Aamulla sterilointi-leikkaus, pystyykö illalla mennä vanhempainiltaan?
Tälläinen tilanne on että sterilointiaika on aamulla kello 7 ja samana iltana kello 19 on koulun vanhempainilta.
Millaisessa kunnossa sen jälkeen on? Haluaisin mennä vanhempainiltaan, onnistuukohan?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Tälläinen tilanne on että sterilointiaika on aamulla kello 7 ja samana iltana kello 19 on koulun vanhempainilta.
Millaisessa kunnossa sen jälkeen on? Haluaisin mennä vanhempainiltaan, onnistuukohan?
Pystyykö illalla menemään, ei pystyykö mennä. SInäkin olet jo aikuinen, miten voit kirjoittaa noin jumalattoman huonoa suomea?? Verbit kuuluu taivuttaa, tajuatko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö illalla menemään, ei pystyykö mennä. SInäkin olet jo aikuinen, miten voit kirjoittaa noin jumalattoman huonoa suomea?? Verbit kuuluu taivuttaa, tajuatko?
Voi miten ihanaa saada lukemaan taas näitä Suomen kielen oikein kirjoitus ohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos :) Tästä konmentista tuli niin hyvä mieli. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisella peloittava leikkaus ala päähän tulossa ja sinä se vaan verbeihin kiinnität huomion. Onneksi et ole leikkaavalääkäri.... tai toivottavasti ET ole.
Hyvin voit mennä. Itsellä aamulla toimenpide ja illalla olin jo metsäretkellä. Kivut johtuvat lähinnä siitä vatsaonteloon johdetusta kaasusta, olo helpottuu kun liikkuu ja ajattelee muita asioita. Itse asiassa olin melkein viikon noissa retkiolosuhteissa alkaen leikkauspäivästä, ei mitään ongelmia. Ja todellakin sairaalasta ajetaan pois saman päivän aikana, heti kun pissalla käynti onnistuu koska nukutus usein aiheuttaa okgelmia pissaamisessa
Jatkan vielä, että toki meissä ihmisissä on niin monenlaisia. Ja kipulääkkeitä kannattaa pyytää mieluummin paljon kuin vähän, koska ei se kipu ketään jalosta ja se on helpompi hoitaa vähän ennalta. . Mutta erään toisen päiväkirurgisen operaation jälkeen näin kyllä melkoista teatteria. Tyyppi pystyi vain vaikeroimaan aviopuolison kädestä pidellen. Itse istuin nojatuolissa lukemassa kirjaa ja odottelin, etä se pissa tulee ja pääsee kotiin. Sama leikkaus.
Mitä ongelmia?