Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko suuri osa nettideiteillä olevista miehistä syrjäytyneitä?

Vierailija
13.08.2017 |

Epätoivoisia mt-ongelmaisia ja alkkiksia? Juuri eronneita tai varattuja? Eikö ihmiset tapaa enää normaaliarjessa vaan pitää keinotekoisesti hakea kumppania?

Olen sinkkunainen ja joskus haaveilen parisuhteesta. Erosta on jo aikaa. Mutta en ole kuullut mitään hyvää nettideiteistä, ellei sitten pelkän seksin takia ole liikenteessä.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S24 -miehet on ainakin sellaisia etteivät kelpaa kenellekään. Samat naamat vuodesta toiseen, luonnehäiriöitä ja suuret luulot itsestään.

Tinderissä väki vähän vaihtuu, mutta nää s24-jäärät on sielläkin.

Kävin muutamia vuosia deiteillä ja seukkaisinkin, jälkeenpäin ajatellen kaikki olivat niin omituisia hyypiöitä, että normaalielämässä en sellaisiin törmäisi.

Nyt olen lopettanut tinderöinninkin, mutta some on sellainen että hameenhelmassa roikkujia tahtoo tulla ovista ja ikkunoista, tavallisista keskusteluryhmistäkin. Ja luonnollisesti kaikki idareita.

Normimiehen jos haluaa niin kyllä se festareilta tai baarista löytyy.

Kovasti osaat sinökin palturia puhua...

Minä 180cm 78kg lihaksikas komea mies ri löytänyt seuraa 6kk s24 aikana...

Niin ja kyllä on seurustelukokemusta. Valitettavasti teidän naisten taso on jostain niin heikkoa noilla sivuilla että huhhuh.

Sitäpaitsi korkeakoulutettuja miehiä on s24 täynnä. Ihan sama miyö jauhatte täällä.

Olette sekaisin mutta me kunnon miehet tiedetään että netissä olevat naiset on harhailijoita...

Vierailija
22/36 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

30% on varattuja etsimässä seksiseuraa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

S24-sivulla on kuvattomien profiilien takana komeita, mukavia ja koulutettuja miehiä.  Erittäin positiivisesti yllättynyt. 

Vierailija
24/36 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S24-sivulla on kuvattomien profiilien takana komeita, mukavia ja koulutettuja miehiä.  Erittäin positiivisesti yllättynyt. 

Se on just näin. Tosin ihan hukkaa on olla siellä silti koska kaltaisiasi joilla on aivot ei ole siellä.

Itse olin vuoden verran ja kaikki naiset oli positiivisesti yllättyneitä ulkonäöstäni...

Ja yksikään ei lähestynyt itse.

Vierailija
25/36 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä paljon ongelmaisia, mutta seassa on tosiaan niitä helmiäkin. Pitäisi vaan jaksaa kaivaa ne sieltä.

Naiset monesti eivät halua kuvaansa laittaa suoraan sinne, mutta sen saa sitten jos jutustelu etenee mukavasti. Täytyy sanoa, että yleensä saa yllättyä iloisesti. Ennen ajattelin että vain epäviehättävät ovat ilman kuvaa, mutta se ei olekaan niin.

Vierailija
26/36 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30% on varattuja etsimässä seksiseuraa. 

Lähde?

Vierailija
27/36 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla. Ja asiaa sivuten, jos joku mies on korkeasti koulutettu, rikas, hyvän näköinen ja osaa käyttäytyä, niin se on aika varmasti varattu toiselle miehelle.

Vierailija
28/36 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kaikkea muuta kuin syrjäytynyt. Netissä on mahdollisuus avata ajatuksiani ennen kuin nainen on ehtinyt tuomita mut epäkiinnostavaksi rumuuteni perusteella

Juuri tämän vuoksi pitää kysyä HETI kuva, eikä jatkaa keskustelua ellei kuvaa tipu. Kuva mielellään päivän Hesarin kanssa. Jaa ajatuksiasi vaikka terapeutin kanssa, älä hukkaa naisten aikaa.

Hyi kuinka törkeä olet.

Minä näin viime viikolla kaupan parkkipaikalla miehen, joka oli lyhyt, kaljuuntuva ja varmaan yleisen käsityksen mukaan aika rumakin. En tiedä miksi, mutta hän jäi hyvällä tavalla mieleeni niin, että harmittaa kun en voinut hänelle mitään sanoa (olin lapsen kanssa). Kunpa näkisin hänet joskus vapaalla uudestaan, niin pyytäisin oluelle 🍻

Sori ohis

Vierailija
29/36 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin oikein aattelehtimaan, että vaikka en ole vielä laittanut itseäni likoon nettitreffi -palvelimelle, kun viihdyn kai liiankin hyvin sinkkuna, niin missä sitä on luvallista ja hyväksyttävää hakea seuraa tai vaikka sitä elämänkumppania? Tarkoitan, että vaikka olenkin löytänyt tai saanut seuraa niin baarista, ravintolasta kuin (mm.)  yökerhoista, niin valehtelisin jos väittäsin, että viihtyväni niissä hyvin. Toki hyvä ruoka maistuu ja joskus on kiva käydä lasillisella, tai kahdella, mutta sen tai ne juon mieluummin vaikka kesällä terassilla kuin puolenyön aikoihin missään edellä mainitussa paikassa. (- puolen yön maissa siksi, että parina viimekertana kun olen ollut ns. yöelämässä, niin olen seurannut live-esitystä ja molemmat ovat alkaneet "shown" vasta ilta 21:30 jälkeen...)    

Vierailija
30/36 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pienempien paikkakuntien miehistä suurin osa on aivan normaaleja. Naisia kun ei ole niin niitä ei ole. PK-seudun ukoista en mene takuuseen.

Vierailija
31/36 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pienempien paikkakuntien miehistä suurin osa on aivan normaaleja. Naisia kun ei ole niin niitä ei ole. PK-seudun ukoista en mene takuuseen.

Pääkaupunkiseudun "ukoille" on toki varmasti netin ulkpuolella paljon enempi mahdollisuuksia löytää "se" kumppani ja unelmien nainen.  Mutta vaan, mitkä tällaisia "luvallisia" ja avoimia paikkoja on joissa kohdata ja löytää se elämänkumppani on, jolleivat baarit, yökerhot tai ravintolat ole se kenttä tai alue jossa itse viihtyy ja päivät kuluu enempi töissä ja lähinnä yksilölajeja harrastaen ja touhuten itsekseen, ilman toista. - Minusta nettitreffi palvelimelta kumppanin etimien on siinä reilua, että suurimman osan luulisi tajuavan, että siellä suurin osa kirjautuneesta hakee enempi -vähempi vakavissaan itselleen seuraa, tai jopa sitä elämänkumppaniakin.

Kun taas ainakin itse saatan mennä mm. ravintolaan ensi-sijassa syömään, enkä niinkään hakeakseni sieltä itselleni seuraa, saati elämänkumppania. - En viime ajat syrjemmällä asuneena, en kuitenkaan välttämättä täällä loppuikää asuvana miehenä tiedä olemmeko me kaikki täällä, tai yleisemmin syrjemmässä asuvat miehet sen tervepäisempiä kuin isommissa kaupungeissa asuvat miehet, jotka yhtä lailla ovat kirjautuneet nettitreffi porttaalille.  Johan täällä syrjäkylillä ja liikaa vain omissa oloissaan viihtyvät miehet saattaa naisen tai yleisemmin seuran puute saada "hieman" sekaisin.  Eikä tilannetta ainakaan paranna se, että on pientä epätietoisuutta siitä, miten osoittaa nettitreffiporttaalissa "kohtaamalleen" naiselle oma mielenkiintonsa ilman, että vaikuttaa kilometrien päässä asuvalta epätoivoiselta "maalaisjuntilta" tai vain hetken huumaa hakevalta. Kun ei ole takuuksi antaa lupausta kartanoosta ja kunnaista; eikä sellaisille liene edes käyttöä, kun nainen torppaa miehen jo siksi, että kokee, että liika välimatka estää kiinnostuksen syttymisen. (Kaikki eivät halua edes yrittää, voisiko tutustuminen maajussin kanssa toimia; toisaalta varmasti myös monelle Maajussille saattaa olla vieras ajatus, edes yrittää löytää säveltä (suur)kaupungissa asuvan sinkkunaisen kanssa (, vaikka tuo nainen olisi saattanut muuttaa kaupunkiin vasta esim. opintojen perässä; tai ehkä juurikin siksi. - Naisella ei ole välttämättä mitään romanttista mielikuvaa maaseudusta, vaan enempi omakohtainen kokemus). Siksi ei autakaan  että mies yrittää enemmän ja vähemmän tahdikkaasti kertoa, että hän on kyllä valmis matkaamaan pidemmänkin matkan kohdatakseen naisen, jotta voisi edes yrittää tutustua hivenen "live:na" kun tuota netissä oloa pitää epätodellisena ympäristönä, kun eihän sitä voi edes tuntea saati haistaa toista netin kautta. 

Vierailija
32/36 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kaikkea muuta kuin syrjäytynyt. Netissä on mahdollisuus avata ajatuksiani ennen kuin nainen on ehtinyt tuomita mut epäkiinnostavaksi rumuuteni perusteella

Juuri tämän vuoksi pitää kysyä HETI kuva, eikä jatkaa keskustelua ellei kuvaa tipu. Kuva mielellään päivän Hesarin kanssa. Jaa ajatuksiasi vaikka terapeutin kanssa, älä hukkaa naisten aikaa.

Keskustelu on ajanhukkaa? Taidetaan sitten etsiä vähän erilaista seuraa

Vierailija
33/36 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäytyneet ei käy deiteillä

Vierailija
34/36 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas veikkaisin juuri toisinpäin jos jompikumpi pitäisi valita. Pk-seudun miehet ovat ainakin tottuneet muihin ihmisiin. Ja nähneet naisen joskus.

Vierailija
35/36 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljonkin alkoholisteja, rikollisia, varattuja, seksinvonkaajia, mielenterveysongelmaisia jne. Jos mies kertoo olevansa luotettava, kannattaa nostaa tuntosarvet koholle. Nämä ovat olleet pahimpia valehtelijoita. Yksi paljastui tunnetuksi huijariksi.

Joku kivakin on ollut. Olin eka kertaa deiteillä 3v sitten ja nyt keväällä. Samoja miehiä siellä pyörii.

Sinkku olen edelleen.

Vierailija
36/36 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PK-seudun ukot löytävät naisen usein niistä samoista piireistä joissa lapsuutensa ja kouluaikansa viettävät. Ne on niitä samoja naisia jotka ovat hengailleet samoissa lähiöissä ja ostareilla.