Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusiosinkun havainto: naisia on kolmenlaisia 1) haluan naisen tyttikseksi 2) haluan antaa hänelle vain m***a 3) jos mukava voidaan olla kavereita tai ihan sama

Vierailija
15.08.2017 |

Tyttikseksi haluan yli 10-vuotta nuoremman ja kauniin. Kakkosryhmään sopii itseni ikäiset tai vanhemmat, sellaiset joissa jotain kiinnostavaa ja seksikästä mutta taso ei riitä tyttikseksi. Kolmosryhmässä olevien kanssa en halua edes sänkyyn. M43

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huikeaa settiä

Vierailija
2/16 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itseäni 17 vuotta vanhemman miehen kanssa, mutta....

Hän on erittäin nuorekas, poikkeuksellisen komea, älykäs, empaattinen. Eikä hän kutsuisi minua ikinä tyttikseksi.

Niin että....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä haluta, mutta miten sen saamisen kanssa sitten todellisuudessa on..

Vierailija
4/16 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hkjkl kirjoitti:

Olen itseäni 17 vuotta vanhemman miehen kanssa, mutta....

Hän on erittäin nuorekas, poikkeuksellisen komea, älykäs, empaattinen. Eikä hän kutsuisi minua ikinä tyttikseksi.

Niin että....

Miehesi halusi sinusta tyttistä ja sai. Onnittelut.

Vierailija
5/16 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka aloitus onkin tuon ikäasetelman vuoksi Porvoosta, on siinä vinha perä.

Moni joko ystäväksi tai vakipanoksi sopiva ei kuitenkaan sytytä jostain syystä niin paljon, että houkuttelisi seurustelemaan. Eihän ystävän tarvitse silmää miellyttää eikä vakipanon tarvitse jakaa arvojani tai tulevaisuuden haaveitani.

Vierailija
6/16 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää kun Suomi-profiiliani käy aina katsomassa vain itseäni vanhemmat naiset. Itse taas etsin 10-vuotta nuorempaa suhteeseen. Naiset ei ymmärrä että heidän pitäisi katsella itseään vanhempia miehiä jos haluavat parisuhteeseen. Nusuamaan voi ottaa nuorempia. AP

Vierailija
7/16 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. 

Vierailija
8/16 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tshih

Vierailija
9/16 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ryhmä 4, johon kuuluvia en kestä kuulo-/näköetäisyydellä

Vierailija
10/16 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naisella menee sama?

Vierailija
11/16 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajakohdissa sitten vähän vaihtelee, esim todella kaunis 6v nuorempi voi kelvata tyttikseksi.

Vierailija
12/16 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää kun Suomi-profiiliani käy aina katsomassa vain itseäni vanhemmat naiset. Itse taas etsin 10-vuotta nuorempaa suhteeseen. Naiset ei ymmärrä että heidän pitäisi katsella itseään vanhempia miehiä jos haluavat parisuhteeseen. Nusuamaan voi ottaa nuorempia. AP

Sellaiset voimafantasiat :)

Mutta vakavasti, jokainen ottaa parhaan, minkä saa. Tasokas nainen saa oman iläisen tasokkaan miehen jne.

Vanha mies ei ole pörsdin kärjessä naisilla, joten teet varmasti palveluksen nuoremmalle tyttiksellesi, jos sellaista on, että vakiinnut hänen kanssaan. Kaikki ansaitsevat jonkun. Win win.

Vierailija
13/16 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32-vuotias eli 11 vuotta sinua nuorempi. En halua miestä joka kutsuu minua tyttikseksi. Maailmassa on vain yksi yli 40-vuotias jonka kelpuuttaisin miehekseni ja hän on Chris Martin. Tuskin olet hän.

Vierailija
14/16 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En missään nimessä ottaisi itseäni vanhempaa miestä. Jos ei minua enää kukaan huolisi, keskittyisin elämässäni muihin asioihin. Parisuhde vanhemman miehen kanssa ei antaisi minulle mitään.

Vierailija
15/16 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusiosinkun havainto: Miehiä on kolmenlaisia 1) otan hänet mukaan baarin narikasta lähtiessä, koska nyt on vain saatava ja hän on ihan ok näköinen. 2) hän kelpaa vakipanoksi 3)hän kelpaa kaveriksi. Neljättä ryhmää ei ole. En halua seurustella.

.....Tai hetkinen onhan siellä se neljäs ryhmä, ne joihin päin ei halua edes sylkäistä.

Vierailija
16/16 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö enää minkäänikäinen/-kokoinen/-näköinen nainen saa sun heppiäs nouseen pelkästään silmiin katsomalla?