Mikä ihme saa ihmisen kuvittelemaan, että on muita parempi ihminen?
https://share.jodel.com/post?postId=5990065941370a0010316b54
Sieltä vaan lukemaan..
Kommentit (14)
OMAT Huonot kokemukset typeryksistä.
Oho, vahingossa noin monta isoa kirjainta 😦
2
Vierailija kirjoitti:
Testosteroni.
No just vaikuttaa semmoselt niin itteään täynnä olevalta nirppanokka mieheltä, joka ei mitään muuta tee, kuin tilaisuuden tullen sorra ihmisiä, jotka luokittelee itseään huonommiksi.
Oliskohan kannattanut ottaa selville, mitä dystopia tarkottaa? Miksei sitä voi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan kannattanut ottaa selville, mitä dystopia tarkottaa? Miksei sitä voi tehdä?
Kirjottaja selvens sen kyllä. Ettei nyt ois sama "7" asialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjottaja selvens sen kyllä. Ettei nyt ois sama "7" asialla.
On kyllä aika tyhmää olla ottamatta selvää yhdestä suht yleisestä käsitteestä ja raivota ja syyttää sen käsitteen käyttäjiä ties mistä...
En ole avannut linkkiä, mutta ikävä tosiasiahan se on (kaikille huonommille), että toiset ihmiset ovat parempia kuin toiset.
Vierailija kirjoitti:
Älykkyystestin tulos.
Niin, jotkut ovat myös älykkäämpiä kuin toiset.
Vierailija kirjoitti:
En ole avannut linkkiä, mutta ikävä tosiasiahan se on (kaikille huonommille), että toiset ihmiset ovat parempia kuin toiset.
Voi huoletta avata! Opiskelijoiden keskuudessa tunnettu keskustelu sovellus (ei niinkuin Kik, Telegram, WA) Täysin ilmainen ja ilman mainoksia pyörivä, kukaan ei hyödy linkin avaamisesta.
AP
Minulla on enemmän rahaa kuin sinulla. Siksi minä olen oikeassa ja sinä väärässä.
Raha