Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yli 35-vuotiaiden naisten Tinder-profiilit ovat niin huonoja?

Vierailija
15.08.2017 |

Tinderissä huomaa helposti, minkä ikäisiltä puuttuu taito esittää itsensä netissä. Suttuisia kuvia, peura ajovaloissa -poseerauksia, tilannekuvia terassilta tai lapsen ristiäisistä, ei mitään tekstiä...

Jos tämän ikäiset naiset ihmettelevät, miksi miehet tavoittelevat mieluummin nuorempia, eivät he kyllä tee mitään palveluksia itselleen tällaisella esillepanolla. Kuvilla ja tekstillä on merkitystä! Ei kukaan teidän sieluunne näe sieltä ruudun toiselta puolelta.

Saman ikäisten miesten profiilit ovat varmaan vieläkin huonompia, en tiedä, mutta eivät naiset miehiä vastaan kilpailekaan vaan toisia naisia.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottumattomuus kuvaamiseen ja kuvattuna olemiseen. 25-vuotiaala tulee poseeraaminen luonnostaan, 35-vuotiaalta välttämättä ei.

Vierailija
2/27 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottumattomuus kuvaamiseen ja kuvattuna olemiseen. 25-vuotiaala tulee poseeraaminen luonnostaan, 35-vuotiaalta välttämättä ei.

Tätä mäkin veikkaan. 20-30 vuotialle on ihan arkipäivää ottaa itsestään sata selfietä päivässä ja postata ne kaikkiin mahdollisiin palveluihin... 40 vuotiaat ihmettelevät että miksi?!

Suomennettuna vanhemmat joutuvat näkemään enemmän vaivaa hyvän profiilin luomiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välittääkö joku jostain "sielusta" siellä tinderissä? En ole sitä hetkeen käyttänyt, mutta kyllä se aika ulkonäköpainotteinen aikaisemmin on ollut.

Vierailija
4/27 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välittääkö joku jostain "sielusta" siellä tinderissä? En ole sitä hetkeen käyttänyt, mutta kyllä se aika ulkonäköpainotteinen aikaisemmin on ollut.

Tetenkin, kun ollaan kumppania etsimässä.

Vierailija
5/27 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harvassa ovat myös hyvännäköiset yli 35-vuotiaat naiset.

Vierailija
6/27 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, ettei yksikään yli 35-vuotias mies näytä hyvältä. 

Vierailija
7/27 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Tinderissä mitään sielun syvyyksiä pysty arvioimaan. Eihän siellä pysty arvioimaan ihmistä oikein mitenkään. Joku valokuva, et näe siitä onko henkilöllä karismaa, et kuule ääntä, et näe miten liikkuu, miten nauraa, onko huumorintajua... Sellaiset ihmiset jotka oikeasti tavatessa saattaisivat herättää suurtakin mielenkiintoa vilahtavat Tinderissä ohi sekunnissa, koska kuvassa oli jokin outo juttu.

Ja miehet, mikä se kala juttu on? Miksi niin monella miehellä on kuvissa kala? Yritetäänkö sillä kalan koolla viestittää jotain?! :D

Vierailija
8/27 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Tinderissä mitään sielun syvyyksiä pysty arvioimaan. Eihän siellä pysty arvioimaan ihmistä oikein mitenkään. Joku valokuva, et näe siitä onko henkilöllä karismaa, et kuule ääntä, et näe miten liikkuu, miten nauraa, onko huumorintajua...

Niin, ja siksi niihin kuviin ja tekstiin täytyy panostaa. Sehän se pointti on. Minulla on esimerkiksi kuva itsestäni sellaisessa ympäristössä, jossa tykkään viettää vapaa-aikaani, ja toinen, jossa rentoudun ystävieni kanssa minulle tärkeän harrastuksen parissa. Kuvani viestivät tehokkaasti, minkälainen tyyppi olen, ja tekstistä käy ilmi huumorintajuni.

Ja miehet, mikä se kala juttu on? Miksi niin monella miehellä on kuvissa kala? Yritetäänkö sillä kalan koolla viestittää jotain?! :D

Monista miehistä otetaan todella vähän kuvia. Saaliin kanssa poseeraaminen on monelle harvoja tilaisuuksia, jossa he päätyvät ikuistetuiksi. Siksi niitä käytetään.

Vierailija
9/27 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät itsekin, ettei tuo ole totta. Mutta itse 30 ja 35 ikävuoden välissä olevana deittailen kyllä mieluummin viisi vuotta nuorempia kuin viisi vuotta vanhempia.

Vierailija
10/27 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole Tinderissä, enkä osaa sanoa kaikkien miesten sielunelämästä mitään. Olen kuitenkin mies ja osaan sanoa joidenkin miesten sielunelämästä jotain.

Kalastaminen on kivaa. Pelkästä kalastamisesta otetaan harvoin kuvia, kivempaa jos kuvassa on kalakin:) Sitten jos pitäisi ottaa itse 'hyvä' selfie tai laittaa jo valmis (ja melkein ainut sopiva) kuva Tinderiin, niin se valmiin kuvan ottaminen on paljon helpompaa. Lisäksi usein sanotaan, että pitäisi olla jokin harrastuskuva tms.

Vierailija
11/27 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän näillä naisilla on vientiä?

Vierailija
12/27 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvistani en tiedä, mutta minulla ei ole myöskään tekstiä ollenkaan. Silti on ihan nuorempaakin seuraa tinderin kautta tullut. 

Vierailija
13/27 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten nämä miehet, jotka tykkäävät nuorten naisten edustavista kuvista, nillittävät, kun livenä olikin ihan erilainen. Ehkä ero on siinä, että nuoret muikistelevat ja käyttävät filttereitä ja me vanhemmat menemme sillä realistisella versiolla. 

Vierailija
14/27 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Tinderissä, enkä osaa sanoa kaikkien miesten sielunelämästä mitään. Olen kuitenkin mies ja osaan sanoa joidenkin miesten sielunelämästä jotain.

Kalastaminen on kivaa. Pelkästä kalastamisesta otetaan harvoin kuvia, kivempaa jos kuvassa on kalakin:) Sitten jos pitäisi ottaa itse 'hyvä' selfie tai laittaa jo valmis (ja melkein ainut sopiva) kuva Tinderiin, niin se valmiin kuvan ottaminen on paljon helpompaa. Lisäksi usein sanotaan, että pitäisi olla jokin harrastuskuva tms.

Jos käyttää Tinderiä, joka perustuu kuvien luomaan mielikuvaan, eikö juuri silloin kannattaisi panostaa kuvaan/kuviin, eikä käyttää sitä ainokaista kalakuvaa? Se todellakin on ärsyttävä! Samoin kuin auto- ja prätkäkuvat. Kuvaaminen on nykyään niin vaivatonta - vähän viitseliäisyyttä peliin.

Vierailija
15/27 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on kolmevitosena jo niin rupsahtanut, että ei kehtaa näyttää itsestään selkeitä kuvia joista koko karmeus paljastuisi.

Vierailija
16/27 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä huomaa helposti, minkä ikäisiltä puuttuu taito esittää itsensä netissä. Suttuisia kuvia, peura ajovaloissa -poseerauksia, tilannekuvia terassilta tai lapsen ristiäisistä, ei mitään tekstiä...

Jos tämän ikäiset naiset ihmettelevät, miksi miehet tavoittelevat mieluummin nuorempia, eivät he kyllä tee mitään palveluksia itselleen tällaisella esillepanolla. Kuvilla ja tekstillä on merkitystä! Ei kukaan teidän sieluunne näe sieltä ruudun toiselta puolelta.

Saman ikäisten miesten profiilit ovat varmaan vieläkin huonompia, en tiedä, mutta eivät naiset miehiä vastaan kilpailekaan vaan toisia naisia.

Oon nainen, enkä ole koskaan ollut Tinderissä, mutta osaan niiiiin kuvitella noi kuvat :D :D Musta tuntuu, että mun Facebookissa tuollaisia kuvia on 13 tusinassa. Eikä tarvi olla edes yli 35-vuotias, nuoremmiltakin löytyy ihan kammottavia kuvia! Just noita peura ajovaloissa, yläviistosta otettu kuva, likaisen peilin kautta, huonolaatuiset terassikuvat, yyhh...

Oli aikoinaan IRC Galleriassakin kauheita kuvia ja muokkauksia nuorilla, mutta musta tuntuu, että suurin osa on oppinut nuoruusvuosista poseeraamaan kameralle.

Vierailija
17/27 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos käyttää Tinderiä, joka perustuu kuvien luomaan mielikuvaan, eikö juuri silloin kannattaisi panostaa kuvaan/kuviin, eikä käyttää sitä ainokaista kalakuvaa? Se todellakin on ärsyttävä! Samoin kuin auto- ja prätkäkuvat. Kuvaaminen on nykyään niin vaivatonta - vähän viitseliäisyyttä peliin.

Minä jotenkin ymmärrän ne kalakuvatkin ja sellaiset autokuvat, joissa esim istutaan autossa siten, että kasvot näkyvät selvästi. Mutta niitä kuvia, missä näkyy pelkkä auto tai joku hahmo moottoripyörän päällä kypärä päässä, en vain tajua. Tai laskettelukuva, jossa näkyy ihminen toppapuvussa, mutta ei kasvoja. Miksi? 

Vierailija
18/27 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö siellä etsitäkään seksiä?

Vierailija
19/27 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en ole tinderissä mutta ymmärrän jos ei halua esim työn tai tuttujen takia et naama näkyy selkeästi, niin siksi epäselvä kuva.

Vierailija
20/27 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavia tuollaiset tit-naiset. Lapsellisuus näkyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme