Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jotain miinuksia,jos aikuinen käyttää pelkkää prepaid-liittymää?

Vierailija
14.08.2017 |

Onko jotain, mitä prepaid-liittymällä ei voi tehdä?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

DNA Rajaton Prepaid - rajaton puhe, tekstarit ja 4G-netti maksiminopeudella 0,89e/vrk eli 26,70e/30 vrk. Ei kaikki prepaidit tietenkään ole vain käyttöpohjaisia, vaikka monesti ne sellaisiksi mielletäänkin.

Saunalahti Prepaidiin rajaton 3G, puhe ja tekstarit 24,90e/kk (tai 4G 29,90e/kk).

Vierailija
42/69 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juosta ärrällä? Mä lataan omani ja lapsen liittymät netissä tai tekstiviestillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä tapailemallani miehellä oli Prepaid. Asia tuli ilmi, kun hän sanoi, ettei voi soittaa, koska ei ole puheaikaa. Juu, ei jatkoon.

Samoin. Miehellä Prepaid-liittymä ja nosti kerralla työttömyystuen automaatista. Luottotiedot menneet ja paljon, paljon kaikkea epämääräistä.

Laitoin kiertoon, kun selvisi nämä asiat.

Vierailija
44/69 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vuokraa asuntojani ihmisille, joilla on salainen numero/prepaid liittymä.

Aivan sama minulla! 

Vaikka henkilö olisi ns. puhdas luottotiedoiltaan kertoo prepaid joko muusta salattavasta tai kieroutuneen paranoidista luonteesta. 

Eli minulta saa asunnon vain siinä tapauksessa, että on asiallinen liittymä. 

Miten se liittymän asiallisuus selvitetään? Tuleeko prepaidista soittaessa vastaanottajalle nauhoite "tämä puhelu tulee prepaid-liittymästä", vai aistitko prepaidin kysymättä?

Vierailija
45/69 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juosta ärrällä? Mä lataan omani ja lapsen liittymät netissä tai tekstiviestillä.

Juosta ärrälläkin on aika subjektiivinen väite. Monilla ärrä on ihan kauppareissun varrella. Lataaminen onnistuu netissäkin erittäin kätevästi - kätevämpää ainakin kun laskujen maksaminen. :)

Ai että mä vihaan paperihelvettiä. Se ei tarkoita, että mitkään luottotiedot ovat menneet. ^^

Vierailija
46/69 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuu se niinkin mutta on se liikaa vaivaa noin perusasialle. Minulle tulee e-lasku jonka hyväksyn muiden laskujen kanssa eli en erikseen tee mitään.

Vierailija
47/69 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama minulla! 

Vaikka henkilö olisi ns. puhdas luottotiedoiltaan kertoo prepaid joko muusta salattavasta tai kieroutuneen paranoidista luonteesta. 

Miten se liittymän asiallisuus selvitetään? Tuleeko prepaidista soittaessa vastaanottajalle nauhoite "tämä puhelu tulee prepaid-liittymästä", vai aistitko prepaidin kysymättä?

Sanoisin että Porvoosta tämä asuntojen vuokraaja, tai sitten on ihan helvetin tyhmä kun väittää että vain laskutusliittymät ovat "asiallisia liittymiä".

Miksi ihmeessä ihmisen pitäisi vasten tahtoaan alistua paperihelvetille? Minun mielestäni prepaid kertoo monista ihmisistä paljon hyvääkin, mm. haluaa pitää paikat organisoituina kun ei ole ylimääräisiä laskuja. Ja monissa EU-maissa prepaidit ovat jopa suositumpia kuin laskutusliittymät. Monet eivät halua sitoutua mihinkään sopimuksiin. Se ei kerro ihmisestä yhtään mitään.

Vierailija
48/69 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Identiteettivarkautta ei voi tehdä prepaid liittymän omistajalle. Ei voi tulla "varastettuja" puhelinlaskuja , tekaistuja maksullisia viestejä.

Vierailija
49/69 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

+046... puhelinnumeron alku = harmeja tiedossa.

On tosi surkeaa kun näistä +046.. numeroiden omistajista 95% pilaa koko porukan maineen.

Vierailija
50/69 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuista päätellen tällä foruumilla on paljon prepaid-pultsareita. Ei kyllä yllätä, niillä kun on paljon vapaa-aikaa,

Vierailija
51/69 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuista päätellen tällä foruumilla on paljon prepaid-pultsareita. Ei kyllä yllätä, niillä kun on paljon vapaa-aikaa,

Mitä ihmettä prepaid muka kertoo vapaa-ajasta?

Vierailija
52/69 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parisensataa yhteystietoa kännykässäni. Niistä kolmella on prepaid. V*ituttaa kun yrittää tavoittaa, niin on taas numero vaihtunut. Kys. henkilöt ovat sössineet luottotietonsa. Eli kyllä mun kokemuksella voi sanoa, että prepaidia käyttävät pääsääntöiseti taloutensa sössineet tyypit.

Vierailija
53/69 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiolinja kirjoitti:

+046... puhelinnumeron alku = harmeja tiedossa.

On tosi surkeaa kun näistä +046.. numeroiden omistajista 95% pilaa koko porukan maineen.

Ei 046-alku tarkoita prepaid-liittymää

Vierailija
54/69 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on parisensataa yhteystietoa kännykässäni. Niistä kolmella on prepaid. V*ituttaa kun yrittää tavoittaa, niin on taas numero vaihtunut. Kys. henkilöt ovat sössineet luottotietonsa. Eli kyllä mun kokemuksella voi sanoa, että prepaidia käyttävät pääsääntöiseti taloutensa sössineet tyypit.

Hahmotat massaväestön kolmen ihmisen pohjalta? Toivottavasti sinua ei ikinä palkata tekemään mitään tutkimuksia.

Vierailija
55/69 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama minulla! 

Sanoisin että Porvoosta tämä asuntojen vuokraaja, tai sitten on ihan helvetin tyhmä kun väittää että vain laskutusliittymät ovat "asiallisia liittymiä".

Miksi ihmeessä ihmisen pitäisi vasten tahtoaan alistua paperihelvetille? Minun mielestäni prepaid kertoo monista ihmisistä paljon hyvääkin, mm. haluaa pitää paikat organisoituina kun ei ole ylimääräisiä laskuja. Ja monissa EU-maissa prepaidit ovat jopa suositumpia kuin laskutusliittymät. Monet eivät halua sitoutua mihinkään sopimuksiin. Se ei kerro ihmisestä yhtään mitään.

Paperihelvetti? Liittymäni lasku tulee verkkopankkiin.

Liittymiä on nykyään niin paljon ja älypuhelimen kanssa nyt vaan kannattaa olla se netti. Hintatietoisuus ja vertailu on fiksua, mutta jotenkin miellän nämä prepaid-tyypit joko piheiksi tai köyhiksi. Jos minun 24,90 €/kk kuulostaa kalliilta, niin en oikein ymmärrä että käyttääkö sitä ihmettelevät puhelinta ollenkaan. Vai odottavatko että muut soittaa. Tätäkin näkee.

Vierailija
56/69 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tekisi mieli käyttää priipeidiä kun en oikeastaan soittele enkä lähetä viestejä. nettiäkin selaan todella harvoin. tulee silti maksettua 10e kuukaudessa muutamasta viestistä ja ehkä puolesta tunnista netin selaamisesta

Vierailija
57/69 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama minulla! 

Paperihelvetti? Liittymäni lasku tulee verkkopankkiin.

Liittymiä on nykyään niin paljon ja älypuhelimen kanssa nyt vaan kannattaa olla se netti. Hintatietoisuus ja vertailu on fiksua, mutta jotenkin miellän nämä prepaid-tyypit joko piheiksi tai köyhiksi. Jos minun 24,90 €/kk kuulostaa kalliilta, niin en oikein ymmärrä että käyttääkö sitä ihmettelevät puhelinta ollenkaan. Vai odottavatko että muut soittaa. Tätäkin näkee.

Minä säästän mielelläni yli satasen vuodessa. Säästö on aina plussaa, ainakin minulle.

Vierailija
58/69 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi huoh. Mulla prepaid alkaa 044. Otin sen takia kun tarvitsin nettiä iphoneen vain tiettynä kuukausina ja elisalta ois ollut ihan jäätävän hintanen sekä vain 12kk sopimus normiliittymällä aiihen.

Vierailija
59/69 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prepaid tulee käytössäni halvimmaksi, kun kuukausimaksut jää väliin ja maksan vain siitä mitä käytän. Lisäksi prepaidiin saa välillä hyviä latausetuja, joten todelliset kustannukset jää selvästi listahintoja pienemmiksi.

Vierailija
60/69 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjintää, paskiainen! Luottotiedot tarkistamalla on ehkä parempi saada käsitys ihmisestä. Tsekkaa muuten itsesi, jotta et ole vuokranantajista tehdyllä mustalla listalla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän