Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun saat viestin puhelimeesi, maltatko olla katsomatta, vai voitko jättää myöhemmäs?

Vierailija
12.08.2017 |

Tai olla kokonaan lukemattakin? Minä en malta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Maltatko olla katsomatta" ja "voitko jättää myöhemmäs" tarkoittavat samaa asiaa.

Kyllä, maltan olla katsomatta ja voin jättää myöhemmäs, jos on joku muu homma kesken tai ei muuten vaan kiinnosta.

Vierailija
2/9 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu odotanko viestiä tai missä seurassa olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin maltan. Ja usein jätänkin myöhemmälle. Puhelin ei ohjaile toimimistani, vaan luen viestit sitten kun olen saanut meneillään olevan asian tehtyä. Ei siellä mitään niin mullistavaa ole, etteikö voisi odottaa lukemista.

Vierailija
4/9 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin luen viestejä heti kun ne tulee. Yleensä puhelin on keittiössä eikä heti jaksa liikahtaa. Luen seuraavalla kerralla kun nousen. Puheluihin yleensä vastaan heti, koska ihmiset useimmiten soittavat kun on jotakin tärkeää.

Vierailija
5/9 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aina kuitenkin mutsi eli maltan.

Vierailija
6/9 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miehenä huomannut että kun nainen alkaa vastaamaan viesteihin 24h tai 10h viiveillä niin se on game over.

Vierailija
7/9 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on tekstiviestinä / sähköpostina lähetetty, asia ei ole kiireellinen. Usein käykin niin, että kuulen merkkiäänen, mutta saattaa kestää tunteja, ennen kuin luen viestin. Unohdan sen siinä välissä, ja luen vasta sitten, kun tarvitsen itse puhelinta.

N28

Vierailija
8/9 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole tarvetta malttaa, jos puhelin matkassa mukana. En siis roiku siinä kiinni, jää päivittäin kotiin jos en odota jotain tietoa jostain tulevaksi.

Vierailija
9/9 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhelin on ihan vieressä niin silloin yleensä luen heti, mutta jos kuulen sen piippaavan vaikka toisessa huoneessa, en välttämättä heti lähde sitä hakemaan. Sitten saattaa olla, että unohdan sen pitkäksikin aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän