Mitä olet tehnyt tänään/aiot tehdä tänään?
Minä olen:
>Katsonut moottoriurheilua (F1)
>Katsonut animea (Teasing Master Takagi-san ja Kaguya-sama: Love is War)
>Lukenut mangaa (When Will Ayumu Make His Move?)
>Tulen katsomaan jalkapalloa (LaLiga)
Entä sinä?
M28
Kommentit (13)
Olen nyt kolme tuntia odottanut, että puoliso saisi syötyä aamiaisen, käytyä paskalla ja pestyä hampaansa, jotta pääsisimme lähtemään kaupungille (ei, en voi mennä yksin, kun hänelläkin on sinne asiaa ja olisi hölmöä ja epäekologista ajella kahdella eri autolla). Nyt sai nuo tehtyä, mutta lysähtikin sohvalle rapsuttelemaan koiraa, joten odotus jatkuu. Tässähän se vapaapäivä siis tuhlaantuu. Hänelle sillä ei ole merkitystä, että minulla on vapaapäivä, kun hänelle jokainen päivä on vapaapäivä. Siitä on puhuttu miljoona kertaa, miten paljon minua ahdistaa tämä saatanan odottaminen, mutta mikään ei muutu.
No, olen myös kertonut, että 1/2025 minä lähden tästä talosta, kun työprojektini on päättynyt. Ilmeisesti hän ei ota sitä tosissaan, mutta se ei ole minun päänsärkyni.
Kävin kaupassa ostamassa mm. kukkamultaa. Nyt tiskaan, kohta syön ja sen jälkeen alan ruukuttaa tomaatintaimia.
Jännää lukea mitä muut on tehnyt ja tulee tekemään. :D Toivottavasti kukaan ei jää bussin alle. M28
Vierailija kirjoitti:
Jännää lukea mitä muut on tehnyt ja tulee tekemään. :D Toivottavasti kukaan ei jää bussin alle. M28
miksi sellaista toivot?
En mitään ,enkä aio tehdäkään:)
Ehkä illalla lähden baariin juomaan bisseä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi sellaista toivot?
Koska kuka tahansa voi kupsahtaa milloin vain. Nyt mietin, että voisi jauhaa purukumia, mutta sitä hakiessa voin kompastua, lyödä pääni ja minut löydetään 3 viikon päästä menehtyneenä purukumipussi kädessäni. M28
Teen mokkapaloja ja poljen kuntopyörällä
Olen ottanut jo viiniä ja kohta pitäisi siivoilla keittiössä (puhtaat astiat kaappeihin ja likaiset pesuun), että saadaan alkaa tekemään grilliin kaikkia herkkuja. Nyt on niin hieno ilma, että keksimpä tuon grillaus homman :)
Taidan alkaa ryyppäämään kun v tuttaa niin paljon.
Olen aamukahvien jälkeen katsonut formuloiden aika-ajoa, ajellut moottorikelkalla, käynyt pilkillä, laittanut kolme iskukoukkua, paistanut makkaraa ja nyt katson hiihtoa ja sometan.
Keittänyt ja syönyt puuron, siivonnut, pyykännyt, kokeillut kesävaatteita, kutonut, polttanut tupakkaa... Aion vielä laittaa ruokaa, syödä, käydä lenkillä, katsoa tvtä ja saunoa