Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mies on kyllä täys kusipää

Vierailija
13.08.2017 |

Huutaa vaan mulle että sä teet mitä mä haluun, et mitä sä haluut. Ja jos en tee, käy käsiks ja tönii.
Eilen halus ostaa jotai syötävää illaks ja sano mulle anna rahaa ja rupes ettii mun kassista rahoja. Sanoin sille että et ota mun rahoja. Miten se vastas? Fuck you bitch ja jatko ton hokemista koko illan. Mä vastasin samalla tavalla, mutta mietin vaan että mikä hitto tota vaivaa, äitisuhteessa ongelmia vai mitä? Kun ei pysty sanomaan äidilleen vastaan, niin pitää muita alistaa? Joo ja oon miettiny lähtemistä jo pitkään.
Nyt raivoo mulle että mun pitää pyytää anteeksi kun kehtasin sanoo että et ota MUN rahoja. Ja sitäpaitsi otti ne kumminkin.
Onko toi täys hullu vai mikä?
Ja ite vaeltaa ilman housuja (myös alushousuja) verhot auki, mut jos mulla ei oo housuja nii saa jonku raivokohtauksen. Sanoin että itekki oot ilman housuja, mut kuulemma se ei oo sama ja kysyin syytä niin se oli: siks.
Sit ku raivos mulle nii sano vaan mulle että mee naimaan jonkun kanssa bitch. Bitch bitch bitch.
Sori vuodatus mutta mikä kumma tota vaivaa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olet hänen kanssaan, koska?

Ei juo, ei polta, muutenkin mukava, mutta jos raivostuu on ihan kauhea ja tekee asioita joista kirjotin.

Vierailija
22/31 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies aivan täysi järkytys! Ihan oikeasti, miksi olet sen kanssa yhtään päivää???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen myös avopuolisoni kanssa yliopistossa. Parisuhteemme on tasapainoinen joissa kumpikin osallistuu tasaisesti talouden hoitoon, menoihin, kuluihin ja tuloihin. Parisuhteessa ei kummankaan pidä kokea väkivaltaa... Mikäli opiskelet oikeasti yliopistossa niin oman kokemuksen mukaan harvassa ovat tommoset ääliöt. Varmasti löytäisin parempaa.. vaikka sulla on selkeästi ollu #daddyissues niin luulisi kouluttautuvan ihmisen ymmärtävän jotain tämän maailman menosta ja että mikä on OK toimintaa toista ihmistä kohtaan.

Vierailija
24/31 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sua vaivaa, ap, kun elät noin kamalan ihmisen kanssa???

Varmaan kun en muusta tiedä. En tiedä millanen suhteen pitäis olla. Mun isä ei ollu mun lapsuudessa ja nuoruudessa kauheesti mukana, koska hänellä oli uusi perhe uuden naisen kanssa, jonka suurin toive varmaan on että mä en osallistuisi heidän perheen juttuihin, matkoille yms. Jne.

Paranna itsesi. Ei ole pakko riippua kusipäässä vain siksi, että isäsikin oli kusipää.

Jos asunto on nimissäsi, vaihdata lukot kun äijä on poissa. Tee rikosilmoitus hänestä, ota ero.

Jos kämppä on ukkosi nimissä, hanki uusi asunto ja lähde.

Turvakoti ja sossu auttaa, mutta vain jos itse autat itseäsi ensin.

Yksikään nainen ei tarvitse elämäänsä kusipäätä.

Vierailija
25/31 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa suhteelta, jossa vakka on kantensa valinnut.

Vierailija
26/31 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka kantensa valitsee...

Vierailija
27/31 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostat nuorelta

Vierailija
28/31 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24v. Onko normaalia olla noin lapsellinen ton ikäsenä?

Ikä ei tähän vaikuta mitään. Tuolla tavalla ei vaan omaa naista kohdella minkään ikäisenä!

-Mies

Vierailija
29/31 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekohan tuo miehes on(diagnoosista riippumatta), mutta edelleenkin miksi sinä olet väkivaltaisen miehen kanssa jää arvoitukseksi.

Arvosta itseäsi vähän enemmän ja jätä tuo alistava, raivoava,rahaton, ja äitiongelmia omaava mies.

Vierailija
30/31 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies aivan täysi järkytys! Ihan oikeasti, miksi olet sen kanssa yhtään päivää???

Nämä naiset saavat suhteesta tyydytystä monella tavalla. Kuvittelevat, että voivat rakkaudella parantaa sosiopaatin.

Sairastahan se on, riippuvainen persoonallisuushäiriö.

Sosiopaatti ei parane, mutta vaikeita ovat muutkin persoonallisuushäiriöt.

Vierailija
31/31 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku ei tiennyt mikä on WT-pariskunta, niin tässä se teille esittäytyy.

Heh, ajattelin ihan samaa!