Kuinka paljon näet vaivaa ulkonäkösi eteen?
Kuinka paljon näet vaivaa ja käytät rahaa ulkonäkösi eteen?
Olen aina pitänyt itseäni melko "keskinkertaisena", mutta ilmeisesti panostankin melko paljon. Minulla on silmänalusissa täyteaineet, jotka peittävät tummat silmänaluset. Lisäksi on huulissa täytettä (koska iän myötä koin niiden ohevan). Olen myös kohottanut Botoxilla toisen kulmakarvan, koska se ei ollut symmetrinen luonnostaan. En juuri meikkaa (muotoilen korkeintaan kulmakarvoja hieman), mutta käytän päivittäin klipsipidennyksiä ja laitan hiukset joka aamu. Minulla on luonnolliset ripsipidennykset. Kynnet käyn geelilakkauttamassa pari kertaa kuussa. Välillä käytän myös erittäin luonnollista itseruskettavaa tuomaan hieman väriä kasvoihin. Niin ja olen valkaissut hampaat sekä valkaisen niitä säännöllisesti.
Mitä te teette? Mitä koette tarpeelliseksi ja oletteko täysin tyytyväisiä ulkonäköönne?
Kommentit (6)
En tee yhtään mitään ja silti näytän hyvältä. En meikkaa yhtään, korkeintaan kevyesti isompiin juhliin (häät, hautajaiset). Hiukset on pestyt ja ponnarilla suurimman osan ajasta.
Ykkönen jatkaa: Ja todellakin olen tyytyväinen ulkonäkööni. Terve ja hyvinvoiva ihminen näyttää hyvältä luonnollisenakin.
Panostan mielestäni aika keskiverrosti: meikkaan kevyesti joka päivä, pesen hiukset joka toinen päivä ja harjaan ne aina kun menen ulos. Katson vähän miten pukeudun, mutten pukeudu mitenkään huipputyylikkäästi, vaan omaan tyyliin. Täytän välillä huuliani luonnollisesti. Käytän kuorintoja ja kasvonaamioita säännöllisesti. Syön vitamiineja ja katson vähän mitä syön jne.
Vaalennan itse hiukseni hopeanvaaleiksi, käyn kaksi kertaa vuodessa kampaajalla tasoittamassa latvat. Käytän kasvonaamioita ja kuorintoja pari kertaa viikossa. En käy kosmetologilla koskaan. Meikkaan aina kun lähden kotoa pois: iho, ripset, kulmat, hieman huulikiiltoa. Juhliin ym. laitan voimakkaamman meikin kun tykkään sekä siitä meikkaamisesta toimintana että myös lopputuloksesta. Suihkussa sheivaan karvat pois pari kertaa viikossa, jos jaksan.
Muuten en tee yleensä muuta. Joskus raspaan ja rasvaan kantapäät, kynsiä lakkaan tosi harvoin. Silloin tällöin on olen laittanut geelikynnet ranskiksella. Joskus oli hiustenpidennyskin, näyttihän se tosi kivalta mutta sen kanssa oli inhottava nukkua.
Pesen tukkani joka toinen päivä ja kampaan sen joka päivä. Tukkani on luonnostaan paksu, pitkä ja kaunis joten väreille tai lisäkkeille ei ole tarvetta.
Käyn kahdesti päivässä suihkussa, aamulla kylmässä, illalla lämpimässä. Saunon kahdesti viikossa.
Treenaan kolme, neljä kertaa viikossa, ulkoilen päivittäin. Meditoin ja joogaan, syön riittävästi hyviä rasvahappoja ettei ihoa tarvitse ulkoapäin rasvata paitsi kasvoista jotka ovat alttiit tuulelle ja tuiskulle.
Välttelen suoraa auringonpaistetta kasvoilla. Jos joku kulmakarva kasvaa pois linjasta, nyppäisen sen pois. Hampaita hoidan Oil Pullingilla mikä pitää myös värin hyvänä.