Jos Suomi olisi sodassa Venäjän kanssa, mitä tekevät maassamme olevat 100 000 venäläistä?
Jos Suomi olisi sodassa Venäjän kanssa, mitä tekevät maassamme olevat 100 000 venäläistä?
Kommentit (35)
Nehän pitää välittömästi likvitoida. Desantteja!!
Heidät muilutetaan keskitysleireihin.
Suomi laittaa ne ensimmäiseen vastahyökkäykseen vain keihäällä varustettuna.
Menevät hiukan leireilemään länsirannikolle.
Eiköhän nuo ole desantteja eli tietysti alkavat lahtaamaan suomalaisia ja tekemään sabotaaseja.
Ilomantsin tsasounat ja ELIA ELIAS KIRKKO ORTODOKSI VETÄÄ JO HILJAISEKSI . HOKKUSPOKKUS. TAI HEINÄ VEDELLÄ LAATOKKA LUOSTARI .
Vierailija kirjoitti:
Nehän pitää välittömästi likvitoida. Desantteja!!
Äläs nyt, siellä on jopa intin käyneitä sällejä. Niistä olisi hyötyä - jos vain ovat Suomelle lojaaleja. Ukrainallakin on iso venäläisistä vapaaehtoisista koostuva osasto.
Jaa-a. Osa heistä on anti-puuttinisteja ja tulleet tänne rysyn politiikkaa pakoon, osa on kaksoiskansalaisia joilla ei ole oikeastaan mitään siteitä rysylään. Kukaan ei pysty valmitsemaan itse synnyinmaataan.Varmaan löytyy osa sellaisia jotka asettuisivat rysyn puolelle mutta täällä heillä olisi silloin ”hieman” tukalat oltavat.
Sotivat venäjän puolella tietenkin, ovat jo valmiiksi maassa
Venäjällä Ukrainassa on jo 200 kuolleen venäläisen vankilarikollisen oma hautausmaa missä ortodoksiristi . Vaikuttaa joltain puhdistuksesta joku ääri uskonto putsaa taas .
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Osa heistä on anti-puuttinisteja ja tulleet tänne rysyn politiikkaa pakoon, osa on kaksoiskansalaisia joilla ei ole oikeastaan mitään siteitä rysylään. Kukaan ei pysty valmitsemaan itse synnyinmaataan.Varmaan löytyy osa sellaisia jotka asettuisivat rysyn puolelle mutta täällä heillä olisi silloin ”hieman” tukalat oltavat.
Itse asiassa aika moni kannattaa Putinia ja Ukrainaan hyökkäämistä 🥺
Jahvejehova Moses kivittää toisia vaikka on itse homobudhajogi. Ainiin se sika oli saastainen ja Mooses naiset kuukautisista.
Painetaan pää pensaaseen kuten tähänkin asti KAIKISSA ma tu ongelmissa.
Shamaani noidat on budhan uskoisia ja nekin käyttää hakaristiä keltaista.
Juutalainen homo ei voikivittää muita vaikka mikä goljatti olisi edessä . Ne omat synnit ensin.
Vierailija kirjoitti:
Sotivat venäjän puolella tietenkin, ovat jo valmiiksi maassa
Ryksät käy sotaa aina, aseet ja keinot vain vaihtelevat. Soluttautuminen maahan on yksi helpoimmista hölmölässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa aika moni kannattaa Putinia ja Ukrainaan hyökkäämistä 🥺
Tunnen monta joiden mielestä Putler on häiriintynyt sekopää, ja jotka ovat sitä mieltä että Ukraina kuuluu ukrainalaisille ja että hyökkäyssota on todella väärin.
Säätäkö Suomen tai Venäjän laki asiasta jotain?