Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamulla sterilointi-leikkaus, pystyykö illalla mennä vanhempainiltaan?

Vierailija
15.08.2017 |

Tälläinen tilanne on että sterilointiaika on aamulla kello 7 ja samana iltana kello 19 on koulun vanhempainilta.

Millaisessa kunnossa sen jälkeen on? Haluaisin mennä vanhempainiltaan, onnistuukohan?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on se tavallinen mikä tehdään nukutuksessa. Jos jollekin on tehty niin olisitteko päässeet samana iltana vielä vanhempainiltaan?

Ap

Vierailija
2/30 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaamista voisi helpottaa, jos olisit kertonut edes sukupuolesi. Miesten ja naisten sterilointi on sattuneista syistä aika erilaista.

Kokemuksesta voin kertoa, että mies pystyy kipulääkkeillä istumaan yhden vanhempainillan. Jalat ovat ehkä vähän enemmän harallaan kuin muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry luulin että sitä miesten leikkausta kutsutaan jollain eri nimellä. Olen nainen.

T. Ap

Vierailija
4/30 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda vanhempainilta.

Vierailija
5/30 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten on vasektointi.

6/30 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry luulin että sitä miesten leikkausta kutsutaan jollain eri nimellä. Olen nainen.

T. Ap

Vasektomia miehille.

Paha sanoa etukäteen, missä kunnossa olet toimenpiteen jälkeen. Itse olen ollut kivulias pienissä toimenpiteissä (polyyppien ja myoomien poisto polikliinisesti) ja toisaalta taas "elämäni kunnossa" ja kivuton laparoskopisesti tehdyn kohdunpoistoleikkauksen jälkeen.

Vierailija
7/30 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pystyy mihin vain!

Vierailija
8/30 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toivoakaan vanhempainiltaan menosta. Mikäli pääset nukutuksen jälkeen kotiin, niin olet illan silti ihan tööt ja et jaksa kuin levätä sängyllä. 

Vierailija
9/30 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikin leikkaus voi olla kohtalokas.

En tajua tuota sterilointia.

Vierailija
10/30 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkuaus voi myös myöhästyä sillä kiireelliset tapauset menee jonossa sun ohi. Eli voi olla että vaik meet sairaalaan klo 7 niin sut leikataav vasta klo 12 eli olet heräämöstä pois osastolla ehkä neljältä iltapäivällä.

Voin taata ettet jaksa ajatellakaan mitään muuta kuin kotiinmenoa siinä vaiheessa - jos ees pääset kotiin, jotain pientä voi aina sattua jolloin pitävät yön yli sairaalassa -niinkin pientä ettet pysty pissaamaan heti tai ruoka pysy sisälä nukutuksen jäljiltä. 

Vierailija
11/30 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaamista voisi helpottaa, jos olisit kertonut edes sukupuolesi. Miesten ja naisten sterilointi on sattuneista syistä aika erilaista.

Kokemuksesta voin kertoa, että mies pystyy kipulääkkeillä istumaan yhden vanhempainillan. Jalat ovat ehkä vähän enemmän harallaan kuin muuten.

Ei tarvii edes kipulääkkeitä.

Vierailija
12/30 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sterilointi tehdään nykyään nukutuksessa?! Naisille?

Vierailija
13/30 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläinen tilanne on että sterilointiaika on aamulla kello 7 ja samana iltana kello 19 on koulun vanhempainilta.

Millaisessa kunnossa sen jälkeen on? Haluaisin mennä vanhempainiltaan, onnistuukohan?

Menemään.

Vierailija
14/30 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nukutuksen jälkeen todellakaan mennä minnekkään pariin päivään.

Vierailija
15/30 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut on steriloitu eikä siinä mitään nukutuksia tarvittu.

Vierailija
16/30 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten on vasektointi.

Sterilointi se vasektomiakin on.

Vierailija
17/30 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go av-mamma go kyllä sie jaksat.

Vierailija
18/30 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, itse olin pienessä operaatiossa (nukutuksessa myös), ja luulin että olisin jo seuraavana päivänä työkunnossa, mutta en todellakaan jaksanut kolmeen päivään nousta sängystä kuin vessaan.

Vierailija
19/30 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut on steriloitu eikä siinä mitään nukutuksia tarvittu.

Essuressa eu tarvitse, klipseissä tarvitaan. Essuresta ollaan luopumassa ongelmien vuoksi.

Vierailija
20/30 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, itse olin pienessä operaatiossa (nukutuksessa myös), ja luulin että olisin jo seuraavana päivänä työkunnossa, mutta en todellakaan jaksanut kolmeen päivään nousta sängystä kuin vessaan.

Tämä on aika yksilöllistä varmaankin. Mulle tehtiin suht iso operaatio nukutuksessa ja olin jo illalla ihan ok kunnossa... Seuraavana päivänä olisin voinut lkuntoni puolesta lähteä kotiin, mutta en saanut liikkua ja operaation jälkeen piti olla tarkkailussa ja hoidossa sairaalassa vajaa viikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi