Minussa vai miehissä vika? Jätetty tylysti kahteen otteeseen..
Ensimmäisellä kerralla olimme viettäneet ihan tavallista viikonloppuiltaa makoillen sängyllä ja kuunnellen musiikkia. Meni muutama päivä niin mies ilmoittaa että " Sori, ei jotenkin tunnu oikealta, en pysty jatkaa"
Seuraavalla kerralla tuli yhden miehen kanssa riitaa mitättömästä asiasta jonka seurauksena jaukkui minut sekopääksi ja jätti yksin ulos sateeseen.
Niin ja joskus nuorempana tuli vaan viesti yhdeltä "En usko että pystyn just nyt näkee ketään. Pitää saada aikaa itelle.."
Käykö teille näin usein? Mistä johtuu? Elänkö jossain haavemaailmassa ja kuvittelen? Olenko liian helppo kun heittäydyn niin nopeastikkin? Kokemuksia? Miten sait tällaisen loppumaan?
Kommentit (8)
Mulle on käynyt noin vaikka kuinka monta kertaa ja yleensä vielä niin että mies on häipännyt sanaakaan sanomatta.
En ole saanut ko käytöstä loppumaan. Olen tullut siihen tulokseen etten ymmärrä miehiä. Olkoot minun puolestani.
Yhdistävä tekijä on nyt sinä ja valintasi. Eli joko sinussa tosiaan on jotain vikaa, tai sitten valitset aina samanlaisia ongelmamiehiä. Emme pysty tällä perusteella arvioimaan, kummasta on kyse.
Rauhoitu hyvä ihminen. Ei kenessäkään ole mitään vikaa, ei vain kolahtanut. Se, että sitä on tapahtunut monesti peräkkäin, voi hyvin olla sattumaa. Haluaisitko muuten oikeasti olla sellaisen ihmisen kanssa, joka ei oikeasti haluaisi olla sinun kanssasi?
Toinen epämiellyttävämpi vaihtoehto on, että olet ylitunteellinen hysteerikko, jolloin kannattaa mennä psykologin juttusille tunnesäätelyn ongelmista keskustelemaan.
Tapailun lopahtaminen on normaalia elämää, jota sattuu kaikille. Ei siinä tarvitse olla sen kummenpaa vikaa niin sinussa kuin miehissäkään.
Kuinka kauan nuo suhteet oli jatkuneet?
Ei kummassakaan, jos ei tunnu oikealta, niin miksi jatkaa. Hyviä tyyppejä siinä mielessä olleet kun ovat kertoneet suoraan, eikä vain ghostanneet tai jatkaneet paneskelua, vaikka tunteita ei ole ollutkaan.
Millainen mies jättää asiat kesken ja kuittaa viestillä?
ap