Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät naiset.

173
16.08.2017 |

Miten suhtaudutte jos teitä selkeästi lyhyempi mies flirttailee tai tulee jopa iskumielessä juttelemaan?

Mietin vaan tätä lyhyiden miesten ongelmaa kun monet väittävät että edes oman pituiset naiset ole kiinnostuneet nimenomaan siksi että he ovat lyhyitä.

Olen itsekin hieman keskivertoa lyhyempi mies mutta kai sitten "komea" kun naisten seuraa olen saanut aika helpostikin ja joukossa on ollut myös itseni pituisia naisia. Koskaan ei ole tullut mieleenikään kokeilla itseäni kymmenen senttiä pidemmän naisen lähentelyä koska olen kai automaattisesti olettanut että saumoja ei ole.

Nyt joku toteaa että siitä vaan yrittämään. Se vaan ei valitettavasti käy koska seurustelen.
Mutta miten on pitkät naiset. Tulisiko rohkealle, mutta selkeästi sinua lyhyemmälle yrittäjälle automaattisesti pakit ?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi nolosti kerran ravintolassa kun olin nuorempi. Minua tuli tanssiin hakemaan lyhyt mies. Nousin seisomaan ja korkeissa koroissani sitten sopersin, että kyllähän minä muuten, mutta kun on tuota pituuseroa. Olin nuori ja ujo ja ajattelin, että mies on erehtynyt ja vahingossa on hakenut näin pitkää naista tanssimaan. Ajattelin, että eihän hän kehtaa tällaista kirahvia viedä tanssilattialle.

Mies näytti hiukan vihaiselta poistuessaan ja tajusin vasta myöhemmin, että hän luuli, että en lähtenyt tanssimaan hänen lyhyytensä vuoksi, vaikka syy oli se, että ajattelin, että hän oli erehtynyt eikä varmasti haluaisi oikeasti näin pitkää naista tanssittaa. Siis mielestäni minä olin se vääränkokoinen.

Vieläkin vähän nolottaa miten väärin ihminen voi vahingossa toiselle viestittää asioita. Eikä pituus todellakaan ole syy antaa miehelle pakkeja.

Vierailija
2/22 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ei ole ongelma, jos et itse tee siitä ongelmaa, esim. kieltämällä pitkää naista käyttämästä korkokenkiä.

Minä pidän itseäni lyhyemmistä miehistä. Samanpituiset tai pidemmät eivät sytytä. Haaveilin oikeasti lyhytkasvuisesta miehestä, mutta päädyin sitten kuitenkin naimisiin 175-senttisen kanssa.

Jos itsetuntosi ja itseluottamuksesi on kunnossa, ei moni nainen edes huomaa pituuttasi (lyhyyttäsi). Erikseen ovat sitten ne, joilla on ehdoton kriteeri se, että mies on heitä pidempi. Onhan sellaisia miehiäkin, jotka vaativat naisen olevan heitä lyhyempi. Se on ihan ok: kuka tahansa saa pitää mitä tahansa kriteereitä puolisolleen.

T. N 183 cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pituudella ei ole merkitystä, mutta jonkinlaista harteikkuutta kaipaisin. Muuten tunnen itseni liian isoksi.

Vierailija
4/22 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua häiritse yhtään jos mies on lyhyempi, mutta ei ole kyllä kovin usein käynyt niin, että selvästi lyhyempi olisi yrittänyt lähestyä. Oletan, että joko eivät pidä pitkistä naisista tai eivät uskalla yrittää.

180

Vierailija
5/22 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ole haitannut, jos mies on ollut lyhyempi. Enemmän on tuntunut miehiä haittaavan minun pituuteni, kun olen saanut kuulla, miten rumaa on, kun nainen on pitkä.

Vierailija
6/22 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se miehen lyhyys tuntuu olevan aika monille naisille ongelma. Sen todistaa tuhannet ja taas tuhannet kyselyt ja tutkimukset asiasta.

Olen itse suht pitkä mies, mutta ihmettelen miksi ei voi myöntää ikinä tosiasioita, kun aika monille naisille se lyhyys on ongelma ja turn off.

Voitte alapeukuttaa ja höpistä kaikkea mukavaa, se ei poista sitä kuinka monet naiset oikeasti valitsee kumppanin.

Vierailija
7/22 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se miehen lyhyys tuntuu olevan aika monille naisille ongelma. Sen todistaa tuhannet ja taas tuhannet kyselyt ja tutkimukset asiasta.

Ei voi olla totta! Onko todellakin tehty tuhansia ja tuhansia tutkimuksia siitä, onko miehen lyhyys naiselle ongelma? Toivottavasti ei kuitenkaan mun verovaroillani vaan jossakin muualla kuin Suomessa.

Vierailija
8/22 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se vaan ei valitettavasti käy koska seurustelen."

No voi harmi. Toivottavasti et kauaa joudu seurustelemaan, jotta pääset yrittämään uusia, pitkiä(kin) naisia.

Vierailija
9/22 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokeilee lähentelyä niin tulee pakit.

Olen seurustellut ja tapaillut useita itseäni huomattavasti lyhyempiä, en tiedä onko joillekin minun pituuteni ollut este vakavampaan suhteeseen, ehkäpä panoksi käy pidempikin nainen.

Mutta minä en taida oikeasti kuulua tähän kohderyhmääsi, koska nikkisi perusteella olen käytännössä saman mittainen.

Vierailija
10/22 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se vaan ei valitettavasti käy koska seurustelen."

No voi harmi. Toivottavasti et kauaa joudu seurustelemaan, jotta pääset yrittämään uusia, pitkiä(kin) naisia.

Haha! No voihan sen noinkin nähdä jos haluaa :D 

Niinhän se on että naisen pituus on minulle tärkeä kriteeri. Pitää olla 140 - 205 senttiä pitkä. Ehkä vähän lyhyempi tai pidempikin menisi :D

Nykyistä ei ole kyllä tarve vaihtaa ;)

Vierailija
11/22 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla totta! Onko todellakin tehty tuhansia ja tuhansia tutkimuksia siitä, onko miehen lyhyys naiselle ongelma? Toivottavasti ei kuitenkaan mun verovaroillani vaan jossakin muualla kuin Suomessa.

Kaikki tutkimukset on tehty Putaan Uliopistossa lahjoitusvaroin. Verovarojasi ei siis ole käytetty!

Vierailija
12/22 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän itseäni lyhyemmistä miehistä. Samanpituiset tai pidemmät eivät sytytä. Haaveilin oikeasti lyhytkasvuisesta miehestä, mutta päädyin sitten kuitenkin naimisiin 175-senttisen kanssa.

T. N 183 cm

Nainen, joka pitää enemmän itseään lyhemmistä miehistä, kun pidemmistä tai edes samanpituisista, on jotenkin päästään sekaisin.

Vierailija
13/22 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 181cm ja poikaystävät olleet välillä 170-194cm, aviomies huonoryhtinen 183cm. Ei sillä pituudella ole niin merkitystä.

Vierailija
14/22 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista on olla lyhyemmän miehen kanssa sängyssä. Ohko hassua kun miehen varpaat raapii polvia? Käpertyykö mies syliinne?

Vierailija
15/22 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista on olla lyhyemmän miehen kanssa sängyssä. Ohko hassua kun miehen varpaat raapii polvia? Käpertyykö mies syliinne?

Eikö se ole jotenkin hellyyttävää, jos mies painaa päänsä tissejä vasten?

Vierailija
16/22 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä haluan vähintän saman pituisen miehen. Ja jos on samanpituinen, niin pitää ainakin olla isompi muuten kooltaan. Hintelämpää en halua.

177 cm ja 65 kg.

Vierailija
17/22 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo, ei se kymmenen sentin pituusero ole juuri mitään. Mä olen niin laiha, että olen joka tapauksessa aina ollut se "pienempi" osapuoli.

-13

Vierailija
18/22 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän itseäni pidemmistä miehistä. Parisuhteessa olen kuitenkin henkilön kanssa, joka on mulle THE MIES isoilla kirjaimilla. Hän on melkein 10 cm mua lyhyempi. Pitää erottaa mieltymykset ja itselle oikeasti tärkeät asiat toisistaan. Tässä miehessä on niin paljon mun mielestä hyviä ominaisuuksia ja meillä kipinöi vuosien jälkeen yhä. Se on tärkeämpää kuin muutama sentti pituudessa. Onneksi hän ilmeisesti ajattelee minusta samoin, kun edelleen tuossa vierellä viihtyy.

Vierailija
19/22 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kukaan itseäni lyhyempi mies vaikuttanut olevan kiinnostunut minusta, mutta en usko että koko haittaisi jos muuten luonteet natsaisi yhteen.

Vierailija
20/22 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse keskimittainen nainen, joten en voi omalta kohdaltani kommentoida, mutta tiedän lähipiiristäni lukuisia jo pitkään yhdessä olleita perheen perustaneita pareja, joissa 173-175cm naisella on 165-170cm mies. Eli joillekin sillä toisen pituudella ei ole mitään merkitystä.