Mikä puolue sopisi minulle?
- Pois pakkoruotsia
- Kannatan Suomen pysymistä EU:ssa
- Kannatan Suomen liittymistä NATOon
- Vastustan pakollista asevelvollisuutta
- Kannatan sukupuolineutraalia avioliittolakia ja homojen adoptio-oikeuksia
- En vastusta maahanmuuttoa, jos eläminen Suomen lakien mukaan, töissäkäynti taikka opiskelu ja verojenmaksu sujuvat.
- Vain rikoksiin syylistyneet ja elin-taso-pa-ko-lai-set pois maasta
- Vanhustenhoitoa parannettava
- Kannatan sananvapautta
- Vähemmän leikkauksia
- Kannatan aborttia
- Kannabis lailliseksi
- Ei uskontoa politiikaan
N17
Kommentit (23)
-pakkoruotsi perussuomalaiset
-maahanmuuttoon liittyvissä kysymyksissä taitaa kokoomus olla paras vaihtoehto. kokoomus haluaa maahan huonostikoulutettua työvoimaa. vankiloitten ylläpido ei ole halpaa, joten puoluetta ei varmaan haittaisi vaikka rikoksiin syyllistyneet karkotettaisiin.
-vihreätä ei varmaan haittaisi vaikka pakollinen asevelvllisuus poistuisi.
-aborttiasioista ei ole paljoa keskusteltu, mutta ehkä vihreät voisi olla lähimpänä. he kun on vapaamielisiä.
-kommunistit on ateisteja. joten noitten kohtalla ei tarvitse pelätä että sotkisivat uskontoa politiikkaan.
Vierailija kirjoitti:
- Pois pakkoruotsia
- Kannatan Suomen pysymistä EU:ssa
- Kannatan Suomen liittymistä NATOon
- Vastustan pakollista asevelvollisuutta
- Kannatan sukupuolineutraalia avioliittolakia ja homojen adoptio-oikeuksia
- En vastusta maahanmuuttoa, jos eläminen Suomen lakien mukaan, töissäkäynti taikka opiskelu ja verojenmaksu sujuvat.
- Vain rikoksiin syylistyneet ja elin-taso-pa-ko-lai-set pois maasta
- Vanhustenhoitoa parannettava
- Kannatan sananvapautta
- Vähemmän leikkauksia
- Kannatan aborttia
- Kannabis lailliseksi
- Ei uskontoa politiikaanN17
Olen kaikista noista samaa mieltä. Äänestänyt aina Vasemmistoliittoa. Et tosin mainitse mitään talouspolitiikasta.
Mistähän minä löytäisin 5000 kannattajaa, jotka olisivat kaikesta kanssani samaa mieltä? Tuskin mistään, joten täytyy joko pysyä puolueettomana tai äänestää niitä, joiden kanssa on vähiten eri mieltä. Valitettavasti.