Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sovitut asiat ja ns. kolmas osapuoli

Vierailija
13.08.2017 |

Onko kenenkään muun mies samanlainen?
Jos mies ja minä sovimme, että nähdään klo 16.30 paikassa X ja mennään syömään, niin mies on ajoissa paikalla. Mutta jos sovitaan, että nähdään klo 16.30 paikassa X, koska sinne tulee kaverimme, joka palauttaa peräkärryn, niin se ei yksinkertaisesti onnistu. Mies ei voi lähteä ajoissa, tulee aina joku tärkeämpi meno ja lopulta se olen minä, joka joudun soittamaan kaverille, että sorry, voitko odotella. (ja tässä esimerkissä olennaista on se, että minä en autottomana saa sitä peräkärryä mukaani, jos olisi vaikka pelkkä avain, voisin mennä yksinkin sitä noutamaan).
Tämä toistuu uudestaan ja uudestaan, nykyisin jo joka kerta, kun sovittuun tapaamiseen liittyy joku kolmas. Me emme pääse kyläilemään ajoissa, kaverin häistä myöhästyttiin 30 min, anopille ei saatu mökin avainta ajoissa, vaan hän joutui odottamaan 2 tuntia seuraavaa junaa jne. Mies toimii ikään kuin häntä olisi loukattu sopimalla joku tapaaminen, vaikka hän itse on sen voinut sopia. Ennen lähtöä tulee pakottava tarve pestä auto (ei pesettää, vaan vaihtaa juhlakamppeiden päälle verkkarit ja pestä auto, vaikka jo ollaan myöhässä) tai juoda kahvit eikä suinkaan mitä tahansa kahvia, vaan etsiä kaapeista se yksi tietty makukahvi, jonka hän muistaa meillä olevan jne.
Yhteiset menemiset miehen kanssa on parissa vuodessa vähentyneet huimasti eikä hän ymmärrä, että miksi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtele miehellesi aika. Jos anopin kanssa on sovittu että tapaaminen on klo. 14.00, niin kerro miehellesi että se on kello 13.30. Muutenkin anopin pitäisi tuntea poikansa sen verran ettei sovi avainten vaihtoa ennen junan lähtöaikaa.

Vierailija
2/2 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtele miehellesi aika. Jos anopin kanssa on sovittu että tapaaminen on klo. 14.00, niin kerro miehellesi että se on kello 13.30. Muutenkin anopin pitäisi tuntea poikansa sen verran ettei sovi avainten vaihtoa ennen junan lähtöaikaa.

Ei auta. Anopinkin kanssa oli sovittu, että mennään kahville, on tunnin verran aikaa ennen junan lähtöä. Eikä mies koskaan tee tätä samaa äidilleen, jos minä en ole mukana eli jos anoppi pitää viedä lääkäriin klo 8, niin mies on ihan aikataulussa, kunhan minä muistan sanoa, että menen aamulla bussilla töihin. Jos ensin haettaisiin anoppi, sitten minut jätettäisiin töihin,niin me olisimme myöhässä jo lähtiessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan