Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenta Huhtikuiset

03.04.2006 |

Taaseen uuteen viikkoon! Onkohan meitä viikonloppuna " jakaantunut" lisää?

Itse olisin aivan valmis lähtemään nyytin hakuun, mutta eipä taida olla toivoa vielä muutamaan viikkoon vaikka tänäkin yönä heräsin supistuksiin tuossa neljän jälkeen. Kun sitten nousin ylös pyörimästä sängystä niin nyt taas ei tunnu juuri mitään. Näinpä sitä " opetellaan" vauvan kanssa valvomiseen vissiin.

Masussa myllätään edelleen kovasti ja varsinkin iltaisin meno on armotonta, ei kauheasti tarvii liikkeitä laskeskella=).

Jokin kumma pahoinvointi on alkanut vaivaamaan näin loppuajasta. Ruokaa tekee kyllä mieli mutta kun syö niin tulee huono olo. On kai sen verta tila lopussa sisuskaluilta että ei meinaa oikein toimia tuo ruoansulatus...

Aurinkoista huhtikuuta kaikille ja superonnittelut kaikille " hurmurin" jo saaneille!

Saapastelija ja masuasukki 37+1

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli lamisa on tänään saanut sektiolla poikavauvan ja painoa oli 3930g ja pituutta 50cm pikkumiehellä. Kaikki hyvin, mutta hän kertoo varmasti tarkempia kuulumisia kun kotiutuu:):) minä ylpeänä tätinä tykkään kertoa nämä uutiset kuitenkin tuoreeltaan:)

Vierailija
42/50 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea äideille!!

Itse tälläisenä hiljaisempana palstailijana täällä onnittelen, ihana on ollut kyllä koko raskaus seurata, vaikka ei kommentoida ehkä viittä kertaa enempää juttuja... Itsellä massussa aika jötkäle poika, laskettua aikaa on kolme kappaletta, kaikki tuntuvat olevan eri mieltä...

17.4, 7.4 ja iimeeksi tänään 13.4... KIVA!

Vauva on jo nyt lähes nelikiloinen, joten ajattelin keskiviikkona lähteä kokeilemaan sitä vyöhykseterapian ihmeellistä voimaa käynnistymiseen... Oli ainakin vyöhykseterapeutti sitä mieltä, että on tähän asti kaikilla " kypsillä" toiminut, ja aika pikaisestikin... On vielä kätilö, joten eiköhän tiedä asiasta jotain.. Tulen sitten kertomaan kuulumisia =)

Kun eivät tuolla naistenklinikalla tänäänkään olleet huolissaan vaikka menisi yli, kun on kerran aikaisemmin synnyttänyt vajaa nelikiloisen, mahtuu alakautta kuulemma viisikiloinen... kiva asenne!

Supistelu säteitä kaikille niitä kaipaaville!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ja huonoja uutisia - tai miten sen nyt ottaa. Vauvalla kaikki hienosti, selvästi on isompi kuin siskonsa aikoinaan (3170 g), lääkäri veikkaili ainakin 3,5 kg tällä hetkellä ja pituutta riittää ilmeisesti myös (neiti oli aika pätkä, 48 cm).

Muttamutta... kohdunkaula täysin jäljellä ja paikat yhä kiinni! Mä en kestä! Viime viikkoisista suppareista ei ole ollut siis mihinkään, täällä ollaan yhdessä kasassa ainakin vielä viikko :-(((( Lääkäri koitti kyllä lohduttaa, että oikeampi LA olisi se aluksi määritelty 6. tai 7.4., eikä tuo 2.4 jonka mukaan olemme menneet. Lapsiveden määrä yms. oli kuulemma myös sellainen, etteivät vauvan olosuhteet ole yhtään ' yliaikaiset' .

Lääkäri kehoitti vaan keksimään paljon kivaa tekemistä loppuviikolle, etten murjota kotona ;-) Mieskin lohdutti, että nyt pääsen Hulluille Päiville... Jos sinne loiskauttaisi lapsivedet, olisi ainakin tyylikäs tapa lähteä synnyttämään ;-))

Onnea kaikille tuoreille äideille ja käääärsivällisyyttä meille muille...

Pipsukka 40+1

Vierailija
44/50 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on niin moni jo saanut vauvansa, ettei millään muista nikkejä. Mutta kaikille onnea tasapuolisesti!!

Mukava että listaa oli päivitetty, sieltä onkin hyvä nyt seurata kuinka moni on vauvansa saanut ja montako tyttöä ja poikaa on syntynyt.

Olen jo melko varma, että meidän vauva ei päivänvaloa näe kuin vasta toukokuussa. Tuntuu, että olo on viime aikoina vain parantunut, välillä jopa unohtaa olevansa viimesillään raskaana, kun olo on niin hyvä... Mutta saapa sitten pääsiäisenä vielä rauhassa treffata kavereita joita ei ole pitkiin aikoihin nähnyt. vauvan kanssa treffit voisi jäädä väliin... (pitää yrittää ajatella positiivisesti... )

Mutta nyt pitää lähteä saunan lämmitykseen!

Kirsi rv 37+4

Vierailija
45/50 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen tositoimissa viimeistään 12:sta päivä kun käynnistetään jos ei muuten ala vauvaa kuulua. Toivon syvästi, ettei todellakaan tarviis niin kauaa odotella. Viikonloppuna viimeistään toivon nyyttiä sylkkyyn ja tisulle. Mulla on jotenkin mieletön kaipuu imettämiseen ja siihen tunteeseen, joka kerta kun vauva katsoo " sillä silmällä" niin maito nousee kuin automaatista konsanaan!

Myös se epätodellinen kaikkivoipaisuus olisi jo tervetullutta! Sitä, kun jaksaa vaikka keskellä yötä silittää vauvan vaatteita tai siivota kotia. Energialatauksella ei ole mitään tajaa.

Back to reality, ei vauvaa vielä sylissä, ei imetystä, eikä juuri energiaakaan. . . .

Laiska Peppinetta 40

Vierailija
46/50 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon, paljon ONNEA koko teidän perheelle!!!=) Ihana, potra poika on teille tullut :)

(kävin tänään neuvolassa, ja kovasti siellä poikaa meillekkin veikkailtiin, elikkäs taidetaan jatkaa samoilla viivoilla näissä lapsiasioissa;))

Kanssasi iloiten: tilda

Vierailija
47/50 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee aina itku silmään, kun lukee muiden vauvauutisia. Sitä odottaa jo niin malttamattomana omaa nyyttiä syliinsä.

Meidän vauva on tässä parin päivän aikana selvästi laskeutunut. Aamulla tuntui, että maha on kutistunut. Mies sanoi, että on selvästi eri muotoinen nyt. Voiskohan siis pian olla synnytys lähellä? Oon tosin varautunut siihen, että menee kahdella viikolla yli. Sitä on nimittäin suvussa. Omalla äidillä kaikki kolme raskautta menneet kaksi viikkoa yli lasketun ajan. Pessimistinä siis odotan vauvaa syntyväksi neljän viikon päästä. Olisi sitten vappuavauva meillä:)

Hassua, että nyt on olo helpottunut viikon aikana. Luulin aina, että mitä pidemmälle raskaus etenee, sitä raskaampi olo. Nyt tuntuu siltä, että pystyy jopa hengittämään, kun vauva ei paina keuhkoja kasaan. Ainoa mikä ei ole helpottanut on väsymys. Tuntuu, että mikään uni ei riitä. Aina vain väsyttää.

Tsemppiä kaikille, jotka olivat jo lähdössä vauvaa hakemaan!

pesukarhu83 rv 38+3

48/50 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tahdo enää uskaltautua edes kauppaan, kun kaikki hokevat että " täällä sinä vaan vieläkin pyörit!" Joo-o, kun nyt syntyis tämän vuoden puolella... Tässä iltasella käytiin kävelylenkillä ja koko ajan kiristi kipeästi alamahaa, mutta eipä sen koommin mitään kummempaa. Eli varmaan pääsen vielä keskiviikon neuvolaan ainakin...

Ja meidän poitsulla on ilmeisesti mahatauti, voi tauti sentään. On oksentanu tänään kaks kertaa ja kuumetta on liki 39. Se jos vielä tarttuu muhun ja/tai mieheen, niin onkin luvassa hieno synnytyskokemus... En ymmärrä mistä se nyt tähän vielä tuli, kun vähiten olisi kaivattu, mutta eipä tässä auta kun toivoa parasta.

No niin, mutta ei kai sitten kun taas iltapuuhiin...

eikkuli, 39+5 edelleen (jotenkin alkaa menettää merkityksensä nämä raskauspäiväluvut, mikähän siinäkin on...)

Vierailija
49/50 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli käykääpäs kurkkaamassa, jos panta kiristää päätä. Ja muutenkin!

:)

http://video.google.com/videoplay?docid=5619481843152124341

Vierailija
50/50 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikki huhtikuiset. Täällä menossa 37+3 ja hyvin pitkästyttävää odotusta tää loppuaika on. Onneksi palkinto on mitä mahtavin!

Mä en vielä oikeista kipeistä supistuksista tiedä mitään, harjoitusversioita on kyllä tullut. Mutta töistä kun jäi pois, niitäkin tulee enää vähän.. Valmista kauraa kyllä täälläkin oltaisiin, mutta täytyy muistaa että lapsi ei vielä välttämättä ole. Mutsin täytyy vaan jaksaa odottaa! Nivuset on kipeät, mutta en usko sen pään vielä kiinnittyneen. Painoarvio tällä viikolla oli 3kg, eli hyvänkokoinen poika on tulossa:)

Tsemppiä kaikille loppua kohti ja suuresti onnea vauvan jo saaneille!!!