Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rakastunut naispuoliseen työkaveriini mutta olemme varattuja, mitä teen?

Vierailija
15.08.2017 |

Hän on kaunis, älykäs, karismaattinen, huumorintajuinen. Olen itsekin nainen ja olemme molemmat naimisissa miehen kanssa. Olemme samanhenkisiä ja meillä on samanlainen huumorintaju. Hänen kanssaan on hyvä olla.

Minua hävettää, kun katselen häntä töissä jatkuvasti kuitenkin niin, että hän ei huomaisi. Päivän parhaita hetkiä ovat ne, kun hän hymyilee minulle ja jää katselemaan, silloin tuntuu kuin pakahtuisin.

Kuvittelen meidät yhdessä mutta samalla muserrun, koska mietin, että hän ei ole kuitenkaan minusta kiinnostunut eikä meistä tule mitään. Työnteko on vaikeaa, kun uneksin vain hänestä.

En ole koskaan ollut naisen kanssa, olen kyllä ollut ihastunut useampaan.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Tämä vain pahenee. Välillä unohdan hänet, mutta suurimman osan ajasta en pysty. 

Olin huomaavinani sähköä kun istuimme vierekkäin. Ihan pikkuisen nojaaminen ja kääntyminen kohti. Tuntuu että molemmat katsoivat välillä toisen jalkoja ja käsiä ja aivan kuin tarkoituksella asettelivat niitä lähemmäs. Ja hiljaiset puolikuiskauksella lausutut kommentit joita muiden ei ole edes tarkoitus kuulla. En edes pystynyt kuuntelemaan muiden keskusteluja.

Voiko tällaista keksiä päästään? Olen yleensä tosi hyvä ihmistuntija ja aistin hyvin eleitä. Olen esimerkiksi harrastuksissa arvannut tulevia pariskuntia jo ennen kuin muilla on ollut siitä aavistustakaan.

Toisaalta kyllähän sitä kaikenlaista mielikuvituksessaan rakentelee, jos jotain kovasti haluaa uskoa.

Kysy että haluisko hän lähteä joku päivä töiden jälkeen esim. glogille tai kahville, ja jos onnistuu niin sitten katso miten tilanne etenee siellä.

Vierailija
22/52 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kirjoitti:

Tämä vain pahenee. Välillä unohdan hänet, mutta suurimman osan ajasta en pysty. 

Olin huomaavinani sähköä kun istuimme vierekkäin. Ihan pikkuisen nojaaminen ja kääntyminen kohti. Tuntuu että molemmat katsoivat välillä toisen jalkoja ja käsiä ja aivan kuin tarkoituksella asettelivat niitä lähemmäs. Ja hiljaiset puolikuiskauksella lausutut kommentit joita muiden ei ole edes tarkoitus kuulla. En edes pystynyt kuuntelemaan muiden keskusteluja.

Voiko tällaista keksiä päästään? Olen yleensä tosi hyvä ihmistuntija ja aistin hyvin eleitä. Olen esimerkiksi harrastuksissa arvannut tulevia pariskuntia jo ennen kuin muilla on ollut siitä aavistustakaan.

Toisaalta kyllähän sitä kaikenlaista mielikuvituksessaan rakentelee, jos jotain kovasti haluaa uskoa.

Kysy että haluisko hän lähteä joku päivä töiden jälkeen esim. glogille tai kahville, ja jos onnistuu niin sitten katso miten tilanne etenee siellä.

Hyvä ajatus. Meillä on myös yhteinen maalausharrastus jota kumpikin tahtoisi tahoillaan lämmitellä uudestaan, siitä voisin hyvin saada aasinsillan ja kysellä vaikka etsimään tarvikkeita taideliikkeeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

btw mitä olette mieltä tuosta että nojaa kohti, hivuttaa jalkoja lähemmäs ja asettelee molemmat kädet sille puolelle kehoaan jolla toinen istuu, ja myös vilkuilee jalkoihin:

1. teettekö itse ihastuneina noin ja 2. onko se teidän tapauksessanne ollut merkki jostain?

Vierailija
24/52 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sähkön" kyllä yleensä huomaa. 

Vierailija
25/52 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko jöpöttään kun mietin kahta naista lesboilemassa keskenään.. Kerro lisää ap...

Vierailija
26/52 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alko jöpöttään kun mietin kahta naista lesboilemassa keskenään.. Kerro lisää ap...

Lämpimästi tervetuloa seuraamaan kiihottavaa lesboiluketjua. Aiheina tänään taidetarvikkeet ja kahvilakäynnit. Uuh!

Vierailija
27/52 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama tilanne, paitsi hän on mies. Meistä on myös tullut läheiset ystävät vuosien mittaan (näemme usein töiden ulkopuolellakin) enkä senkään takia antaisi kummankaan tehdä aloitetta ja tuhota perheitämme.

Vierailija
28/52 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tee mitään.

Koska olet varattu.

Hän on varattu.

Et tiedä pitääkö hän naisista.

Siinä ihan tarpeeksi syitä.

Vierailija
29/52 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miehessäni ei olekaan mitään vikaan ja rakastan häntä, mietin välillä silti entä jos olisin tavannut hänet ensin.

29

Vierailija
30/52 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lämpimästi tervetuloa seuraamaan kiihottavaa lesboiluketjua. Aiheina tänään taidetarvikkeet ja kahvilakäynnit. Uuh!

Pekalla oli keinot lespoilun lopettamiseen!

Vierailija
31/52 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nuo lesbotunteeet pian haihtuu, hae apua, ei tuo ole tervettä, ajattele jos et parane lesboudeestasi ja miehesi saa tietää tämän!

Vierailija
32/52 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkesakke45 kirjoitti:

kyllä nuo lesbotunteeet pian haihtuu, hae apua, ei tuo ole tervettä, ajattele jos et parane lesboudeestasi ja miehesi saa tietää tämän!

kaksi vastausta sinulle, valitse omasi: 

tervetuloa vuoteen 2017

heikko trolli

Vierailija
33/52 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan sinulla on hyvä tilanne, voit deittailla naispuolista ihastustasi ja jos lämpenee, nautitte lämmöstä. Mutta rikkoa 2 perhettä ja viettää loppuelämä naisparina ei kuulosta realistiselta. Voittehan te tehdä vaikka pikku kaupunkiloman tyttöporukalla silloin tällöin yms.  Onko miehelläsi aanunkia taipumuksistasi ?

Toisaalta en haluaisi pettää puolisoani kummankaan sukupuolen kanssa.  Ihastuksen seurasta voi nauttia myös ilman seksiä.  Just weekend onnistuisi saman sukupuolen hotellihuonejakona, mutta hetero-ihanvaaankaveri, ei menisi läåi.

Vierailija
34/52 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, jos olisin tuo ihastuksen kohde niin oksennus lentäisi

Vierailija
35/52 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti, jos olisin tuo ihastuksen kohde niin oksennus lentäisi[/quote

Niin no, aika subjektiivisia juttuja, yhdellä lentää oksennus ja joku toisella ei. En kysynytkään sinun mielipidettäsi.

Vierailija
36/52 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

btw mitä olette mieltä tuosta että nojaa kohti, hivuttaa jalkoja lähemmäs ja asettelee molemmat kädet sille puolelle kehoaan jolla toinen istuu, ja myös vilkuilee jalkoihin:

1. teettekö itse ihastuneina noin ja 2. onko se teidän tapauksessanne ollut merkki jostain?

Vaikuttaa paremminkin siltä että olet vähän kukkuu,mielenterveysongelma.

Vierailija
37/52 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kirjoitti:

Vaikuttaa paremminkin siltä että olet vähän kukkuu,mielenterveysongelma.

Kiinnostaa vain, mikä näistä mielestäsi tekee mielenterveysongelman. Naiseen ihastuminen, ihastumisen eleiden tulkinta vai niistä kysely Vauva-palstalla?

Kun miettii osaa tämänkin ketjun kommenteista ja niiden tasoa, niin alan päätyä siihen, että viimeisin vaihtoehto taitaa olla totta, vain mielenhäiriöinen avautuu täällä mistään itselleen tärkeästä.

Vierailija
38/52 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin huvikseni parisuhdeterapeutin (nainen) kirjoitusta "mistä tietää että nainen on kiinnostunut" ja yleensä ohitan nuo hevonkukkuna mutta hauskaa sinänsä, että siellä lueteltiin juurikin noita eleitä jotka meillä toistuu:

Käsien tuominen ihan lähelle: mun puoleinen käsi sillä minun puolella tuolia ja toinen käsi ristittynä kehon yli siihen toisen käden viereen. Jalkojen ristiminen niin että ne ovat mun puolella, päällimmäisen jalan heiluttelu omani lähellä. Ehdotus että siirtyisin viereen, kun istuin toisaalla. Nopea juoksu mun viereiseen tuoliin kun siihen on tulossa toinen. Paidan ja hameenhelman oikominen kun on lähellä. Kulmakarvojen kohotus aina kun näkee toisen. Hymyily usein, kiinnostus toisen juttuihin ja nauru. Totta kai nuo voi olla ihan kaveruusmerkkejäkin.

Vierailija
39/52 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyisss

Vierailija
40/52 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta nuo kehon asentojen analyysit! Yhtä tyhjän kanssa. Tutustu häneen ystävänä niin ehkä nuo vaaleanpunaiset unelmasi vähenevät ja alat nähdä hänet ihmisenä hyvine ja huonoine puolineen ja parhaimmassa tapauksessa saat ystävän. Minusta olit jo oikeilla linjoilla miettiessäsi miksi juuri nyt ihastut. Mikä on nykyisen suhteesi tila? Fantasiat ovat fantasioita, niistä on kiva nauttia ja ihastuskin hälvenee aikanaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän