Kun saat viestin puhelimeesi, maltatko olla katsomatta, vai voitko jättää myöhemmäs?
Kommentit (9)
Riippuu odotanko viestiä tai missä seurassa olen.
No todellakin maltan. Ja usein jätänkin myöhemmälle. Puhelin ei ohjaile toimimistani, vaan luen viestit sitten kun olen saanut meneillään olevan asian tehtyä. Ei siellä mitään niin mullistavaa ole, etteikö voisi odottaa lukemista.
Harvemmin luen viestejä heti kun ne tulee. Yleensä puhelin on keittiössä eikä heti jaksa liikahtaa. Luen seuraavalla kerralla kun nousen. Puheluihin yleensä vastaan heti, koska ihmiset useimmiten soittavat kun on jotakin tärkeää.
Se on aina kuitenkin mutsi eli maltan.
Itse olen miehenä huomannut että kun nainen alkaa vastaamaan viesteihin 24h tai 10h viiveillä niin se on game over.
Jos se on tekstiviestinä / sähköpostina lähetetty, asia ei ole kiireellinen. Usein käykin niin, että kuulen merkkiäänen, mutta saattaa kestää tunteja, ennen kuin luen viestin. Unohdan sen siinä välissä, ja luen vasta sitten, kun tarvitsen itse puhelinta.
N28
No eipä ole tarvetta malttaa, jos puhelin matkassa mukana. En siis roiku siinä kiinni, jää päivittäin kotiin jos en odota jotain tietoa jostain tulevaksi.
Jos puhelin on ihan vieressä niin silloin yleensä luen heti, mutta jos kuulen sen piippaavan vaikka toisessa huoneessa, en välttämättä heti lähde sitä hakemaan. Sitten saattaa olla, että unohdan sen pitkäksikin aikaa.
"Maltatko olla katsomatta" ja "voitko jättää myöhemmäs" tarkoittavat samaa asiaa.
Kyllä, maltan olla katsomatta ja voin jättää myöhemmäs, jos on joku muu homma kesken tai ei muuten vaan kiinnosta.