Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero kahden viikon jälkeen: mies pissasi suihkuun?

Vierailija
16.08.2017 |

En nyt tiedä mitä tekisin. Ollaan siis oltu naimisissa pari viikkoa (seurusteltiin noin kuukausi) ja nyt eilen sitten tapahtui tämä. Mies oli suihkussa ja kun meni kylppäriin niin siellä haisi pissalle. Katsoin suihkuverhon taakse ja mies oli siellä pissaamassa seinään...hyi hitto! Sanoi, että "mitä sitten kyllä suihkussa voi?". Menin itkien sänkyyn eikä ola nyt pariin päivään puhuttu. Ahdistaa ja suututtaa. En halua olla pissamiehen kanssa! Meillä on yhteinen laina tähän uuteen rivarikämppään eikä tosiaan jaksaisi TAAS muuttaa!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä pissaan välillä mutta pitää olla tarkka ettei pissaa kuivaan suihkuun ettei mene laattojen saumoihin ja jää haisemaan sinne 

Vierailija
22/30 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuun pissaajan ja pissiksen liitto.

Mikä ettei?

Mitä sitä itkeen. Puhu, jos haittaa. Enempi vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänkin on olemassa joku terapia.

Vierailija
24/30 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin juttusi ja aloin itkeä puolestasi.

Vierailija
25/30 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kerran oman mieheni kiinni suihkuun kusemisesta kun avasin kylppärin oven ja näin keltaisen kusivanan valuvan pitkin lasista suihkunseinää. Tempaisin verhon auki ja läimäytin miestä pippelille ennen kuin ehti kissaa sanoa. Maattuaan vähän aikaa suihkun lattialla kaksinkerroin munaansa voivotellen, nostin sen tukasta ylös ja laitoin pesemään suihkukopin kloriitilla. Pesun jälkeen istutin sen sohvalle ja käytiin vakava keskustelu parisuhteen tulevaisuudesta.

Loppui muuten kuseskelu siihen :D

Vierailija
26/30 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kuukausi seurustelua, ehditty jo naimisiin ja asuntolaina ottaa ja ensinnäkin edes löytää asunto. Miksi et edes yrittänyt nähdä vaivaa että edes yksi ihminen uskoisi?

Vierailija
27/30 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muiston järkytyksen kun mulle selvis miks kylppärissä aina vaan haisee.

Ja se loukkaantunut uhri ilme miehellä kun sanoin että ei noin voi tehä, inhottava haju!

Vierailija
28/30 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan suihkussa pissaa!

Seinälle en vain naisena pysty :-(

Vierailija
29/30 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain kerran oman mieheni kiinni suihkuun kusemisesta kun avasin kylppärin oven ja näin keltaisen kusivanan valuvan pitkin lasista suihkunseinää. Tempaisin verhon auki ja läimäytin miestä pippelille ennen kuin ehti kissaa sanoa. Maattuaan vähän aikaa suihkun lattialla kaksinkerroin munaansa voivotellen, nostin sen tukasta ylös ja laitoin pesemään suihkukopin kloriitilla. Pesun jälkeen istutin sen sohvalle ja käytiin vakava keskustelu parisuhteen tulevaisuudesta.

Loppui muuten kuseskelu siihen :D

Onko teillä aina tapana ratkaista toisen tekemät virheet pahoinpitelemällä ensin ja keskustelemalla sitten? Ketkä yläpeukuttavat tälläistä? Saako miehesi pahoinpidella sinua jos teet virheen? Pahoinpidelläänkö lapset jos tekevät virheitä?

Vierailija
30/30 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollihan tämä on mutta aivan huikea mielikuva! Tässä olisi aineksia hyvään jatko-osaankin. Anna mennä AP kerro kuinka tarina jatkuu! :)

Mua kiinnostaa enemmän se, mitä on tapahtunut ennen tätä, kun ap ei millään jaksaisi TAAS muuttaa. Onko hän aiemminkin mennyt naimisiin kuukauden tuttavuuden jälkeen, muuttanut miehen kanssa ja tajunnut parin viikon päästä, että helkkari, mies jättää silloin tällöin likaiset sukkansa lattialle tai unohtaa siivota hammastahnatahrat lavuaarista. Nyt sitten osui kohdalle suihkuun pissivä mies, mikä toki on ällöttävää, mutta ei sentään maailman loppu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi