Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yksinhuoltaja ja lapsi meni mummolaan, tunnen huonoa omaatuntoa virkistyneestä olostani

Vierailija
14.08.2017 |

Siis siitä että tunnen voimistuvani ja virkistyväni kun ei tarvitse huolehtia pienestä lapsestani hetkeen. Ajattelen jopa miltä tuntuisikaan olla lapseton. Kuulostan kamalalta :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armoa itselle nyt. Ole onnellinen, ei tarvii häpeillä. Olet varmasti mahtava mutsi vaikka nyt nautitkin omasta ajasta :D

Vierailija
2/11 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh, lapsen hoitaminen pienenä varsinkin on tosi rankkaa.. Turhat häpeilyt pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas olla, kun lapselle tulee ikää lisää. Sitten mietit oikeasti, millaista olisi olla lapseton. Käytä nyt hyväksi mummon innokkuutta niin kauan kuin sitä riittää.

Vierailija
4/11 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi oli kesän mummolassa, samanlaisia tuntemuksia.

Vierailija
5/11 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas ystävä, älä tunne häpeää. Olet äiti, mutta sen ohella olet myös nainen - olet sinä itse. Sinä itse tarvitset myös aikaa sinulle itsellesi, olla äitiyden ulkopuolella ihan vain *nimesi tähän*, ihan vain nainen. Tarvitset tankkausta ja rauhaa - siinä missä tarvitset varmasti lastakin, hänen seuraansa ja hänen tuomia onnellisuuden tunteita.

Älä suotta tunne häpeää. Eikö virkistyminen olekin ihana tunne? NAUTI SIITÄ, NAINEN!

T. Lähiäiti, joka tälläkin hetkellä istuu sohvalla, juo kahvia (hyvästi yöunet!) ja palstailee kun lapsi on isällään ;)

Vierailija
6/11 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen vanhempi tuntee noin, ainakin silloin kun lapset alle 3v. Pikkulapsen hoito on ihaninta ja kamalinta elämässä, siitä saa ne huippuhetket ja pohjahetket. Jokainen tarvitsee omaa aikaa!

Vierailija
7/11 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annas olla, kun lapselle tulee ikää lisää. Sitten mietit oikeasti, millaista olisi olla lapseton. Käytä nyt hyväksi mummon innokkuutta niin kauan kuin sitä riittää.

Kääk, mitä on edessä?

Vierailija
8/11 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos lohdullisista viesteistä..

Ap

Vierailija
9/11 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tekee hyvää olla niin kauan erossa että tulee ikävä, sitten sitä yhteistä aikaa osaa arvostaa entistä enemmän ja ajattele mikä rikkaus lapselle on että hänellä on monta luotwttavaa aikuista elämässään varmasti tekee mummon kanssa osin eri juttuja kuin sun kanssasi.

Vierailija
10/11 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsempit täältä!

Vierailija
11/11 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttaja on tämä ex vissiin :'D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi