Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fazerin Sininen vai Punainen?

Vierailija
15.08.2017 |

Kumpi on suosikkisi?
Sininen = Maitosuklaa
Punainen = Vaalea maitosuklaa

Itse pidän Punaisesta enemmän, siinä on niin pehmeä ja suussasulava maku!

Fazerin Sininen vai Punainen?

Vaihtoehdot

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sininen. Minusta punainen on liian äklömakeaa. Paras Fazerin suklaa on mielestäni popcorn, se popparirouheen suolaisuus kompensoi juuri passelisti maitosuklaan makeutta.

Vierailija
2/41 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen ei edes maistu suklaalta... Hyii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, punainen johdossa!

Vierailija
4/41 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin vihreät. Niitä on 10 levyn pino keittiössä :p

Vierailija
5/41 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole punaista koskaan syönyt. Mulle tulee punaisesta mieleen se taloussuklaa. Sininen nyt on sellanen bääh...ihan perus. Popcornsuklaasta mäkin tykkään, siinä on jo jotain itua.

Vierailija
6/41 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni (Fazerin tehtaan kierros) näiden kahden ainoa ero on että sininen tehdään aidosta maidosta ja punainen maitojauheesta. Vaikuttaa makuun :) Itse en ole punaista maistanut. Täytyy joskus vertailla!

Vierailija
7/41 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SININEN

punaiset on kommareille

Vierailija
8/41 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen, maku on jotenkin toffeemaisempi.

Vierailija
9/41 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni (Fazerin tehtaan kierros) näiden kahden ainoa ero on että sininen tehdään aidosta maidosta ja punainen maitojauheesta. Vaikuttaa makuun :) Itse en ole punaista maistanut. Täytyy joskus vertailla!

Aidosta maidosta se maitojauhekin on tehty! :D

Vierailija
10/41 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole punaista koskaan syönyt. Mulle tulee punaisesta mieleen se taloussuklaa. Sininen nyt on sellanen bääh...ihan perus. Popcornsuklaasta mäkin tykkään, siinä on jo jotain itua.

Eikös taloussuklaa ole tummaa suklaata, Fazerin punainen taas on sinistä vaaleampaa.

Vierailija
11/41 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään molemmista, mutta tällä hetkellä ottaisin punaisen.

Vierailija
12/41 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen miellyttävämpi.

Vierailija
13/41 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös taloussuklaa ole tummaa suklaata, Fazerin punainen taas on sinistä vaaleampaa.

Taloussuklaa on kyllä (olevinaan) tummaa, mutta se on punasessa paperissa ja siksi ajattelen sitä, jos joku puhuu punasesta suklaasta.

Vierailija
14/41 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, kyseisissä suklaissa ei ole mitään samaa! Ihme mielikuvat siellä.. Kannattaa maistaa punaista ennen kuin tyrmää sen kokonaan!

Vierailija
15/41 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yep mutta vaikuttaa makuun. Aidosta maidosta se HYLA maitokin on tehty mutta iskukuumennettu joten HYLA maistuu joillekin äklömakealta. Maitojauheen käyttö ilmeisesti vaikuttaa samoin kun täällä kuvaillaan että punainen on makeampaa.

Vierailija
16/41 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan. Fazerin ruskea eli tumma suklaa on ykkönen.

Vierailija
17/41 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen noista, mutta itse ostan maraboun jos ostan.

Vierailija
18/41 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yep mutta vaikuttaa makuun. Aidosta maidosta se HYLA maitokin on tehty mutta iskukuumennettu joten HYLA maistuu joillekin äklömakealta. Maitojauheen käyttö ilmeisesti vaikuttaa samoin kun täällä kuvaillaan että punainen on makeampaa.

Vai olisiko punaiseen lisätty enemmän sokeria?

Vierailija
19/41 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen tummasuklaa on parasta.

Vierailija
20/41 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paketit tässä vierekkäin...

Molemmissa sama väh. 30% kaakaota MUTTA punaisessa käyetty täysmaitojauhetta, herajauhetta ja rasvatonta maitojauhetta. Punaisessa vähän enemmän rasvaa ja sokeria -> tuhdimpaa ja makeampaa.

Sinisessä käytetty maitoa. Sinisessä myös käytetty suolaa, punaisessa sitä ei ole ainesosissa mukana. Sinisessä vähän enemmän proteiinia.

Eli punainen on rasvaisempaa, makeampaa eikä siinä ole suolaa. Voisi kai sanoa että vähän epätervellisempää.

Ero varsinaisessa värissä on aika pieni, mutta aavistuksen vaaleampaa ja punertavamman ruskeaa on tuo punainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi