Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten käyttäytyä (yksipuolista) ihastusta kohtaan? Kokemuksia?

Vierailija
15.08.2017 |

Kysymys otsikossa, eli miten käyttäytyä (yksipuolista) ihastusta kohtaan, niin ettei hän eikä kukaan näe tunteitani enkä ärsytä tällä ketään?

En tietenkään ole 100 % varma onko ihastus yksipuolista mutta oletan näin, mies on kyllä näyttänyt jotain merkkejä mutta en luota itseeni että tulkitsen häntä välttämättä oikein. En ole tuonut tunteitani esille kuin vahingossa eli alan käyttäytyä oudosti ja typerästi ihastuksen seurassa, sekoilen, änkytän, hymyilen ja nauran liikaa, flirttailen rivien välistä ennenkuin ehdin estää. Leijun suorastaan. Ei ollut tarkoitus ihastua tyyppiin. Heti kun hänet näin hän vaan kolahti. Olosuhteet hänen ja omassa elämässä sanelevat myös ettei tämä voi jatkua ja tämä pitäis vain kestää omassa päässä. Olen tätä asiaa mielessäni jo koittanut työstää.

Mies on tuttava jota näen tietyissä tilanteissa satunnaisesti, tavallaan onneksi aika harvoin. Tätä on nyt kestänyt yli kolme kuukautta. Mietin tässä vain tätä miten käyttäytyä. Otanko etäisyyttä hieman? En halua olla kuitenkaan tyly, ja tällaisestakin joku voi tehdä jotain päätelmiä. Vai koitanko käyttäytyä mahdollisimman normaalisti eli tuttavallinen etäisyys ja olen tietty ystävällinen kuten muille ihmisille joista pidän ihan ystävänä? Tää on nyt jotenkin vaikea paikka mulle. En tiedä olisko silti helpompi etääntyä...

Kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa poskihoitoa

Vierailija
2/3 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin yrität käyttäytyä ihan normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli koitan ajatella miten toimisin ketä tahansa mukavaa ihmistä kohtaan jne. Ehkä sellaisessa tilanteessa voi ottaa pienen välimatkan hetkeksi jos liikaa tuntuu että alkaa pöhköillä seurassa, että viilenee oma pää. Luojan kiitos me ei nähdä kovin usein niin tää varmasti menee ohi jossain kohtaa kun annan ajan kulua..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan