Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista seksiä yhden illan jutussa yleensä harrastetaan?

Vierailija
15.08.2017 |

Onko tyypillisesti peiton alla pimeässä yhdessä asennossa? Vai onko tyyliin valot päällä edestä takaa kaikkiin koloihin? Kysyn kun en ole yhden yön juttuja (vielä) koskaan harrastanut.

N39

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi yleistää, että minkälaista yhdenillan jutuissa on. Kohdalleni on osunut kinky tyttöjä, jotka ovat olleet halukkaita sekä nuolemaan, että nuolettamaan pyllyä, submissiivista seksiä missä ovat halunneet, että kusen suihkussa päälle. On ollut myös kuin kuolleita kaloja, jotka ovat maanneet äänettömänä ja liikkumatta alla. Suurimman osan kanssa on ollut molemmat osapuolet tyydyttävää suojattua normiyhdyntäseksiä lähetyssaarnaaja asennossa ilman suuseksiä kumpaankaan suuntaan.

Juuri näin, vaikka kenenkään päälle en ole kussut tai toisinpäin. Neljännes yhden yön jutuista on ylittänyt odotukset, neljännes on ollut aika surkeita johtuen joko naisen liiallisesta humalatilasta tai täydellisestä lahnamaisuudesta. 

Mä pyydän nimenomaan 1 illan naisilta että ne kusee mun päälle. Vakisuhteessa en tätä saa.

Vierailija
62/81 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran seksi tarkoittaa, että seksi on huonoa eikä toista kertaa tule. Eli vanilijaseksiä siis ilman intohimoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa orgasmia vain miehelle.

Vierailija
64/81 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla se on tuntunut hyvältä idealta. Mutta aamulla kun herää niin todellisuus iskee vasten kasvoja. Olen lopettanut yhden yön jutut. Jos nainen antaisi ensimmäisenä iltana niin ei jatkoon. 

M54

Vierailija
65/81 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista jossa mies vaan panee ja lopettaakun saa. Elipaska seksiä..

Miksi et harrasta sellaista seksiä jossa saat orgasmin ja muuten nautit? Miksi vain odotat että sinulle tehdään orgasmi?

Eihän nainenkaan mitään miehelle tee vaan mies panee itsellensä orgasmin.

Vierailija
66/81 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden kerran seksi tarkoittaa, että seksi on huonoa eikä toista kertaa tule. Eli vanilijaseksiä siis ilman intohimoa.

Ei se noin välttämättä mene. Toki niin, että jos yhden illan seksi on huonoa niin ei varmaan jatkoa ole. Mutta voi se olla yhden kerran intohimoinen hupi, missä tarkoituskin jäädä kerraksi. Miehistä ehkä löytyy enemmän jotka samaa mieltä, mutta kyllä meitä naispuoleisiakin....

Vierailija
67/81 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

NNNN kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se noin välttämättä mene. Toki niin, että jos yhden illan seksi on huonoa niin ei varmaan jatkoa ole. Mutta voi se olla yhden kerran intohimoinen hupi, missä tarkoituskin jäädä kerraksi. Miehistä ehkä löytyy enemmän jotka samaa mieltä, mutta kyllä meitä naispuoleisiakin....

Kerran mulla oli tosi ihana nainen baarin jälkeen, mutta hän vähän jännitti eikä seksi ollut oikein hyvää.

Ei kiinnostanut sitten pyytää puhelinnumeroa koska heikko seksi.

Eiku

T: Jopi

Vierailija
68/81 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhen yön jutut ihan kauheita. Mulla on yleensä pitempiä panosuhteita,joihin liittyy myös muutakin kuin panoa. Lenkkeilyä,yhdessä syömistä,TV.n katsomista yms.

Vierailija
69/81 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika laidasta laitaan. Rennompaa ja vähemmän häpeää, kuin uudessa suhteessa normaalisti. Voi myös ehdotella vapaammin ja monesti nainen myös suostuu, koska haluaa itsekin kokeilla jotain mitä ei muutoin ehkä uskaltaisi. Esim. sitä anaalia on tullut saatua yhden illan jutuissa ja suuseksiä on lähes aina, toisin kuin vakavissa suhteissa.

Vierailija
70/81 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ole koskaan ollut morkkista seksin takia. Yhden illan juttuja muistelen päinvastoin lämmöllä. Oi niitä kaikkia reissuja, laivaristeilyjä ym. Kai minä olen sen verran hillitty kirjastonhoitaja-luonne, että täysin vapautunut irrottelu on ollut upeaa. Ilman yhteystietoja, ilman edes välttämättä nimeä. Kiitos ja heippa ja hymyillään kun muistellaan. Väitän, että osa kokemuksista osaltaan piristää avioelämää edelleen.

Eli kysymykseen, en tiedä minkälaista yleensä, mutta minä harrastin aika estotonta. Ei mitään hardcorea kuitenkaan, vaikka joku saattoi sellaistakin kysäistä.

Vierailija
71/81 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoletan aina anaalini yhden illan jutuissa.

M.50v

Vierailija
72/81 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä sattunut monenlaisia kokemuksia, yleensä just niitä kännisekoiluja jossa se seksin laatu on vähän kyseenalaista. Mutta mieleenpainuvin on kun yksi itseäni vähän nuorempi, sopivasti tukevahko nainen tuli juttelemaan baarissa ja hetken juteltuamme ja muutaman juoman jälkeen pyyti vessaan mukaan ja sanoi että haluaa että panen siellä. No ensin otti suihin ja sitten panin ja pyyti että ilman kumia ja sisään pitää laueta. Ajattelin että olipa halukas tyttö, että tämä oli sitten tässä. Mutta vessa session jälkeen sano että haluaa lisää ja haluaa peppuun myös. Ja sitten lähdettiin hänen kotiinsa ja siellä jatkettiin touhuja. Se oli niin halukas kokeilemaan vaikka mitä asioita että se ei todellakaan jäänyt siihen peppu panoon. Nähtiin ehkä viikon verran sen yön jälkeen joka ilta ja koskaan en ole nähnyt yhtä halukasta ja kokeilunhaluista ja suorapuheista naista. Huhhuh!

Vierailija
73/81 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea vastaus: Sellaista puuhastelua ja seksiä harrastetaan, jota mies haluaa.

Omalta osaltani paljastan sen verran, että en ole koskaan rakastellut pimeässä tai peitoin alla. Puuhasteltaessa ja rakasteltaessa kaunottaren pitää olla paljas, ihan kokonaan paljas, ja kaikki valaistus päällä täysillä.

Vierailija
74/81 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen harrastanut pelkästään sidontaleikkejä, joita en kotona saa. Mies ei halua näitä leikkejä leikkiä, joten olen sitten satunnaisesti tilaisuuden tullen näitä harrastellut muiden kanssa. Eli ensin chatissä sovittu mitä ja miten tehdään, sitten on toteutettu. Nämä toteutukset vaativat aikaa, joten yleensä ovatkin viikonloppu juttuja yhden yön juttujen sijaan.

Vierailija
75/81 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiihottaa porttikongi panot

Vierailija
76/81 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen harrastanut pelkästään sidontaleikkejä, joita en kotona saa. Mies ei halua näitä leikkejä leikkiä, joten olen sitten satunnaisesti tilaisuuden tullen näitä harrastellut muiden kanssa. Eli ensin chatissä sovittu mitä ja miten tehdään, sitten on toteutettu. Nämä toteutukset vaativat aikaa, joten yleensä ovatkin viikonloppu juttuja yhden yön juttujen sijaan.

Minkä ikäinen olet ja missä asut?

T: Kettu kanalassa

Vierailija
77/81 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kumppanista. Yleensä ihan kivaa seksiä, jos ollaan oltu avoimia siitä, mitä ollaan haluttu.... Pohjanoteerauksiakin toki on ollut, mutta silloin kyllä yleensä olen katsonut peiliin ja miettinyt miksi meni metsään...

M 49

"...mutta silloin kyllä yleensä olen katsonut peiliin ja miettinyt miksi meni metsään..."

Kävikö sulla vähän niinku Olli Kujasen seikkailluissa, ku katuvana Olli sanoi: "Miksi lähdinkään pyörän kanssa hulluttelemaan?"  Kynis.mies

Vierailija
78/81 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monipuolista, kiihkeää ja joskus jopa lämminhenkistäkin seksiä on tullut harrastettua eri ihmisten keralla.

Vierailija
79/81 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet ja missä asut?

Uusimaa ja 36, oletko ollut "leikkimässä" kanssani?

Vierailija
80/81 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusimaa ja 36, oletko ollut "leikkimässä" kanssani?

En vielä, en vielä. ;) Enkä siis nytkään ole pyrkimässä pöksyihisi. Sen sijaan tiedän sinne päätyväni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä