Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tapahtuu kun feministi päästetään päättämään tasa-arvosta?

Vierailija
13.08.2017 |

Tasa-arvoministeri Annika Saarikko pyyhkii perseensä tasa-arvolailla ja tasa-arvolla itsessään valitessaan soten valinnanvapauslain valmistelutyöryhmään vain 7 naista ja yhden miehen vaikka tasa-arvolaki sanoo, että kumpaakin sukupuolta tulisi olla kyseisessä ryhmittymässä vähintään 40%. Eipä kuulosta kovin tasa-arvoiselta saatikka siltä, että miehiä edes haluttaisiin kuulla asiassa. Eiväthän miehet maksa terveydenhuollon kuluistakaan kuin 60% vaikka saavat vain 40% kokonaisuudesta käyttöönsä.

Mitäs mammat on mieltä. Eikö mennyt taas oikein....

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä kaikilla kiintiöillä pitäis pyyhkiä persettä oli feministi, nisti tai mikä vaan.

Tasa-arvo vittuun, koska sillä ei saavuteta parhaita tuloksia, vaan ottamalla joka hommaan pätevimmät ihmiset, oli niillä sitten jalkojen välissä mitä vaan.

Vierailija
2/8 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun mielestä kaikilla kiintiöillä pitäis pyyhkiä persettä oli feministi, nisti tai mikä vaan.

Tasa-arvo vittuun, koska sillä ei saavuteta parhaita tuloksia, vaan ottamalla joka hommaan pätevimmät ihmiset, oli niillä sitten jalkojen välissä mitä vaan.

Siinätapauksessa jos ihan oikeasti ollaan rehellisiä niin pelkkiä miehiä olisi töissä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti nämä feministit itkevät tasa-arvon perään silloin kun esimerkiksi pörssiyhtiöiden johtoon on valittu vain miehiä, heidän taitonjensa ja meriittiensä perusteella verrattuna naiskolleegoihinsa, jotka eivät pakolta ole saaneet yhtä kovaa tulosta aikaan

Vierailija
4/8 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinätapauksessa jos ihan oikeasti ollaan rehellisiä niin pelkkiä miehiä olisi töissä..

Totta. Työpaikallani naiset tekivät pitkiä päiviä, auttoivat kentällä liikkuvia miehiä ja saivat pientä palkkaa. Säännöllisesti humalainen, toimitusjohtajaa liponut esiMIES kävi työpaikalla, lisäsi - kerrankin -kopiokoneeseen paperia ja huusi, että "täällä pitää V-TTU tehdä kaikki itse". 

Vierailija
5/8 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehdissä nähtäisiin vähäpukeisia nuoria miehiä. Ymmärrettäisiin, että naisen himokin syntyy näkökokemuksista.

Vierailija
6/8 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kuinka jotkut luulee, että asiat tehdään pinpeillä ja pippeleillä.

Vierailija
7/8 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovasti nämä feministit itkevät tasa-arvon perään silloin kun esimerkiksi pörssiyhtiöiden johtoon on valittu vain miehiä, heidän taitonjensa ja meriittiensä perusteella verrattuna naiskolleegoihinsa, jotka eivät pakolta ole saaneet yhtä kovaa tulosta aikaan

On hirveä o gelma, että pörssiyhtiöiden hallituksissa on miesenemmistä. Sen sijaan ei ole mikään ongelma, että asunnottomista valtaosa on miehiä. Ensimmäinen johtuu yhteiskunnan rakenteista. Jälkimmäinen on oma vika. Tätä ei tarvitse todistaa mitenkään. Se nyt cain on niin, koska feminatsit niin sanovat.

Vierailija
8/8 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää feministit...