Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää tämä asia miehessäni. Onko iso asia?

Vierailija
13.08.2017 |

Jos sanon vaikka että katso kuinka ihanan värinen taivas, niin mies juuri ja juuri viitsii kääntää katseensa pois siitä mitä on tekemässä (yleensä tuijottaa kännykkäänsä) ja sitten tyhjällä katseella vilkaisee sinne taivaalle sekunnin murto-osan ajaksi ja sanoo monotonisella äänellä "Joo" tai "Niin"... ei oo yhtään messissä tai yritä eläytyä tai tajuta TÄTÄ MAAILMAN KAUNEUTTA!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei kiinnosta selvästikään sun jutut.

Vierailija
2/3 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja yleensä sanoisin vaan joo ja tuskin edes vilkaisisin. Ihan hyvä mies se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme eläintarhassa yksi päivä. Siellä oli ihan lumoavan söpöä ja ihanaa kun naaras- ja urosleijona "pussailivat" ja nuolivat toistensa naamoja söpösti, itse olin ihan lumoissani että "oijoijoi katso kuinka söpöä, uros ja naaras hellii toisiaan ja pussailee oohh!!!!!" Ja vastaus sama monotoninen "Joo" vaikka itse olin ihan fiiliksissä tästä eläinmaailman ihmeestä ja kauneudesta! Sanoin tuon saman asian sitten 3 kertaa peräkkäin, ja mies sanoi sitten "Joo sanoit tuon jo monta kertaa!" Mutta kun ei sen äänestä kuule että se ois tajunnut mitä sanon! Se ei sisäistä sitä asiaa!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi