Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Asuin vuoden etelä-Euroopassa ja se oli kuin taivaassa. Sitten jouduin palaamaan sitä seurasi masennus josta vaivoin paranin. Nyt olen sidottu hyvin palkatun työn takia tähän helvetin kaupunkiin.

• ylös 8
  • alas 1

Kommentit (7)

Vierailija

Surullista.

Suosittelen paluuta mainitsemaasi paikkaan, etelä-Eurooppaan tai uuteen-Seelantiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minäkin tulin takaisin mutta minulla on 2 x "kesämökkiä" ulkomailla eli niissä paikoissa joissa asuin ulkomailla, kiva lomailla siellä ja teen sieltä myös etätöitäkin. Tavoite on olla 6kk poissa Suomesta per vuosi jolloin saisi verovapauden. Nyt olen noin 2-3kk poissa, yleensä juurkin marras-joulu-tammi kuun, mutta joulun ja uudenvuoden vietän aina lapissa...pientä taikaa kuuluu olla :)

Vierailija

Kauhea kohtalo olla hyväpalkkaisen työn vankina. Ei tuota toivoisi pahimmalle vihamiehelleenkään.

Vierailija

Ei vaihtoehtoja? Espoo, Sipoo, Vantaa, Kauniainen, Kirkkonummi... Onhan noita vaihtoehtoja. Toisaalta, jos asut äitisi kellarissa, on tilanteesi toki jumillisempi. Jos taas asut omillasi, lopeta ruikutus ja muuta. Vaikka takaisin sinne missä oli kivempaa.

Teremenemäst, sano eestiläinen!

Vierailija

Hommaa kämppä jostain ympäryskunnasta, esim. Vantaa, Espoo, Sipoo ja Kirkkonummi on paljon siedettävämpiä minusta, jos töiden takia on pakko Helsingissä tai sen tuntumassa asua..

t. tänne maalta töiden perässä vastentahtoisesti palannut Helsinki-vihaaja

Ps. Helsingissä on toisinaan kiva käydä, kun tietää vaan, että pääsee sieltä pois.