Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten, Kela ajattelit hyvittää minulle äitiyspakkauksen? Libressen, kuumemittarit, ym? Lapsettomille samat edut

Vierailija
15.08.2017 |

mites te Kelassa olitte aatelleet nyt hyvittä meille tahattomasti lapsettomille naisille samat edut kun lapsia teheillekin, kuten kuumemittarin ja Libresse terveyssiteet, liukuvoiteet, kondomit, kynsisakset? Näitähän vauva ei tarvitse, etenkin kun te holtittomasti tuhlaatte valtion rahoja moninkertaisiin äitiyspakkauksiin, esim. kaksosten sytyessä Kela antaa KOLME pakkausta, komosten syntyessä KUUSI pakkausta. Mitä yksi perhe tekee KUUDELLA lämpömittarilla tai KUUDELLA Libresse terveyssidepakkauksella tai nännivoiteella? Jokaisen naisen on muiden kohdalla edellytetty ITSE hankkivan OMAT terveyssiteet ja kuumemittarinsa. Miten ihmeessä kolmosten äiti on ansainnut KUUDET liivinsuojat vain siksi että sai useamman lapsen kerralla. Huoh tuota logiikkaa! Tuhlataan, tuhlataan....
Hygieniatarvikkeet
Kestoliivinsuoja, 1 pari, pehmeä sisäpinta, vuotamaton pintakerros.
Kynsisakset, kaarevat, tylppä kärki.
Hammasharja, pehmeät harjakset.
Digitaalinen kuumemittari, suojakotelo, paristokäyttöinen.
Talkki, 90 g, hajusteeton, väriaineeton.
Nännivoide, 30 ml, 100 % lanoliinia.
Kondomi, 6 kpl/pkt, luonnonkuminen, läpinäkyvä.
Liukuvoide, 100 ml.
Terveyssiteet, 10 kpl.
Kylpylämpömittari, valkoinen polystyreeni, neste turvallista rypsiöljyä, ei petrolia, painatus musta.
Hiusharja, pehmeät luonnonharjakset.
Facebook Twitter Google+ Pinterest

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako ylimääräinen suoliavanne/paskapussi? Voidaan leikata viikon päästä.

Vierailija
42/79 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se, kova menoerä.. Kuitenkin liki 900 euroa.. Kaikille jotka pökkää kutoset... Siinähän jo tienaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä joku suora linja Kelaan, en tiennytkään! Eikö oikeampi osoite valituksellesi olisi tuo laitos suoraan?

Vierailija
44/79 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten leikkaan vauvan kynnet jos en kynsisaksilla?

ei pidä harrastaa seksiä jos ei ole varaa euron kynsisaksiin edes itseään varten vielä siinä iässä.

Kysymys ei ole rahasta tai etteikö omistaisi kynsisaksia vaan siitä että Ap on sitä mieltä ettei vauva niitä tarvitse.

Vierailija
45/79 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pakkaus nimestään huolimatta on lapselle vaikka sielä vanhemmille pari tavaraa onkin eli olet omasi jo saanut. Eli miksi sinun pitäisi saada tuplat?

lapsen teko on harrastus, samoin lapsenhoito, on vähn kun nukeilla leikkisi . Asumistuet, vammaisetuudet, ym. on hengissäpysymiseeen välttämätöntä. Lapsia ei kukaan TARVITSE oikeasti ja rehellisesti.

Juuei, vähän niinku kukaan ei tarvitse koiraa, miestä, naista, työpaikkaa taikka rakkautta.

Kukan ei oikeasti tarvitse kuin happea ja hieman vettä.

Vierailija
46/79 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voin ostaa sunille nuo jos tuntuu noin pahalta. Eli:

Liukuvoide, 100 ml.

Terveyssiteet, 10 kpl.

Muita et varmaan tarvitse jos ei ole lasta?

ei kun otan rahana, 860 euroa. Tehän muut saatte sen MONINKERTAISENA koska myytte netissä koko pakkauksen sisällön käytön jälkeen. Näin. Ollaan nähty.

Mitä halut? Von antaa sinulle nuo tavarat. Meidän pakkauksessa ei ollut liukkaria, se oltaisiin varmaan käytetty mutta nuo kondomit esim on ihan käyttämättömiä ja siteet, kuumemittari, nännivoide ja niin pois päin. Vaatteissa voi olla vähän tahroja mutta voin antaa ne sinulle myytäväksi :)

Multa kans saat! Laita hei osoitetta niin lähetetään ne sulle. Vähän käytettyjä.

Vierailija
47/79 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaksosista saa kolme pakkausta? Eihän tuossa ole mitään järkeä?

Se on kolme äitiysavustusta, ei pakkausta. Sen voi sitten itse valita montako ottaa pakkauksena ja montako rahana.

Vierailija
48/79 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liukuvoide, 100 ml.

Terveyssiteet, 10 kpl.

ei kun otan rahana, 860 euroa. Tehän muut saatte sen MONINKERTAISENA koska myytte netissä koko pakkauksen sisällön käytön jälkeen. Näin. Ollaan nähty.

Siis otatko sä minulta sen äitiyspakkauksen myyntiin vai rahat? Kun sunkin täytyy valita. Saanko pitää kynsisakset, kun leikkaan niillä viä ekaluokkalaisenkin kynnet. Vaatteita on käyttänyt kaikki neljä. Joo ja oon ottanu seuraavat rahana, myönnän. Onhan noilla penskoilla tullut tienattua vähän.

Mut kuten sanottu. Lapsiperheet, varsinkin me suurperheelliset ollaan niitä rikkaita kun ollaan lapsilla tienattu.

Eli tähän loppuu puheet köyhistä lapsiperheistä, sellaisia ei ole kun kaikki vaan tienaa.

Eli siirrymme köyhiin työttömiin jotka on oikeasti köyhiä.

Vierailija
49/79 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, ja miten Kela ajattelit hyvittää minulle sytostaattihoidot, joita en tarvitse mutta jotka kaikki syöpäsairaat saavat tuosta noin vaan?? Esimerkiksi raha käy.

Surulliseksi veti tämä kirjoitus. Saat olla kiitollinen, jos ja kun et nyt tarvi syöpähoitoja. Toivon, ettet koskaan tarvitsisikaan. Minä olen onnellinen, että esim. syöpäsairaat saavat tarvitsemansa hoidon. Terveyttä tai taattua parantumista eivät välttämättä saa tuosta noin vaan.

Vierailija
50/79 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole Ap tyytyväinen, joku pukkaa ja kasvattaa sinunkin hoitajasi kun olet vaipoissa laitoksessa. Joku valmistaa sinun soseruokasi ja syöttää sen sinulle. Ja joku kuskaa sinua vanhana päivätoimintaa.

Jos haluat niin saat terveyssiteeni ja liivinsuojat, mutta älä ulise täällä hetkenpäästä kun metron penkit veressä ja vieressäsi istuu nainen joka haisee vanhalle maidolle.

Kortsut saat myös ja lämpömittarin ettei kermaperseesi pala suihkussa.

Nännirasvalla voit sitten rasvata kovettuneita kantapohjiasi.

51/79 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin harmittaa niin voin lahjoittaa sinulle ne terveyssiteet, liukuvoiteet ja kondomit. Laita yhteystietosi niin välitän ne sinulle.

Vierailija
52/79 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksosista saa myös vain yhden äitiysloman. Eli periaatteessa on yhteiskunnalle tuottavaa. Yks ylimääräinen äitiyspakkaus on tuossa vapaasäästöissä pieni juttu.

Vierailija
53/79 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahahhahahaaaahaaa tää on niin huono että mä hajosin aivan tyystin. hahhahaaa jatkakaa!

Vierailija
54/79 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksosista saa myös vain yhden äitiysloman. Eli periaatteessa on yhteiskunnalle tuottavaa. Yks ylimääräinen äitiyspakkaus on tuossa vapaasäästöissä pieni juttu.

Kaksosista saa lisäpäiviä äitiyslomaan.

Vierailija
55/79 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liukuvoide, 100 ml.

Terveyssiteet, 10 kpl.

Ehei.. jos äitiyspakkauksen ottaa rahana Kela antaa 140 eur.

Vierailija
56/79 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin kansanedustajien sopeutumiseläkkeen, siis samanlaisen kuin Päivi Lipposella.

Vierailija
57/79 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, ja miten Kela ajattelit hyvittää minulle sytostaattihoidot, joita en tarvitse mutta jotka kaikki syöpäsairaat saavat tuosta noin vaan?? Esimerkiksi raha käy.

Surulliseksi veti tämä kirjoitus. Saat olla kiitollinen, jos ja kun et nyt tarvi syöpähoitoja. Toivon, ettet koskaan tarvitsisikaan. Minä olen onnellinen, että esim. syöpäsairaat saavat tarvitsemansa hoidon. Terveyttä tai taattua parantumista eivät välttämättä saa tuosta noin vaan.

ehkäpä siinä oli kyse huumorista ja sitä kautta avata aplle kuinka älyttömältä alkuperäinen väite kuulostaa. samaa linjaa vie vain pidemmälle.

Vierailija
58/79 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksosista saa lisäpäiviä äitiyslomaan.

Ei periaatteessa saa. Siis lasten syntymän jälkeen ei saa mitään enemmän. Toki ennen lasten syntymää joutuu yleensä jäämään aiemmin äitiyslomalle koska riskiraskaus (sama voi olla ykkösten odottajilla) mutta kaksoset yleensä syntyvät myös aikaisemmilla viikoilla. Joten ei todellisuudessa tule enemmän lomaa.

Vierailija
59/79 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä haluan av mammojen palstailun aikana tilille kertyvät rahat omalleni kiitos.

Vierailija
60/79 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se paketti ole vanhemmille (tosin osa tavaroista on ja voisi toki jättää pois) vaan sille lapselle. Jos ei ole lasta (oli syy mikä tahansa) niin ei tarvitse pakettiakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän