Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei Sveitsissä asuvat..

02.04.2006 |

Hei!

Onko tietoa siitä löytyykö Sveitsistä Disney Storea? Olen n. 10 vuotta sitten asunut Sveitsissä eikä silloin kohdalle koskaan osunut sellaista liikettä. . Muuta silloin vietin suurimman osan ajastani Zurichin alueella eikä silloin ollut lapsia.

Miten muuten on lastenvaate liikkeiden kanssa, löytyykö kivoja liikkeitä? Ajattelen nyt eniten Zurichin aluetta. Mitä kaikkea voi 2 lapsen kanssa keksia tehdä siellä jotta sais ajan kulumaan mukavasti. Olen kovasti suunnittelemassa matkaa sinne (zurichiin) nyt kevääksi. Matkan pituus olisi varmaan parista päivästä -1 viikko. Paljon kysymyksiä mutta toivottavasti joku vastaa :-)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Disney storea ei ainakaan minun tietojeni mukaan ole Sveitsissä, korjatkaa jos olen väärässä, mutta paljon muita ihania liikkeitä löytyy kyllä.

Itse olen asunut Zürichin kulmilla vuosia sitten, tätä nykyä asumme Etelä-Sveitsissä, jossa ehdoton lemppariliike lapsille on Okaidi, mutta Zürichissä on ihania liikkeitä ja vaatteita lapsille vaikka kuinka paljon, sinne vaan katsastamaan tilannetta =)

Mukavaa lomaa!

Vierailija
2/2 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ole kuullut tuosta liikkeestä, enkä tiedä löytyisikö edes Milanon seudulta. Täällä Lugaon seudulla kyllä ei ole mutta muuten liikkeitä joka lähtöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan