Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on huvittavin pihtaripuolison veruke sille, miksei voi harrastaa seksiä? Meillä vaimo sanoi, ettei halua herättää koiraa

Vierailija
13.08.2017 |

Ei tosiaan kannata mennä naimisiin sillä oletuksella, että kyllä se toisen libido siitä vahvistuu suhteen syventyessä. Ei vahvistu.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tuo on ainoa selitys minkä ymmärrät tai hyväksyt? Vai olisko parempi sanoa suoraan että sinä et osaa sängyssä, et välitä vaimostasi sängyssä tms?

Vierailija
2/40 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tosiaan kannata mennä naimisiin sillä oletuksella, että kyllä se toisen libido siitä vahvistuu suhteen syventyessä. Ei vahvistu.

Aika paha 😂😂😂😂😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa tuo on ainoa selitys minkä ymmärrät tai hyväksyt? Vai olisko parempi sanoa suoraan että sinä et osaa sängyssä, et välitä vaimostasi sängyssä tms?

Olen hyvä ja huomioiva rakastaja ja huolehdin aina vaimoni nautinnosta. Hän ei vain ole kovin kiinnostunut seksistä ja voisi olla ilman vaikka kuinka kauan.

Vierailija
4/40 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluttomat ovat juuri tuollaisia, jotka syyttää muita kaikesta. Ikinä ei ole mikään omalla vastuulla. Ap, mieti tarkkaan miten kannattaa toimia. Älä ainakaan itseäsi tuossa tilanteessa tuhoa.

Vierailija
5/40 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on todella hyvä ja minut huomioiva rakastaja ja en todellakaan kieltäydy kun hän tekee aloitteen. Ehkä sä ap et vaan osaa 🤗

Vierailija
6/40 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minähän sanoin silloin heti alussa, että ei tämä tällaisena jatku." Niin. Alussa pantiin kuin kanit, joka päivä ja monta kertaa. Se mitä mies ei alussa sanonut, oli että hän aikoo parin vuoden kuluttua kieltäytyä kokonaan. Koska "mä nyt vaan olen tällainen".

Nyt se jo naurattaa (olen ollut uudessa suhteessa kuusi vuotta ja todellakaan ei ole seksi loppunut), mutta silloin ei.

Vierailija
7/40 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse sanonut että en halua sotkea puhtaita lakanoita, ja oli ihan totta :D on taivaallinen tunne käpertyä juuri pesusta tulleisiin vuodevaatteisiin, laskea pää tyynyyn ja rentoutua kaikessa rauhassa pimeydessä ja hiljaisuudessa. Jos siinä alkaa värkkäämään seksihommia, lakanat menevät hetkessä ryppyyn ja käytetyn oloisiksi, ja rauha on mennyttä (mulla menee seksin jälkeen nukahtamiseen ainakin tunti).

Toki jos olisi tarpeeksi haluttanut, olisin viis veisannut lakanoista.

Vierailija
8/40 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on todella hyvä ja minut huomioiva rakastaja ja en todellakaan kieltäydy kun hän tekee aloitteen. Ehkä sä ap et vaan osaa 🤗

Johtuisiko siitä, että sinulla ei ole matala libido?

Vierailija
9/40 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä akka saanoo vaan ettei halua.

Vierailija
10/40 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap:n puoliso ajattelee, että olisi jotenkin loukkaavaa sanoa, ettei tee mieli, joten keksii tekosyitä.

Itse aina sanon ettei huvita/haluta/jaksa, pidän rehellisyydestä ja tekosyyt huomaa muutenkin helposti.

Vierailija
11/40 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exäni yritti aina selitellä vähäisiä halujaan "korkealla iällään" vaikkei edes kolmeakymmentä vielä. Nykyinen on yli kymmenen vuotta exää vanhempi eikä hänellä koskaan ikä paina.

Vierailija
12/40 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haluttomuutta tarvitse selitellä. Jokaisella on oma määränsä mitä haluaa seksiä. Toivoa vain sopii, että pariskunnalla halun määrät osuvat yksiin, sillä ei ole oikein, että toinen joutuu harrastamaan seksiä painostettuna tai se, että toinen ei koskaan saa seksiä niin paljon kuin toivoo.

Vierailija
13/40 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli syynä että väsyttää. Aina väsyttää.

Vierailija
14/40 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on maailman yliarvostetuin asia. Ei voisi vähempää kiinnostaa kun voi olla netissä tai koodata.

Vierailija
15/40 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex-mies joi kyllä kaljaa ja söi makkaraa jatkuvasti eikä koskaan liikkunut mihinkään jalan vaan ajoi autolla ja silloinkin kuin hullu piittaamatta mistään nopeusrajoituksista.

Kaikki seksiin liittyvä oli hänelle kuitenkin suuri terveysriski mikä oikeutti hänet kieltäytymään. Hän ei koskaan nuollut minua koska se oli "vaarallista". Hänen selkäkipunsa kuulemma johtuivat liiasta seksistä (kerran kuukaudessa). Joskus kesällä olisin halunnut lempiä ulkona mutta se ei käynyt koska siitä saa ihosyövän jos on alasti ulkona. Ja muitakin vastaavia selityksiä oli.

Vierailija
16/40 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ex-mies joi kyllä kaljaa ja söi makkaraa jatkuvasti eikä koskaan liikkunut mihinkään jalan vaan ajoi autolla ja silloinkin kuin hullu piittaamatta mistään nopeusrajoituksista.

Kaikki seksiin liittyvä oli hänelle kuitenkin suuri terveysriski mikä oikeutti hänet kieltäytymään. Hän ei koskaan nuollut minua koska se oli "vaarallista". Hänen selkäkipunsa kuulemma johtuivat liiasta seksistä (kerran kuukaudessa). Joskus kesällä olisin halunnut lempiä ulkona mutta se ei käynyt koska siitä saa ihosyövän jos on alasti ulkona. Ja muitakin vastaavia selityksiä oli.

En ihmettele että on ex, ois tonkin selittelyn määrän käyttänyt itsensähuoltamiseen niin ois ehkä jaksanut harrastaa seksiäkin.

Vierailija
17/40 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pitäisi laihduttaa, kun ei seiso. Runkatkoon enemmän, minä meen sellaisen luo jolla peli toimii.

Vierailija
18/40 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näillä haluttomilla vaimolla hormonaalinen ehkäisy?

Vierailija
19/40 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä sentään on saatu jotain selityksiä. Meillä ei mies ole antanut mitään syytä.

Nimim. seksiä viimeksi v. 2002.

Vierailija
20/40 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvä ja huomioiva rakastaja ja huolehdin aina vaimoni nautinnosta. Hän ei vain ole kovin kiinnostunut seksistä ja voisi olla ilman vaikka kuinka kauan.

Intohimo ja teknisesti hyvä suoritus ovat asia erikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi