Millaista seksiä yhden illan jutussa yleensä harrastetaan?
Onko tyypillisesti peiton alla pimeässä yhdessä asennossa? Vai onko tyyliin valot päällä edestä takaa kaikkiin koloihin? Kysyn kun en ole yhden yön juttuja (vielä) koskaan harrastanut.
N39
Kommentit (81)
Olen harrastanut suojaamatonta suuseksiä molemmin puolin. Otan tietoisen riskin.
Minulla viimeksi
Suuseksiä molemmille, ilman suojia
Sormi sisään+kieli
Läpsimistä takapuoleen, puremista, väänsin miehen nänniä
Titfuck
Doggy style
+masturboin klitorista kun mies sormetti g-pistettäni
parhaat panot yhden illan juttuja, ei kännissä vaan muutamien jälkeen. Useimmiten hienommassa hotellissa, suihkut yhdessä ja sitten hommiin. lusikassa nukkumista ja aamulla uusiks, yhdessä hotelliaamiaiselle ilman mitään kiusallisuuksia, osa tietty on vähän ujompia mutta kyllä se siitä :) Ainoastaan 2 kaikista mun 70 on itse ehdottanut anaalia, eli jos sitä kaipaa niin parempi olla parisuhteessa, sen takia olenkin.
80% erektiolla kortsun kans räpellystä ja kolme perusasentoa.
Miten ehdottaisin anaaliseksiä? Haluaisin myös sormeilla miehen gpistettä. T.nainen
Vierailija kirjoitti:
Miten ehdottaisin anaaliseksiä? Haluaisin myös sormeilla miehen gpistettä. T.nainen
"Pane mua peppuun" toimii. Ei kannata alkaa kiertelemään tai kaartelemaan tyyliin "voisitko sä vähän katos kun mua kiinnostaisi niin että kun" ylipäätänsäkään mistään seksijutuista. Jos haluaa jotain kokeilla ja kysyä kumppanilta niin kannattaa kysyä ja/tai ehdottaa rohkeasti ja itsevarmasti, se on paljon seksikkäämpää mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Antaako miehet koskea peppuunsa?
tottakai, muutenkin aina poslari sitä varten t mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Humalaista jyystämistä yleensä, harvemmin mitään hienompia temppuja tai joka koloon hekumoimista. Morkkista saattaa esiintyä herätessä.
Itsellä kokemusta neljästä yhdenillansuhteesta, viimeksi 4 vuotta sitten.
Morkkisriski on tiedossa... Entä miten ehkäisy - sitähän kaikki varmaan käyttää yhdynnässä, mutta entä suuseksissä?
ap
Pakko kyllä myöntää ettei suuseksissä ole tullut käytettyä suojaa, yleensä osiaan miehet antaneet suuhoitoa, minä en heille yhdenillanjutuissaa.
Onko naisilla ylipäätään varalla suojia suuseksiä varten? Itse en ole koskaan sellaista edes livenä nähnyt.
Tätä minäkin olen miettinyt. Suojanahan voi siis käyttää vaikka elmukelmua tai auki leikattua kortsua. Eikö siinä tunnelma lässähdä aika totaalisesti, kun pitää kesken hommien rynnätä keittiöön ja penkoa kelmurullaa kaapista tai hakea vaikka sieltä sakset kortsun leikkaamista varten? Vai säilöökö joku oikeasti yöpöydän laatikossa kelmua ja saksia tätä tarkoitusta varten? 😂
Vierailija kirjoitti:
Joo, saavat paremman orgasmin näin.
Otan mieluummin riskin kuin kumin kanssa suuseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyytävätkö itse vai pitääkö naisen tarjota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
meniu kyllä itaellä pöksyt takas jalkaan jos mies olisi poslari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyytävätkö itse vai pitääkö naisen tarjota?
Olen itse kysynyt. Ovat kyllä aidosti ilahtuneita, kun ei yleensä tuollaisia kysellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
meniu kyllä itaellä pöksyt takas jalkaan jos mies olisi poslari
No onhan sitä mukavampi nuolla, kun ei ole karvat häiritsemässä.
Terv N
Minulla meni pikkujouluissa näin:
Pikkojoulut päättyivät yökerhoon jossa työkaverin tuttu liittyi seuraan. Upea nainen. Pikkuhiljaa porukka hajosi ja tämän naisen työkaverikin katosi, ehkä jonkun miehen mukaan. Naisen kanssa jatkettiin samaan hotellihuoneeseen. Suutelua, riisuttiin vaatteet. Nainen kääntyi vatsalleen. Heilutti peppua kun suutelin alaselkää. Sitten pakaroita, hän selvästi kiihottui....nosti peppua ja ohjasi kasvot alas. Nuolin siis lopulta peppua, hän nautti ja pyysi panemaan peppuun. Yön aikana pesun jälkeen vielä uudestaan, lähetyssaarnaajaa, 69 ja hän ratsasti. Peppuseksi vei siis loputkin estot....
Onko suuseksiä tapana harrastaa? Itse en ole aiemmassa toistakymmentä vuotta kestäneessä vakisuhteessa harrastanut koskaan, joten kiinnostaisi tietää, mikä on käytäntö.
ap