Sopivatko lenkkarit lapselle kouluun?
Miehen mielestä lenkkarit, eli lenkkitossut, tai miksi niitä nyt haluaakaan kutsua, ovat täysin sopivat kengät ala-aste ikäiselle tytölle kouluun?
Minun mielestä ne samperin lenkkarit kuuluvat esim. liikuntatunneille, liikuntaharrastuksiin jne. Kouluun laitetaan esim. tennarit, ballerinat. Pelkään tytön joutuvan kiusatuksi noloissa lenkkareissa. Koska lapsethan ovat armottomia.
Mies on itse juntti lenkkareissaan ja verkkareissaan.
Kommentit (10)
Ootko tosissas? Lenkkarit käy oikein hyvin kengiksi kouluun ja ovat taatusti paremmat jalalle kuin balleriinat tai tennarit.
Tietenkin lenkkarit sopivat. Lenkkarit ovat mukavat ja monikäyttöiset. Anna lapsen olla lapsi äläkä pue häntä epäkäytännöllisiin vaatteisiin, jotka miellyttävät sinun silmääsi.
Hankit lapselle sellaiset kengät joista hän itse tykkää. Silloin on pienin kiusaamisriski.
Mun tytöllä on aina ollut useammat kengät: sandaaleja, balleriinoja, tennareita, lenkkareita ja talvella talvisaappaita. Silti kulkee lenkkareissa koulussa syksyt ja keväät, talvella pitää vedenpitäviä saappaita.
Ei todellakaan tytöille sovi.!!!pojille jotkut lenkkarit joo mut niin junttia tytöillä
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan tytöille sovi.!!!pojille jotkut lenkkarit joo mut niin junttia tytöillä
No riippuu lenkkareista...? Nike free, jotkut addun hyvän väriset?
Lenkkarit ovat arkikengät. Junttia ei ole lenkkarit koulussa vaan lenkkarit - sukupuolesta riippumatta - juhlissa, häissä, hautajaisissa, teatterissa, jne.
Ehkä ap on kaupunkikeskusta asukas, jonka lapsonen tepsuttelee vain asfaltilla. Sadesäässä omat lapseni ovat kulkeneet koulussa kuivin jaloin gore tex -lenkkareissaan, balleriinajalkaiset märin varpain, jos ovat unohtaneet kumpparinsa tai pitäneet niitä juntteina.
Meidän koulussa lapset on sukkasillaan tai tossuilla sisällä. Lenkkarit ovat rasittavat, koska niiden nauhat pitää solmia. Siksi ballerinat tms. nauhattomat kengät on nopeemmat. Tai sitten tarralenkkarit.
Niin huono...