Fazerin Sininen vai Punainen?
Kumpi on suosikkisi?
Sininen = Maitosuklaa
Punainen = Vaalea maitosuklaa
Itse pidän Punaisesta enemmän, siinä on niin pehmeä ja suussasulava maku!
Kommentit (41)
Punainen ei edes maistu suklaalta... Hyii
Lidlin vihreät. Niitä on 10 levyn pino keittiössä :p
En ole punaista koskaan syönyt. Mulle tulee punaisesta mieleen se taloussuklaa. Sininen nyt on sellanen bääh...ihan perus. Popcornsuklaasta mäkin tykkään, siinä on jo jotain itua.
Muistaakseni (Fazerin tehtaan kierros) näiden kahden ainoa ero on että sininen tehdään aidosta maidosta ja punainen maitojauheesta. Vaikuttaa makuun :) Itse en ole punaista maistanut. Täytyy joskus vertailla!
Punainen, maku on jotenkin toffeemaisempi.
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni (Fazerin tehtaan kierros) näiden kahden ainoa ero on että sininen tehdään aidosta maidosta ja punainen maitojauheesta. Vaikuttaa makuun :) Itse en ole punaista maistanut. Täytyy joskus vertailla!
Aidosta maidosta se maitojauhekin on tehty! :D
Vierailija kirjoitti:
En ole punaista koskaan syönyt. Mulle tulee punaisesta mieleen se taloussuklaa. Sininen nyt on sellanen bääh...ihan perus. Popcornsuklaasta mäkin tykkään, siinä on jo jotain itua.
Eikös taloussuklaa ole tummaa suklaata, Fazerin punainen taas on sinistä vaaleampaa.
Tykkään molemmista, mutta tällä hetkellä ottaisin punaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös taloussuklaa ole tummaa suklaata, Fazerin punainen taas on sinistä vaaleampaa.
Taloussuklaa on kyllä (olevinaan) tummaa, mutta se on punasessa paperissa ja siksi ajattelen sitä, jos joku puhuu punasesta suklaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kyseisissä suklaissa ei ole mitään samaa! Ihme mielikuvat siellä.. Kannattaa maistaa punaista ennen kuin tyrmää sen kokonaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yep mutta vaikuttaa makuun. Aidosta maidosta se HYLA maitokin on tehty mutta iskukuumennettu joten HYLA maistuu joillekin äklömakealta. Maitojauheen käyttö ilmeisesti vaikuttaa samoin kun täällä kuvaillaan että punainen on makeampaa.
Ei kumpikaan. Fazerin ruskea eli tumma suklaa on ykkönen.
Punainen noista, mutta itse ostan maraboun jos ostan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yep mutta vaikuttaa makuun. Aidosta maidosta se HYLA maitokin on tehty mutta iskukuumennettu joten HYLA maistuu joillekin äklömakealta. Maitojauheen käyttö ilmeisesti vaikuttaa samoin kun täällä kuvaillaan että punainen on makeampaa.
Vai olisiko punaiseen lisätty enemmän sokeria?
Mulla paketit tässä vierekkäin...
Molemmissa sama väh. 30% kaakaota MUTTA punaisessa käyetty täysmaitojauhetta, herajauhetta ja rasvatonta maitojauhetta. Punaisessa vähän enemmän rasvaa ja sokeria -> tuhdimpaa ja makeampaa.
Sinisessä käytetty maitoa. Sinisessä myös käytetty suolaa, punaisessa sitä ei ole ainesosissa mukana. Sinisessä vähän enemmän proteiinia.
Eli punainen on rasvaisempaa, makeampaa eikä siinä ole suolaa. Voisi kai sanoa että vähän epätervellisempää.
Ero varsinaisessa värissä on aika pieni, mutta aavistuksen vaaleampaa ja punertavamman ruskeaa on tuo punainen.
Sininen. Minusta punainen on liian äklömakeaa. Paras Fazerin suklaa on mielestäni popcorn, se popparirouheen suolaisuus kompensoi juuri passelisti maitosuklaan makeutta.