Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suuri osa nettideiteillä olevista miehistä syrjäytyneitä?

Vierailija
13.08.2017 |

Epätoivoisia mt-ongelmaisia ja alkkiksia? Juuri eronneita tai varattuja? Eikö ihmiset tapaa enää normaaliarjessa vaan pitää keinotekoisesti hakea kumppania?

Olen sinkkunainen ja joskus haaveilen parisuhteesta. Erosta on jo aikaa. Mutta en ole kuullut mitään hyvää nettideiteistä, ellei sitten pelkän seksin takia ole liikenteessä.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun sellaisia jotka eivät ole tajunneet että teidän naisten kanssa ei tule kuin harmia ja viisainta olisi pysyä erossa. Enkä ihmettelisi yhtään jos erosi olisi johtunut vain siitä että exäsi on kyllästynyt katselemaan kaltaisiasi naisia!

Vierailija
2/36 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ainakin oon.

t. Spurgu

ps vippaatko satasen, saat takas ensi viikolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni Matti Vanhanenkin nettitreffeille. 

Ei kai voi laskea syrjäytyneeksi :D

Mutta varmasti suurimmaksi osaksi näin. Pitää osata tehdä rankka esikarsinta ja sitten vielä viestitellä jonkin aikaa, jotta totuus selviää. 

Itse löysin aivan ihanan, mutta kaverit ovat hakuammuntatyylillä törmänneet jos jonkinlaiseen rikolliseen. 

Ole tarkka!

Vierailija
4/36 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäytyneet eivät edes uskalla tulla treffeille vaan haluavat vain viestitellä ja keräillä kuvia.

Vierailija
5/36 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epätoivoisia mt-ongelmaisia ja alkkiksia? Juuri eronneita tai varattuja? Eikö ihmiset tapaa enää normaaliarjessa vaan pitää keinotekoisesti hakea kumppania?

Olen sinkkunainen ja joskus haaveilen parisuhteesta. Erosta on jo aikaa. Mutta en ole kuullut mitään hyvää nettideiteistä, ellei sitten pelkän seksin takia ole liikenteessä.

Mihin tuo lause liittyi? Itsekin ilmeisesti harkitset nettideittejä, joten ihan yhtä vähän kai sinäkin ihmisiä tapaat normaaliarjessa. 

Vierailija
6/36 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni Matti Vanhanenkin nettitreffeille. 

Ei kai voi laskea syrjäytyneeksi :D

Mutta varmasti suurimmaksi osaksi näin. Pitää osata tehdä rankka esikarsinta ja sitten vielä viestitellä jonkin aikaa, jotta totuus selviää. 

Itse löysin aivan ihanan, mutta kaverit ovat hakuammuntatyylillä törmänneet jos jonkinlaiseen rikolliseen. 

Ole tarkka!

No Vanhanenhan on pikkumainen mulkku, joka alkoi pääministerinä kyykyttää ihan tavallista yksinhuoltajaa. Lisäksi se on halpamainen valehtelija joka mm. tuhosi omin käsin Suomen esimerkillisen lääkevalvontaviraston jne jne jne jne...

Mieluummin tapailisin vaikka syrjäytyneitä kuin sellaista nilkkiä.

Vierailija
7/36 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa on mielenterveysongelmaisissa? Jos miettii kuinka iso osa väestöstä masentuu elämänsä aikana, ehkä se suvaitsevaisuus olisi hyvä lähtökohta aplle.

Itse löysin miehen netistä. Naimisissa ollaan nyt. Sillä on mielenterveysongelmia mut niin on mullakin eli kai sit ollaan hyvä match.

Netissä seuraa hakee kaikenlaisia ihmisiä. Luulin että ennakkoluulot on haihtunut ja tinder normalisoinut asiaa mut ei kai sitten...

Vierailija
8/36 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä on se juttu, että siellä näkee koko yhteiskunnan kirjon.

Itse en esimerkiksi sellaisia naurettavan pitkäripsisiä vaaleanpunatukkaisia reikäfarkku -naisia näe missään livenä, mutta deittisovelluksissa niitä vilisee.

Varmasti syrjäytyneitä on paljon, koska syrjäytyneistä miehistä suurempi osa lienee sinkkuina kuin muista miehistä -> tarve seuranhaulle on isompi.

Vierailija
9/36 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat ainakin matkalla syrjäytymiseen, sillä eiväthän he syrjäytyneille nettinaisille kelpaa, ehei.

Vierailija
10/36 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin netin kautta ikään kuin puolivahingossa oman ihanaisen vaimoni. Tapa Olemme olleet aviossa kohta kuutisen vuotta. Hän on ulkomaalainen, mutta se on ihan sivuseikka jos vain toisen ihmisen kanssa on hyvä olla.

Olen muuten aika tavallinen, työssäkäyvä mies mutta ystäviä minulla ei ole koskaan ollut. Vaimollani sen sijaan on tuttavia muista paikallisista ulkomaisista ihmisistä ja olen siitä iloinen hänen puolestaan. Suomalaisia tuttuja hänellä  ei silti ole.

T: miespuolinen

Vierailija
11/36 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nettitreffejä kokeillut koska ei ole aikaa. Kiinnostaisi kyllä, onhan se nykypäivää. Saanen kysyä, että missä hän ajattelee muiden tapaavan uusia ihmisiä, siellä arjessa? Kaupassa, bussipysäkillä?

Eiköhän moni nettideittaaja ole fb-kirppistyyliin "tarjolla myös muualla ". Vapaa ihminen on kai haku päällä aina. Netillä lisää niitä mahdollisuuksiaan.

Jos menet baariin ja tapaat siellä 10 miestä (tämä on nyt ajatusleikki, huom), niin eikö mahdollista että heistäkin osa on varattuja, jollain on mt-ongelmaa ja sitten on ihan perustyyppejä. Samaa hakuammuntaa se kai on missä tahansa.

Vierailija
12/36 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä "keinotekoista" nettideittailussa on? Siellä juuri on mahdollista tavata ihmisiä, joihin ei vaan satu muualla törmäämään. Laaja valikoima siis tarjolla. Arkielämässä on ihan samalla tavalla mielenterveydellisesti haasteellisia ja muita erikoisuuksia.

Vierailija
13/36 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sieltä naaraidenkin joukosta löytyy jos jonkin näköistä vipeltäjää.

Nopeasti se onneksi viestitellessä paljastuu onko morsmaikkukokelaalla kaikki intiaanit kanootissa.

Käyttäjämäärät nettitreffeissä on niin huikean suuret, että joukkoon mahtuu koko elämän kirjo.

t. ei-syrjäytynyt-mies

Vierailija
14/36 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

S24 -miehet on ainakin sellaisia etteivät kelpaa kenellekään. Samat naamat vuodesta toiseen, luonnehäiriöitä ja suuret luulot itsestään.

Tinderissä väki vähän vaihtuu, mutta nää s24-jäärät on sielläkin.

Kävin muutamia vuosia deiteillä ja seukkaisinkin, jälkeenpäin ajatellen kaikki olivat niin omituisia hyypiöitä, että normaalielämässä en sellaisiin törmäisi.

Nyt olen lopettanut tinderöinninkin, mutta some on sellainen että hameenhelmassa roikkujia tahtoo tulla ovista ja ikkunoista, tavallisista keskusteluryhmistäkin. Ja luonnollisesti kaikki idareita.

Normimiehen jos haluaa niin kyllä se festareilta tai baarista löytyy.

Vierailija
15/36 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaikkea muuta kuin syrjäytynyt. Netissä on mahdollisuus avata ajatuksiani ennen kuin nainen on ehtinyt tuomita mut epäkiinnostavaksi rumuuteni perusteella

Vierailija
16/36 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S24 -miehet on ainakin sellaisia etteivät kelpaa kenellekään. Samat naamat vuodesta toiseen, luonnehäiriöitä ja suuret luulot itsestään.

Tinderissä väki vähän vaihtuu, mutta nää s24-jäärät on sielläkin.

Kävin muutamia vuosia deiteillä ja seukkaisinkin, jälkeenpäin ajatellen kaikki olivat niin omituisia hyypiöitä, että normaalielämässä en sellaisiin törmäisi.

Nyt olen lopettanut tinderöinninkin, mutta some on sellainen että hameenhelmassa roikkujia tahtoo tulla ovista ja ikkunoista, tavallisista keskusteluryhmistäkin. Ja luonnollisesti kaikki idareita.

Normimiehen jos haluaa niin kyllä se festareilta tai baarista löytyy.

Kyllä siellä S24:ssäkin väki vaihtuu, mutta osa on vakkarinaamoja myös naisten puolella. En mä siellä ihan hirvittävän kauan ollut, kun tuo nykyinen löytyi. En tiedä, miksi tuo nainen mun kanssa on, jos en kelpaa kenellekään. Luonnehäiriöistä en osaa sanoa. Luulot eivät olleet suuret.

Vierailija
17/36 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaikkea muuta kuin syrjäytynyt. Netissä on mahdollisuus avata ajatuksiani ennen kuin nainen on ehtinyt tuomita mut epäkiinnostavaksi rumuuteni perusteella

Juuri tämän vuoksi pitää kysyä HETI kuva, eikä jatkaa keskustelua ellei kuvaa tipu. Kuva mielellään päivän Hesarin kanssa. Jaa ajatuksiasi vaikka terapeutin kanssa, älä hukkaa naisten aikaa.

Vierailija
18/36 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää baareista enkä halua miestä, joka roikkuu sellaisissa jatkuvasti joten miksi etsisin miestä sieltä. Todennäköisyys törmätä kivaan mieheen, joka käy siellä esim. vain kerran puolessa vuodessa (niin kuin minäkin suunnilleen?) on kai aika pieni. Samat naamat siellä ainakin silloin pyöri kun sosiaalisten suhteiden ja miesten bongailun takia kävin useammin.

Sinänsä tämä löpinä on turhaa, koska en ole työtön vaan opiskeleva/työssäkäyvä sinkku. Nettideitit olisi ihan varteenotettava vaihtoehto, jos olisi enemmän aikaa eikä deittisivustoilla pyörisi niin paljon seksinvonkaajia. Tinder ei tällaiselle kiltille tytölle ole kai sen parempi paikka, en aio kokeilla :-)

Jos asuu isommassa kaupungissa, niin erilaiset tapahtumat luo mahdollisuuksia silmäpeliin ja kivoihin tyyppeihin törmäämiseen. Lenkillä taas lenkkeillään ja salilla treenataan.

Nykyisellä asuinalueella oon kieltämättä kiinnittänyt huomiota, että kaikennäköisilla ja -oloisilla (näin kauniisti sanottuna) naisilla näyttää olevan seuraa 8-)

Vierailija
19/36 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan paljon erisyistä syrjäytyneitä miehiä ja naisia siellä... Mutta on siellä ihan järkeviä normaaleja ihmisiäkin. Pitää osata seuloa sieltä heinäsuovasta ne oikeat... ;)

S24 olen onnistunut seulomaan pari ihan oikeasti kivaa ja närkevää normaalia miestä... Jo ihan ensi viesteistähän sen huomaa, onko kaikki inkkarit kanootissa tai ollaanko samalla asemalla samaan junaan menossa...

Vierailija
20/36 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole nettideiteillä, koska olen syrjäytynyt. Säästän naiset kieltäytymisen vaivalta tiedostamalla jo etukäteen paskuuteni ihmisenä.