Onko olemassa psykologien tekemiä ennusteita miten älypuhelimet vaikuttavat lapsiin pitkällä aikavälillä?
Tämä on kiinnostava juttu, koska tämä voi hyvinkin olla suurin mullistus ikinä lasten leikeissä / vapaa-ajanvietossa
Kommentit (27)
Luultavasti nuoriso on tulevaisuudessakin yhtä pilalla kuin ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se vaikuta yhtään sen kummemmin ku mikääm muukan muutos ihmiskunnassa. Älypuhelimet on hei tätä päivää joten tulkaa pois sieltä luolistanne fossiilit! Pitäiskö mun lukee jotain kirjaa vai. Miks ihmessä. Mä luen hei kirjat puhelimesta. Eiku... no mut iham sama, älkää viittikö hei tehä kärpäsestä härkää katos teknologia kehittyy j ihmiset kulkee sen mukana. Huhheijaa friikit!
T. Av mamma
Annan sinulle yläpeukun vankasta todisteesta kauniin kielemme köyhtymisestä.
Ps: Lue joskus kirja.
Annan sinulle henkisen alapeukun ymmärtämättömyydestäsi parodiaa kohtaan.
T. Se "Av mamma"
Kiitos! Onnistuit loistavasti kirjoituksellasi kuvaamaan huolestuttavan suurta osaa täällä kirjoittavista.
Osui ja upposi. +++++
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos se tällä kertaa tosiaan on erilaista kuin ennen? Aiemmin joka sukupolven kohdalla tyrmistyttiin, kun paljastui että ne ryyppäsi, tanssi ja naiskenteli. Vaan ei enää.
Kannattaa muistaa, että 100 vuotta sitten kirjojen lukeminen pilasi lapset :)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että 100 vuotta sitten kirjojen lukeminen pilasi lapset :)
En itse asiassa yllättyisi vaikka liialla lukemisellakin olisi haittavaikutuksia. Kirjoista kuitenkin sentään oppi jotain ja ne eivät olleet samalla tavalla lyhytjänteistä viihdettä kuin mobiilipelit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos se tällä kertaa tosiaan on erilaista kuin ennen? Aiemmin joka sukupolven kohdalla tyrmistyttiin, kun paljastui että ne ryyppäsi, tanssi ja naiskenteli. Vaan ei enää.
Nykyään ihmetellään, kun nuorison alkoholinkäyttö ja teiniraskaudet ovat vähentyneet.
Olet oikeassa, ei ole mielipideasia. Täältä kuitenkin löytyy valtavasti esimerkkejä siitä, että on riittävää tulla ymmärretyksi jollain tavalla ja se on minun mielestäni sekavan kirjoituksen kirjoittajan vankka mielipide kielestämme.
Argumenttisi osuvat naulan kantaan.