Tindermies humalassa: "Oot tollaseks WT-naiseks tosi kaunis"
Tapahtui siis eilen viihteellä. Olin yhden frendin kanssa liikenteessä, koska viimeinen kesälomaviikko meneillään. Noh, terassilla sit seuraan lyöttäytyi joku mies. Ulkoisesti tavallaan kivannäköinen, mutta kuitenkin insinöörihtävä tai sellainen vähän nörtti (mm. silmälasit). Kaveri sitten jossain vaiheessa lähti kotiin, kun piti aamulla hakea lapsi sen vanhemmilta hoidosta. Jäätiin tämän miehen kanssa terdelle. Juteltiin mukavia, vähän pussailtiinkin (parin snapsin jälkeen). Vietettiin mukavaa iltaa ja siirryttiin lopulta ravintolaan tanssimaan. Suunnitelmana mulla ei ollut tehdä mitään "vakavampaa", koska ero taustalla enkä ole vielä päässyt kunnolla henkisesti irralleen lapsen isästä.
Siinä grillijonossa tää mies sitten aivan yhtäkkiä töksäytti, että "oot tollaseks WT-naiseks tosi kaunis". Mä yskäsin siihen, että ANTEEKS MITÄ? Omasta mielestäni en ole mitenkään WT:n näköinen vai onko kaikki, joilla on vaikkapa värjätyt hiukset automaattisesti WT? Jäi nakkikopille kyllä sekunnissa tuo mies.
Kommentit (23)
Ja nyt kilttimies pohtii, että miksi ei käy flaksi :D
Joku on selannut selvästikin av:ta, kerran tollein kommentoi. :D
Jos olisi sanonut white trash, olisin uskonut. WT on av:lla keksitty lyhenne.
No selkeästi mies on ainakin a-mamma, ei tuota ilmausta kuule tuollaisena tämän palstan ulkopuolella.
No Tinder, aika selvä vihje. Ei siellä ole mitään normaaleja miehiä, saati hyviä normaaleja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
No selkeästi mies on ainakin a-mamma, ei tuota ilmausta kuule tuollaisena tämän palstan ulkopuolella.
*av-mamma
Miten ne katu-uskottavat ei nörtit miehet näkevät, jos ei voi silmälaseja käyttää? Kaikilla piilarit?
Olin kanssa tulossa sanomaan, että av:lla roikkuu tuo insinööri :D
Voi olla, että hänelle wt-määritelmään riittää, että on eronnut lapsensa isästä, mikä on tottakai erittäin kapeakatseista, mutta vielä tyhmempää sanoa jollekin ääneen oletetusta wt:ydestä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi sanonut white trash, olisin uskonut. WT on av:lla keksitty lyhenne.
Kyllä WT on aivan yleistynyt lyhenne, esim. kerran yhdessä Beverly Hillsin täydelliset naiset-jaksossa sen nimen suomennoksena oli WT-syytöksiä.
Kerros ap nyt, miten oli pukeutunut ha laittautunut, että osataan arvioida oikein sun wt-asteesi.
Sisäinen epävarmuus omasta seksuaalisesta kyvykkyydestä sai hänet sabotoimaan mahdollisuutensa yrittämällä pilkata naista.
Vierailija kirjoitti:
Terassi = tinder?
Niinpä. Tinder ei ole yleisnimitys kaikille miehille, joiden kanssa on sutinaa.
Hieno tarina, lissu. Miehet eivät puhu edes white trashista, eivätkä todellakaan mistään wt:stä.
Jos kuulit väärin ja hän tarkoitti gt-naista. Joitko gintoniceja?
Ap. Laita kuva lookistasi, niin täältä kyllä irtoaa totuus.
WT-naiset on tosi kauniita yleensäkin. Olet siis oikein erityisen kaunis.
AP pistäppä kuvasi jakoon, arvioidaan oletko todellakin wt vai et.
Et sitten kysynyt, miksi hänen mielestään olit wt?
Se mies on tainnut olla liikaa av:lla.