Millaista seksiä yhden illan jutussa yleensä harrastetaan?
Onko tyypillisesti peiton alla pimeässä yhdessä asennossa? Vai onko tyyliin valot päällä edestä takaa kaikkiin koloihin? Kysyn kun en ole yhden yön juttuja (vielä) koskaan harrastanut.
N39
Kommentit (81)
Humalaista jyystämistä yleensä, harvemmin mitään hienompia temppuja tai joka koloon hekumoimista. Morkkista saattaa esiintyä herätessä.
Itsellä kokemusta neljästä yhdenillansuhteesta, viimeksi 4 vuotta sitten.
Vaihtelee ihan kumppanin mukaan. Joskus oli vähän kovakouraisempaakin menoa. Ei ole mitään "tyypillistä" tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Humalaista jyystämistä yleensä, harvemmin mitään hienompia temppuja tai joka koloon hekumoimista. Morkkista saattaa esiintyä herätessä.
Morkkisriski on tiedossa... Entä miten ehkäisy - sitähän kaikki varmaan käyttää yhdynnässä, mutta entä suuseksissä?
ap
Riippuu kumppanista. Yleensä ihan kivaa seksiä, jos ollaan oltu avoimia siitä, mitä ollaan haluttu.... Pohjanoteerauksiakin toki on ollut, mutta silloin kyllä yleensä olen katsonut peiliin ja miettinyt miksi meni metsään...
M 49
Omat yhden illan jutut on pääsääntöisesti olleet hyviä kokemuksia. Ehkä villimpää kuin tapailuseksissä, kun ei tarvitse miettiä "mitä tuo minusta nyt ajattelee", eikä ole ne pirun tunteet tiellä tuomassa liikaa hellyyttä ja silittelyä... Pelkkää hyvää menoa. Toki pitää varmistaa ettei ole itse, eikä kumppani liian humalassa! Ja kumi muistaa ihan aina.
Aika suoraviivaista, perus riisuminen suudellessa matkalla sohvalta sänkyyn, käsillä kopelointia, yleensä mies antaa suuseksiä. Kortsu päälle, useimmiten lähetyssaarnaajassa, loppuun ehkä nainen päällä tai takaapäin. Jos ehtii asentoa vaihtaa. Joskus on vähän puuduttavaa jyystöä, joskus taas on vauhtia kunnolla, riippuu kumppanista.
Ammulla jotkut on jo pakanneet tavaransa, mutta jos on ollut hyvä yö, vedän vielä mielelläni yhden kierroksen aamulla
No seksiä. Sellaista mistä tykkäät.
Puhu, sano mitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Morkkisriski on tiedossa... Entä miten ehkäisy - sitähän kaikki varmaan käyttää yhdynnässä, mutta entä suuseksissä?
ap
Ei ole ollut morkkista. Miksi? En ole ollut varattujen kanssa. Sinkkuna oli yhden illan tai muita lyhyitä suhteita yksinkertaisesti siksi, että haluan säännöllistä seksiä. Ehkä olen onnekas, mulla ei ole huonoja kokemuksia niistä. Nykyään olen varattu.
Riippuu monesta tekijästä. Usein mies kysyy e-pillereistä ja että "eihän sulla oo mitään?" tarkoittaen sukupuolitauteja. Sen jälkeen hän kertoo olevansa terve ja ehdottaa suojaamatonta yhdyntää, mikäli ensimmäiseen vastaus on kyllä ja toiseen ei. Suuri osa miehistä toivoo penistä imettävän homman aluksi, mihin voi olla järkevää suostuakin, sillä siinä 2 promillen kännissä se on helppo tapa saada penis kovaksi. Sen jälkeen edetään yleensä perus lähetyssaarnaajaan ja mies haluaa nuolla rintoja ja suudella.
Nopeimmat tulevat tässä vaiheessa. Sitten on näitä jotka haluavat nuolla sun pillua, varpaita tai että istut niiden naamalle. Sen jälkeen ne tulevat yleensä takaisin lähäriin tai on doggy stylen vuoro (minkä jälkeen ne tulevat). Joku rohkea kysyy anaaliseksiä, mutta itse en siihen lämpene. Saamisen jälkeen on joku aina kysyy, että haluanko mä että mut hoidellaan. Itse en välitä siitä että känninen mies räpläisi mun alapäätä odottaen että "no eikö se jo saa". Sanon siksi olevani aivan fine. Monet eivät kysy, vaan lysähtävät kuolleena oravana siihen sängylle nukkumaan.
Ja jos se tosiaan nukahtaa, sitä et saa ylös siitä ennen aamua. Mikäli siis mielit herätä yksin, älä anna miehen nukahtaa. Tässä vaiheessa on siis fiksua sanoa, että käy pesulla jos haluat, mutta nyt olisi oikea aika lähteä kotiin. Ja varoitus: jos sinä käyt pesulla ensin, mies nukkuu tullessasi takaisin ja et saa häntä hereille ennen aamua.
Aamu on ikävin osa yhden illan juttuja. Kiusallista. Niin kiusallista. Vaikka seksi olisi ollut hyvääkin, niin kiusallisuudesta ei pääse eroon. Itse olet kuin Astrid Lindgrenin Ronja Ryövärintytär ja mies kutakuinkin sellainen pystyyn paskannettu lapamato. Se kysyy osoitetta ja tilaa taksin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu monesta tekijästä. Usein mies kysyy e-pillereistä ja että "eihän sulla oo mitään?" tarkoittaen sukupuolitauteja. Sen jälkeen hän kertoo olevansa terve ja ehdottaa suojaamatonta yhdyntää, mikäli ensimmäiseen vastaus on kyllä ja toiseen ei. Suuri osa miehistä toivoo penistä imettävän homman aluksi, mihin voi olla järkevää suostuakin, sillä siinä 2 promillen kännissä se on helppo tapa saada penis kovaksi. Sen jälkeen edetään yleensä perus lähetyssaarnaajaan ja mies haluaa nuolla rintoja ja suudella.
Nopeimmat tulevat tässä vaiheessa. Sitten on näitä jotka haluavat nuolla sun pillua, varpaita tai että istut niiden naamalle. Sen jälkeen ne tulevat yleensä takaisin lähäriin tai on doggy stylen vuoro (minkä jälkeen ne tulevat). Joku rohkea kysyy anaaliseksiä, mutta itse en siihen lämpene. Saamisen jälkeen on joku aina kysyy, että haluanko mä että mut hoidellaan. Itse en välitä siitä että känninen mies räpläisi mun alapäätä odottaen että "no eikö se jo saa". Sanon siksi olevani aivan fine. Monet eivät kysy, vaan lysähtävät kuolleena oravana siihen sängylle nukkumaan.
Ja jos se tosiaan nukahtaa, sitä et saa ylös siitä ennen aamua. Mikäli siis mielit herätä yksin, älä anna miehen nukahtaa. Tässä vaiheessa on siis fiksua sanoa, että käy pesulla jos haluat, mutta nyt olisi oikea aika lähteä kotiin. Ja varoitus: jos sinä käyt pesulla ensin, mies nukkuu tullessasi takaisin ja et saa häntä hereille ennen aamua.
Aamu on ikävin osa yhden illan juttuja. Kiusallista. Niin kiusallista. Vaikka seksi olisi ollut hyvääkin, niin kiusallisuudesta ei pääse eroon. Itse olet kuin Astrid Lindgrenin Ronja Ryövärintytär ja mies kutakuinkin sellainen pystyyn paskannettu lapamato. Se kysyy osoitetta ja tilaa taksin.
=D =D
Tässähän tuli melkein ikävä villipiä aikojani! =D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Pakko kyllä myöntää ettei suuseksissä ole tullut käytettyä suojaa, yleensä osiaan miehet antaneet suuhoitoa, minä en heille yhdenillanjutuissaa.
Vierailija kirjoitti:
Joku rohkea kysyy anaaliseksiä, mutta itse en siihen lämpene.
Toi kakkosen vonkaaminen on oikeesti aika turn-off. Muutenkin ollaan pienissä sievissä ja sitten sellaista puoli velttoa pitäisi alkaa sinne tunkemaan, voi hyvää päivää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Pakko kyllä myöntää ettei suuseksissä ole tullut käytettyä suojaa, yleensä osiaan miehet antaneet suuhoitoa, minä en heille yhdenillanjutuissaa.
Hei ne taudit tarttuu ihan yhtälailla suuhun kuin alapäähän! Samoin tautista, kun kopeloit ja sen jälkeen pitelet intiimialueita, niin tarttuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Onko naisilla ylipäätään varalla suojia suuseksiä varten? Itse en ole koskaan sellaista edes livenä nähnyt.
keskimäärin huonoa, toki poikkeuksiakin on ollut =)
Mulla 30 miestä ketä olen pannut ja kaikki yhden illan juttuja. No okei parista sain vakkarin mutta siis suhteessa en ole koskaan ollut. Ihan normi seksiä harrastan, kai. En tiedä millaista seksi on suhteessa.
Kännistä