Mitä teijän lapset tekee nyt?
Mun 9-vuotias pelaa puhelimella ja 3-vuotias leikkii itsekseen lattialla.
Kommentit (61)
2-vuotias rakentelee dublo-legoja tuossa sohvan eessä lattialla ja tuo mulle jatkuvasti näytille rakentamiaan häkkyröitä, joita minun pitää kehua :)
Poika15 pelaa säbää. Tytär 19v, töissä poika 24v töissä ,tytär 22v laittaa autoo poikaystävän kanssa.
17v lähti ostamaan koulukirjoja ja otti 10vn mukaan. Joku hetki sitten tuli viesti, et lähtevät vielä Suomenlinnaan. Hain juuri 15 vn viiden tunnin treeneistä. Nyt hän syö lounasta.
13-vuotias poika pelaamassa lähipuistossa koripalloa kavereittensa kanssa.
5 ja 7 vuotiaat ulkona. Ehdotin pelaamista, kun sataa kohta, mutta halusivat ulos.
Tytöt 11v ja 9v on leffassa. Poika 6v kaverin kanssa ulkona.
Muuttoa. Käsittääkseni ovat kantaneet tavarat yhteen asuntoon ja seuraavassa alkaa muutto heti, kun autoa siirretään lähemmäs. Toinen aloittaa opinnot lääketieteellisessä, toinen palasi vaihdosta ja jatkaa kauppatieteellisessä. Asunnot on samassa talossa.
16 vuotias pelaa huoneessaan ja 14 v kattelee jotrain kisoja ja hämmästelee, että onko kävelykin urheilua. Että sitä siis kisataan isoissa kisoissa ja ihan porukalla, tollee urheilijamaisesti.
Ulkoilevat, yksi on ratsastamassa ja kolme pelaa jalkkista pihassa ja yksi asuu omillaan, siitä en tiedä, mitä tekee.
Up! Tää on hauska ketju😁
Ai niin ja mun tytöt istuu keittiön pöydässä askartelemassa.
14v pelaa huoneessaan. On hieman kipeä joten en pakota nyt ulos touhuumaan.
Hyppii trampoliinilla ulkona. Itse katson ikkunasta.
Lentää kotiinpäin. Seuraan lentoa simulaattorista, näköjään on nyt noin Karlstadin kohdalla. Lapsi on 15v :)
Ovat läheisellä hiekkakentällä harjoittelemassa virvelinheittoa isänsä kanssa (painona avain, ei koukku tai mikälie). Isompi poika haki just sakset, kun siima on nyt sotkeutunut puuhun...
3-vuotias mököttää kun ei saanut mennä ilman vaatteita ulos.
Missä ne velat on nyt tästä ketjusta huutamasta että onneksi mulla ei oo lapsia eikä tuu :) ?
Ulkona ovat 4v ja 6v, tarkemmin en tiedä mitä tekevät.
3 ja 5 vuotiaat leikkii huoneessaan legoilla. Kerrankin ilman tappelua. Äiti käyttää tilanteen hyväkseen ja somettaa.