Virolaiset työpaikoilla
Kaikella kunnioituksella virolaisia kohtaan, mutta mikä helvetti siinä on että teidän pitää joka hemmetin minuutti puhua päpättää siinä korvanvieressä kaikkia asioitanne julkisesti vaikka töitäkin olisi jäljellä??!
Meillä on useampi virolainen hoitaja töissä.. aivan kauheita työkavereita. Hirveä meteli osastolla, omat voimat menee heti kun joutuu kuuntelemaan sitä jatkuvaa puheentulvaa. Sitten ollaan niiiiin marttyyreita että "voivoI minäminäminä oon tehny näin ja näin paljon töitä jo tänään" vaikka olisi todellisuudessa hoitanut vasta puolet työtehtävistä.. sitten muistetaan aina väliin haukkua suomalaisia ja sitä etteivät osaa hoitaa ihmisiä.
AAAAAARRRGHHHHH mulla korvat soi siitä helvetin aksentista ja kovaäänisestä puhetavasta.
Miksi?? Suomalaisistakin hoitajista löytyy ihan psykopaatteja mutta mä jaksan kaikkein vähiten olla virolaisten kanssa.... pliis kun jaan lääkkeitä älkää kertoko ex-miehen kissoista ja ymmärtäkää vihjailu kun olenkin vastaamatta. 😂 Kyllä teitä upeita ihmisiäkin on jotka päihittää monet suomalaiset mutta miksi mun kohdalle osuu nämä marttyyritädit ja huumeita käyttävät raksamiehet??
Kommentit (2)
Rakennustyömailla virolaiset tekee vähän hutiloiden sinne päin sitä työtä ja ryyppäävät kesken työpäivän siellä työmaalla. Pullot työnnetään talon rakenteisiin.
Palkka maksetaan työstä, ei vapaa-ajasta.