ehkä jumppaakin joskus mutta kovempaa treeniä ei kiitos naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä jotain merkitystä makaako se mies sohvalla vai onko hän jalkapallotreeneissä silloin, kun olet salilla? Tuossa ei nyt oikein voi vedota siihen, että vietetään aikaa yhdessä, vaan kyse on oikeasti jostain ihan muusta.
Kyse on terveellisistä elämäntavoista ja asioista joita on MYös kiva tehdä yhdessä. Kyse on siitä, että en halua tosiaan mitään kaljamahaa,
Tavista tai kukkakeppiä:)
Mikä ihme siinä nyt mättää sitten? Olisiko po(r)sliini kuulunut kirjoittaa ärrällä vai mikä oli tuo faux pas?
Jotain siinä profiilissa on jos se vetää puoleensa tolvanoita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua en syytä mutta millaisia kuvia sinulla on Tinderissä? Tai onko tekstissä jotain tulkinnanvaraa? Yksi tuttu nainen etsi "kivaa kaveria vapaa-ajalle" ja kuvissa oli terassilla/juhlissa. Onko ihme että tuli paljon törkyviestejä.
Anteeksi, mutta en nyt kyllä näe tuota yhteyttä? Jos olisi esim joku silmäniskuhymiö vielä tuossa perässä, niin sitten ymmärtäisin. Tarkoittaako juhliminen mielestäsi seksiä?
Tämä nainen hakee elämänkumppania tositarkoituksella. Käy töissä, lenkillä ja katsoo tv: ta kotona. Tinder-kuvissa on glitteriä vaatteissa ja meikkiä kilokaupalla, joka toisessa kuvassa skumppalasi. Ja tekstissä ei sanaakaan siitä että tositarkoituksella on liikkeellä vaan jotain ympäripyöreää "huumorintajuinen, kiva kaveri seuraksi vapaa-ajalle". Eikö aukea yhtään?Naisena jos näen miehen profiilissa pelkkää veneellä kruisailua ja pullistelua, niin selkeästi on kevyempää seuraa haussa.
No eihän kevyt seura vielä tarkoita, että pelkkää seksiä on etsimässä. Kyllä minäkin sanoisin etsiväni vähän kevyempää seuraa, kun olen elämänkumppanin etsintää kohtaan hieman epäluuloinen. En silti ole etsimässä sellaista seuraa, että mennään vain panemaan ja sitten sanotaan heipat.
Minä en kyllä pelkkien kuvien perusteella osaa sanoa useinkaan, mitä kukin on etsimässä. Aika usein ne "perheenisäprofiilitkin" ovat vain seksiseuraa etsimässä.
Mä olisin varmaan vastannut "onhan sinulla sitten iso... ;)" ja sitten blokannut. Vastenmielinen juntti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on terveellisistä elämäntavoista ja asioista joita on MYös kiva tehdä yhdessä. Kyse on siitä, että en halua tosiaan mitään kaljamahaa,
Tavista tai kukkakeppiä:)
No niin, tätä juuri ajoinkin takaa. Miksei vain voi sanoa, että haluan timmin miehen, koska olen itsekin timmi? Aina vedotaan johonkin yhteiseen aikaan, vaikka niiden urheilullisimpien miesten kohdallahan yhteistä aikaa on nimenomaan vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nainen hakee elämänkumppania tositarkoituksella. Käy töissä, lenkillä ja katsoo tv: ta kotona. Tinder-kuvissa on glitteriä vaatteissa ja meikkiä kilokaupalla, joka toisessa kuvassa skumppalasi. Ja tekstissä ei sanaakaan siitä että tositarkoituksella on liikkeellä vaan jotain ympäripyöreää "huumorintajuinen, kiva kaveri seuraksi vapaa-ajalle". Eikö aukea yhtään?Naisena jos näen miehen profiilissa pelkkää veneellä kruisailua ja pullistelua, niin selkeästi on kevyempää seuraa haussa.
No eihän kevyt seura vielä tarkoita, että pelkkää seksiä on etsimässä. Kyllä minäkin sanoisin etsiväni vähän kevyempää seuraa, kun olen elämänkumppanin etsintää kohtaan hieman epäluuloinen. En silti ole etsimässä sellaista seuraa, että mennään vain panemaan ja sitten sanotaan heipat.
Minä en kyllä pelkkien kuvien perusteella osaa sanoa useinkaan, mitä kukin on etsimässä. Aika usein ne "perheenisäprofiilitkin" ovat vain seksiseuraa etsimässä.
No siinä sinulla on sitten kestämistä. Paljon löytyy kivoja ja asiallisia miehiä, jotka eivät halua vakavampaa suhdetta. Mutta suuri riski on silloin törmätä näihin törkyviesteihin. Kevyt seura useimmiten tulkitaan seksiksi ja jutut on senmukaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinä sinulla on sitten kestämistä. Paljon löytyy kivoja ja asiallisia miehiä, jotka eivät halua vakavampaa suhdetta. Mutta suuri riski on silloin törmätä näihin törkyviesteihin. Kevyt seura useimmiten tulkitaan seksiksi ja jutut on senmukaiset.
Niin, jos käytät sanaa kevyt. Tuossa sanottiin kiva kaveri.
Jatkan vielä tuohon äskeiseen. Siis jos oikeasti ei ole etsimässä hampaat irvessä vakavaa parisuhdetta, vaan haluaa ensisijaisesti tutustua ihmisiin ja katsoa kolahtaako joku, olisi mielestäni valheellista sanoa, että etsii vakavaa parisuhdetta. Siinä vaiheessa minusta aika ilmeinen vaihtoehto on käyttää juuri tuollaisia epämääräisiä ilmaisuja, kuten kiva kaveri, seuraa vapaa ajalle tms. Sitten tietysti, jos käyttää sitä kevyt-sanaa, niin se voidaan helposti tulkita seksiseuran hakemiseksi. Millä tavalla sitten on sopivaa sanoa, että ei halua pelkkää seksiä, mutta ei ole myöskään ehkä heti valmis tiiviiseen parisuhteeseen, vaan haluaa nimenomaan ensisijaisesti tavata ja tutustua ihmisiin?
Noita riittää, yli viiskymppiset äijätkin hokee tuota posliinia, vaikka varmaan harvemmin näkevät sellaista.
Mun miesystävät on olleet niin sivistyneitä, että ällistyttää tuollaiset jutut. Mutta nuo äijät jää sinne kierrätykseen, ei niitä kukaan muukaan huoli..
Älä välitä, etä ole todennäköisesti ainoa joka on hänen kohdallaan pettynyt, etkä viimeinenkään..
Toi pilamahdollisuus on niin epätodennäköinen, että tuskinpa. Seksinnälkäinen äijä se vaan oli.