Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä veisi tämän tuskani pois?

Vierailija
13.08.2017 |

Olen ihan käsittämättömän rakastunut ja ikävöin varattua, suloista, flirttailevaa ihastustani jatkuvasti. Kaipaan häntä raastavan paljon, olen halipulassa ja suunnilleen vain p*nettaakin. En kohta enää kestä... Miten voisin unohtaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttaa, ja sinnikäs päättäväisyys. Mulla on kokemusta tunteitteni kuolettamisesta. On vaan ollut pakko. Aikaa siihen voi mennä. Tuossa tilanteessa sun kannattaa kyllä kuolettaa tunteesi ja yrittää unohtaa tuo ihminen, välttele häntä minkä ikinä voit. Kyllähän se rankkaa on, mutta lopputuloksena saatat olla entistä vahvempi ja viisaampi ihminen. Kokeile purkautua liikunnan avulla, ja mieluisten harrastusten, kokeile vaikka luovuuden kautta ilmaista erilaisia tunteitasi. Voimia!

Vierailija
2/11 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia tunteet pitäisi kuolettaa? Onko tämä joku vanhasuomalainen protestanttinen itsensäkieltämisen jäänne? Tunteethan on parasta mitä ihmisellä on. Se erottaa meidät jostain kivistä ja kannoista. Tunteita voi käyttää vaikkapa luovan työn apuna. Itse tein väikkärin rakastumisenergialla. Ajattelin vain että teen tämän kaiken hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat varattua henkilöä? LOPETA ja etsi itsellesi vapaa himoittava.

Vierailija
4/11 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia tunteet pitäisi kuolettaa? Onko tämä joku vanhasuomalainen protestanttinen itsensäkieltämisen jäänne? Tunteethan on parasta mitä ihmisellä on. Se erottaa meidät jostain kivistä ja kannoista. Tunteita voi käyttää vaikkapa luovan työn apuna. Itse tein väikkärin rakastumisenergialla. Ajattelin vain että teen tämän kaiken hänelle.

No kun toinen on varattu, ja vieläpä flirttaileva. Tuskin tuosta mitään hyvää seuraa kellekään. Hyvä jos sen rakastumisenergian saa kanavoitua muihin juttuihin, vaikkapa harrastuksiin tai muihin projekteihin. Varattuihin flirttailijoihin sitä ei kannata kanavoida.

Vierailija
5/11 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä tuossa on perää...olen itsekin miettinyt sitä syyllisyydentuntoa, jota koen ihastumisestani ja tunteistani. Huomasin myös varsinkin keväämmällä, että sain ihan mielettömästi myös energiaa ja luomisvoimaa siitä ihastumisestani ja ylitin itseni monessa asiassa, vaikka siis olin yhtä pahasti kaipuun riivaama kuin nytkin. Täytyy koettaa kanavoida sitä fiilistä jälleen muihin juttuihin...se kieltämättä auttaa ainakin ajoittain.

Joskus varsinkin alussa auttoi erittäin raskas liikunta, "raivokas" musiikin kuuntelu ja runojen kirjoittaminenkin, mutta niiden osalta se vaikutus alkoi hiipua, kun aivot jotenkin tottuivat niihin. Nykyään ei siis enää juoksulenkki tai runojen kirjoittaminen auta juurikaan.

Vierailija
6/11 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mistäpä minä tiedän, miten onnellisessa liitossa hän elää. Entäpä, jos hän onkin onneton? Silloin mielelläni lohduttaisin häntä, you know.

Vierailija
7/11 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisikin ns. onnettomassa liitossa, voi kuvioon liittyä lapsia, suhde olla pelastettavissa, tyyppi ei kuitenkaan halua erota jne. Melkoinen sotku. Ja haluatko omaksesi tyypin joka flirttailee vaikka on varattu?

Vierailija
8/11 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mistäpä minä tiedän, miten onnellisessa liitossa hän elää. Entäpä, jos hän onkin onneton? Silloin mielelläni lohduttaisin häntä, you know.

Oletko jutellut hänelle. Saatat olla se ratkaiseva tekijä auttaa heitä tekemään ratkaisunsa - suuntaan tai toiseen. Jos heillä on pieniä lapsia niin sitten pidä ihastumisesi omana tietonasi.

Vierailija
9/11 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutti?

Harrastajaa seksiä, sitten joko loppuu tai jatkuu.

Vierailija
10/11 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtamalla. Kaikki hänestä muistuttava pois (poista mahdolliset viestit, kuvat yms, ehkä myös puhelinnumero). Älä pidä häneen minkäänlaista yhteyttä. Keksi jotain mukavaa puuhaa, harrasta, keskity (yritä keskittyä) johonkin muuhun.

Helpommin sanottu kuin tehty kuitenkin... Itse kipuilen samantyyppisen asian kanssa ja mieli on ajoittain tosi maassa. En haluaisi tästä ihmisestä luopua, en mistään hinnasta, mutta toisaalta hajotan itseni lopullisesti, jollen luovu. Irtiotto aiheuttaa hetkellisesti toki varmaan vielä kurjemman olon, mutta sitten alkaa helpottaa, pikkuhiljaa. Parempi se, kuin tämä löysässä hirressä roikkuminen😕

Tsemppiä🙂

Vierailija
11/11 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisikin ns. onnettomassa liitossa, voi kuvioon liittyä lapsia, suhde olla pelastettavissa, tyyppi ei kuitenkaan halua erota jne. Melkoinen sotku. Ja haluatko omaksesi tyypin joka flirttailee vaikka on varattu?

Tässä tapauksessa haluan.