Uskotko Jussi Niinistön veikkaukseen, että sininen tulevaisuus, perussuomalaiset ja keskusta yhdistyisivät?
http://www.iltalehti.fi/politiikka/201708152200327547_pi.shtml
Hänen mielestään 10 vuoden päästä puolueet voisi yhdistyä ja syntyä Suomen suurin puolue.
Mikä puolueen nimeksi voisi tulla?
Kommentit (31)
Persuthan ovat nyt jo isompi kuin kepu, joten miksi romahduttaisivat kannatuksensa tuollaisella liikkeellä
Sinistä tulevaisuutta ei ole kohta enää olemassa.
Jussi Niinistö on alkanut tajuamaan, että oma poliittinen ura taitaa olla kohta historiaa ja nyt sitten näkee valveunia uudesta noususta.
Vierailija kirjoitti:
Maalaispuolue.
Olisi järkevää, mutta ei tule tapahtumaan.
Puoluekenttähän on enneminkin pirstaloitumassa, kuin keskittymässä.
Luulen että politiikka menee yhä enemmän kohti yhtä asiaa ajavia liikkeitä kohti. Kun aika menee asiasta ohi, niin likekkin kuolee.
Miksi se oli järkevää? Noiden yhdistyminen ei tarkoittaisi sitä, että ne saisivat yhtenä könttinä yhtä ison kannatuksen kuin erikseen. Kokonaiskannatuksen kannalta lienee parempi pysyä omina puolueina.
Vierailija kirjoitti:
Maalaispuolue.
Olisi järkevää, mutta ei tule tapahtumaan.
Puoluekenttähän on enneminkin pirstaloitumassa, kuin keskittymässä.
Luulen että politiikka menee yhä enemmän kohti yhtä asiaa ajavia liikkeitä kohti. Kun aika menee asiasta ohi, niin likekkin kuolee.
Persut ei ole maalaispuolue, onneksi
Vierailija kirjoitti:
Kommentti: Sampo Terholle lankeaa poliittisen arkunkantajan homma
Mä taas veikkaan, että Terho ei valitettavasti poistu politiikasta Sinisten myötä. Kyllä noilla jutuilla joku rooli kokoomuksesta löytyy. Terho on saanut viimeisen parin vuoden aikana hyvää kokemusta sylkykuppina olemisesta, joten varmaan se menisi kokoomuksessa samassa roolissa mikä on nyt Vartiaisella.
Perinteissiniset maalaissuomalaiset
Kepulla ei ole mitään syytä kosiskella persuja. Puolueiden ideologinen ydin ja peruskannattajien arvopohja ovat niin kaukana toisistaan. Sinisten porukka varmaan otettaisiin avosylin vastaan Keskustaan jos haluavat jäseniksi liittyä. Mitään puolueyhdistymistä ei siihenkään tarvita, sen kuin eroaa vanhasta ja liittyy uuteen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas veikkaan, että Terho ei valitettavasti poistu politiikasta Sinisten myötä. Kyllä noilla jutuilla joku rooli kokoomuksesta löytyy. Terho on saanut viimeisen parin vuoden aikana hyvää kokemusta sylkykuppina olemisesta, joten varmaan se menisi kokoomuksessa samassa roolissa mikä on nyt Vartiaisella.
Vartiaisella taitaa olla "vähän" enemmän substanssia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vartiaisella taitaa olla "vähän" enemmän substanssia?
Minkä suhteen tolla huru-ukolla on enemmän substanssia?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006062873.html