Flow-festivaalien sadistiset järjestyksenvalvojat pahoinpitelivät ulkomaalaisartistin
" Minulla on ollut Venäjällä useita epäonnisia kohtaamisia poliisin kanssa, mutta sielläkään järjestyksenvalvojat tai poliisit eivät ole koskaan vahingoittaneet minua."
On hienoa, kuinka Suomen todellinen maine leviää ulkomailla. Vielä tähän saakka Suomea on onnistuttu maailmalla pitämään maailman parhaana ja oikeudenmukaisena maana, mutta nyt totuus alkaa valjeta Suomen ulkopuolellekin. Suomi on jo pitkään muistuttanut menetelmiltään Natsi-Saksaa ja Venäjää. Väkivaltaiset vartijat on jo vuosia hakanneet viattomia steroidipäissään poliisin puuttumatta. Poliisi itse on rikkonut herkeämättä lakia ja EU-komissiokin on todennut Suomen poliisin tekevän valtavasti laittomia kotietsintöjä vuodessa naurettavin perustein. Poliisi on itse pitänyt laajaa huumerinkiä selvinnyt lähes kaikista rikoksistaan syytteittä. Suomessa poliisi rikkoo jatkuvasti lakia, vartijat ja poliisi rikkovat myös lakia estämällä kuvaa julkisella paikalla, joka kuuluu Suomessa sananvapauden piiriin. Suomessa tosin sananvapautta ei enää ole ollut aikoihin. Uskoisin Flow-festivaalin ottavan nyt opikseen ja jättävän ens vuonna väkivaltaiset vartijat palkkaamatta, jotka hakkaa 50kg naista. Tainnut olla steroideja pohjilla, kun pakko ollut vartijoilla hakea konfliktia esiintyjään. Kauanko normaalin ihmisen kestää vielä tajuta, että 99% vartijoista ja järjestyksenvalvojista on sadistisia, narsistisia ja vallanhakuisia, jotka usein kärsii psyykkisistä- ja itsetunto-ongelmista, joita purkavat omaan asiakaskuntaansa jatkuvasti. Näitä vartijoiden ylilyöntejä Suomesta löytyy Youtubesta pilvin pimein, Suomessa kukaan ei valvo poliisia ja vartijoita.
Kommentit (22)
Hyvin huomaa, että nuo narkkifestarit on aina otsikoissa. I wonder why?
Kyllähän sitä DeadMouseakin epäiltiin, mutta video todisti, että kivellä oli heitetty.