Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää tämän miehen logiikkaa/käytöstä?

Vierailija
13.08.2017 |

Olen jutellut paljon erään miehen kanssa. Hän on mukava ja näin pois päin. Nyt kuitenkin,kun meillä olisi ollut mahdollisuus tavata toisemme niin mies valitsi kuitenkin kavereidensa kanssa juhlimisen tapaamisen sijasta. Petyin ja suutahdin mitä en kyllä miehelle varsinaisesti näyttänyt. Nyt, kun on taas juteltu niin olen vähän tuonut esiin, että minun on varmaan turha odottaa, että mies mulle antaisi aikaa niin hän vakuuttelee, että kyllä on aikaa ja ei stressiä jne. Jotenkin tuntuu oudolta, että paljon jutellaan, mutta silti, kun olisi mahdollista tavata selviääkin, että on humalassa kavereiden kanssa.. Haluaa jotenkin pitää minua elämässään, mutta silti ei tunnu oikeasti välittävän. Mitä tämä tällainen voi olla ..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole kynnysmatto, ap.

Vierailija
2/6 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole kiinnostunut, mut on kiva, kun on joku oottaas ja vähän säpinää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei kiinnosta. Unohda se. Nyt.

Vierailija
4/6 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yksi sen kymmenestä muusta säädöstä, tai sitten sillä on vaimo ja lapset, joten hieman hankalaa treffailla suo, mutta kun oottelet rauhassa niin kyllä sullekin sitten jossain välissä aikaa löytyy.

Vierailija
5/6 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutellut?

Mitä olet itse asian eteen tehnyt?

Ette siis ole edes olleet treffeillä, ja olet nyt jo mielestäsi oikeutettu päättämään miehen menemisistä?

Mitään suhdetta ei siis ole, vain sinun haihattelusi?

Mammat lynkkaa miehen palstalla, eipä yllätä.

Vierailija
6/6 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin juominen on niin tavattoman vastustamaton ihanuus ja sitä on hauskin harrastaa samanhenkisten kavereiden kanssa. Ei voi riskeerata ettei vois ottaa kunnolla sitten kun ottaa. Se on niin mageinta maailmassa.

Näille ei ole seksikään niin tärkeää.