Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on huvittavin pihtaripuolison veruke sille, miksei voi harrastaa seksiä? Meillä vaimo sanoi, ettei halua herättää koiraa

Vierailija
13.08.2017 |

Ei tosiaan kannata mennä naimisiin sillä oletuksella, että kyllä se toisen libido siitä vahvistuu suhteen syventyessä. Ei vahvistu.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole halunnut seksiä monista syistä. Pisin pihtaus kesti 2 kk ja silloin syynä oli se, että hänen autonsa oli rikki. On sanonut muina hetkinä syiksi mm. väsymyksen, stressin, vatsakivun, pääkivun, viimeisin oli, että ei halunnut, koska olimme päivän aikana jutelleet liian kaverillisesti hänen työhönsä liittyvästä teemasta, että emme olleet tarpeeksi 'mies ja nainen' sinä päivänä (vaikka olimme tehneet vaikka mitä silloin, käyneet syömässäkin ja kesäloma oli juuri alkanut ja lapsi oli toimitettu yökylään, itse olin luullut sitä kivaksi parisuhdepäiväksi). Vastaavasti tulee mieleen aiemminkin, että oltiin kerran syömässä kivoilla treffeillä kaksistaan aikuisten omaa aikaa ja sitten vedin seksiasun päälle sänkyyn mennessä, mutta hän olikin liian väsynyt sillä kertaa.

Vierailija
22/40 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näillä haluttomilla vaimolla hormonaalinen ehkäisy?

Alapeukkuja satelee, kuinka joku julkeaakin vihjaista ettei miehellä olisi oikeus laueta sisään ja ehkäisyhän on aina naisen asia. Sivuoireista viis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin parkkeeratussa asuntovaunussa keskellä maaseutua (vaunu irti autosta). Mies ei halunnut seksiä, koska kuulemma pelkäsi, että vaunu kaatuu tai lähtee paikaltaan jos siellä ruvetaan jyystämään.

Vierailija
24/40 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tosiaan kannata mennä naimisiin sillä oletuksella, että kyllä se toisen libido siitä vahvistuu suhteen syventyessä. Ei vahvistu.

Libido vahvistuu sopivan kumppanin ja heikkenee surkean tyypin kanssa.

Päätellen kirjoituksestasi olet narsismiin taipuvainen. Narsisti on kylmänä ja itsekkäänä surkea rakastaja. Vaimosi ei sitä kohteliaana ihmisenä sinulle sano.

Mikä mahtoi olla peruste sen puolison valintaan? Oliko hän varakas vai ulkonäöltään statusta?

Vierailija
25/40 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä sentään on saatu jotain selityksiä. Meillä ei mies ole antanut mitään syytä.

Nimim. seksiä viimeksi v. 2002.

Minä olen kolmikymppinen ja vasta aloitin sekin harrastamisen tuolloin...

Vierailija
26/40 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa tuo on ainoa selitys minkä ymmärrät tai hyväksyt? Vai olisko parempi sanoa suoraan että sinä et osaa sängyssä, et välitä vaimostasi sängyssä tms?

Olen hyvä ja huomioiva rakastaja ja huolehdin aina vaimoni nautinnosta. Hän ei vain ole kovin kiinnostunut seksistä ja voisi olla ilman vaikka kuinka kauan.

Intohimo ja teknisesti hyvä suoritus ovat asia erikseen.

Niin ovatkin. Vaimoltani puuttuu kaikki intohimo.

Vierailija
27/40 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole käynyt suihkussa, eli ei voi, tai sitten on juuri käynyt suihkussa eikä halua likastua.

Vierailija
28/40 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanon miehelleni aina pelkästään, että "en halua" tai "en nyt vaan halua". Tuolta minusta tuntuu, enkä osaa sen tarkemmin perustella. 

Vierailija
29/40 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Ei ole käynyt suihkussa, eli ei voi, tai sitten on juuri käynyt suihkussa eikä halua likastua.

Onpas kätevää. :D

Mutta totta puhuen en kyllä voisi kunnioittaa ihmistä, joka pelkää likaantumista suihkun jälkeen seksiä harrastaessa.

Vierailija
30/40 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä koiraa olisi tarvinnut herättää. Ymmärsin että sinä miehenä olisit hoitanut homman.

Vierailija
31/40 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on todella hyvä ja minut huomioiva rakastaja ja en todellakaan kieltäydy kun hän tekee aloitteen. Ehkä sä ap et vaan osaa 🤗

Johtuisiko siitä, että sinulla ei ole matala libido?

Minulla on ollut kaksi pitkää suhdetta: toinen kesti 7 vuotta ja toinen on nyt kestänyt 6 vuotta. Ensimmäisessä suhteessa seksi loppui 3 vuoden jälkeen, koska se oli minusta huonoa. Mies ei suostunut kuuntelemaan toiveitani vaan oli vakaasti sitä mieltä että on loistava sängyssä. Miehelle seksi oli urheilusuoritus jossa laskettiin aikaa ja orgasmeja. Minä olisin halunnut intohimoa ja hellyyttä. Tuloksena seksiä oli kerran 2-3 kuukaudessa ja lopulta seksi loppui kokonaan. Toisessa suhteessa saan elämäni parasta seksiä ja en ole kieltäytynyt kertaakaan. Parhaimmillaan saatamme harrastaa seksiä 5 kertaa vuorokauden aikana. Lisäksi tällä toisella miehellä on noin 5 cm lyhyempi penis kuin ensimmäisellä eikä se haittaa minua tippaakaan. Libido minulla on sama, ero on kumppanin kyvyssä ja halussa ottaa partneri huomioon. Ensimmäinen mies muuten aina toisteli, että on hyvä rakastaja koska saan orgasmeja eikä välittänyt vaikka sanoin olevani tyytymätön, joten se että vaimo saa orgasmeja ei takaa sitä, että hän olisi tyytyväinen seksielämäänne.

Vierailija
32/40 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on hyvä ja huomaavainen rakastaja mutta silti en yleensä koskaan itse halua seksiä. Suostun kyllä 1-2 x viikossa ja saan kyllä orgasminkin joka kerta mutta tekisin mieluummin jotain muuta kuten nukkuisin, lukisin, vaikka moppaisin tai pesisin ikkunoita. Ei vaan haluta. Eikä ole oikeastaan koskaan haluttanut, paitsi joskus raskausajan alussa. Varmaan on hormonaalisella ehkäisyllä tekemistä asian kanssa mutta pillereillä pysyy aknetaipuvainen iho hyvänä ja menkat tulee harvoin, kun syö monta liuskaa putkeen eikä ole vuotohäiriöitä. Nämä vaikuttaa kuitenkin jokapäiväiseen elämään, seksi ei.

Vierailija
33/40 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyin eilen ensimmäistä kertaa seksistä aviomieheni kanssa.

Sanoin syyksi, että minulla oli inhottavan likainen olo hikoiltuani koko päivän raksalla ja haluan vain suihkuun. Se piti paikkaansa, mutta ai vitsi olisitte nähneet miten kovaa vaiettu loukkaantuminen huutaa ja miten se näkyy.

Tämä on oikeasti huvittava juttu, minä nimittäin olen meistä se, jolla haluttaa - ja miehelle riittää kerran kuussa tai harvemmin, lähetyssaarnaaja-asennossa ilman esileikkejä. Suutelee vain muutaman kerran ja olettaa, että olen valmista kauraa.

Nätisti puhumiset eivät auta, eivät vähemmän nätistikään. Se on aina sitä samaa ja aika paskaa.

Tekosyyt häneltä ovat olleet: Töissä oli liian kiirepäivä, pitää mennä aikaisin nukkumaan aikaisen vuoron vuoksi, telkkarista tulee tärkeä matsi (jääkiekkoa), ollut rankka työviikko, selkään/jalkaan sattuu, pitää säästää energiaa salille...

Mies on muuten ihan täydellinen. Hellä, hauska, huomioonottava (muissa asioissa), komea, kohtuullisesti varustettu, työssäkäyvä, fiksu... seksi on se poikkeus, joka nyt vahvistaa tuon täydellisyyden.

Menin todellakin naimisiin ajatuksena, että noin täydellisen miehen kanssa voi elää seksittäkin. No, ei voi.

Olen hankkinut itselleni jo ajat sitten viihdyttäjän, joten en mieheltänikään ole vongannut aikoihin ja hän on vaikuttanut olevan ihan tyytyväinen siihen kertaan kuudessa viikossa.. paitsi, että nyt vuosikausien pihtaamisen jälkeen hän alkaa sitten aktivoitua, teki ihan aloitteenkin eilen ja näki jopa vähän vaivaa, mutta minun kokemani lukuisat torjunnat hänen puolestaan ovat taas johtaneet siihen, että en halua häntä enää yhtään. Minun toiveitani ja halujani ei kuitenkaan oteta huomioon, joten miksi edes vaivautua? Tiedän, että seksi hänen kanssaan on täyttä paskaa, enkä ikinä ole saanut orgasmia hänen kanssaan.

Veikkaan, että avioero tulee alle vuodessa. Ensi kerralla kieltäydyttyäni en ehkä edes tunne omatunnon soimausta.

Vierailija
34/40 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos kieltäydyn seksistä se johtuu siitä että mielessäni pyörii jotain mikä ei herätä haluja; lukemani uutinen lapsen hyväksikäytöstä, isäni sairaus, tunne että hampaassa on reikä ja pitää muistaa tilata aamulla hammaslääkäriaika, naapurista jatkuvasti kuuluva vauvan itku (jotain oikeasti vialla?), tarkoittiko joku anopin heitto nyt että olen huono äiti... jne. jne. jne. En mä pääse tunnelmaan kun mieli on väärässä asennossa. Mutta en mä näitä miehelle kerro, sanon vaan ettei huvita.

Vierailija
35/40 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olin naimisissa vonkaaja-vänkääjämiehen kanssa. Seksistä kieltäytymiseen ei ollut MITÄÄN pätevää syytä. 

Minulla oli migreeni, flunssa, noidannuoli tms. -> Ei se mitään, seksi parantaa.

Minua väsytti vauvan valvottaminen -> Seksi rentouttaa ja saa paremmat unet.

Ei huvita nyt -> Sun on tehtävä jotain tuolle libidolle. Lääkäriin, seksiterapiaan. Sillä välin harrastetaan vaan, kyllä ne halut herää.

Anoppi nukkuu seinän takana -> Sehän on vaan jännää, ollaan hiljaa. 

Lapset katsoo telkkaa -> Ovi lukkoon ja hommiin.

Olin täysin ansassa ja kaikki halut hävisivät ahdistukseen ja painostukseen. 

Vierailija
36/40 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on todella hyvä ja minut huomioiva rakastaja ja en todellakaan kieltäydy kun hän tekee aloitteen. Ehkä sä ap et vaan osaa 🤗

Johtuisiko siitä, että sinulla ei ole matala libido?

Ei, kyllä se aina johtuu miehestä.

Vierailija
37/40 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olin naimisissa vonkaaja-vänkääjämiehen kanssa. Seksistä kieltäytymiseen ei ollut MITÄÄN pätevää syytä. 

Minulla oli migreeni, flunssa, noidannuoli tms. -> Ei se mitään, seksi parantaa.

Ei huvita nyt -> Sun on tehtävä jotain tuolle libidolle. Lääkäriin, seksiterapiaan. Sillä välin harrastetaan vaan, kyllä ne halut herää.

On se vaan niin vastenmielistä.

Vierailija
38/40 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex kielsi pilaamasta lomaansa, hän halusi rentoutua.

Vierailija
39/40 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se vaan niin vastenmielistä.

Niin siitä tulee, jos seksistä viedään vapaaehtoisuus. 

Vierailija
40/40 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on minunkin mies , mutta kun ei kiinnosta, niin ei kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä