Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita epävakaasta persoonallisuudesta kärsiviä?

Vierailija
12.08.2017 |

Vertaistukea kaivataan... Taas on todella huono olla itseni ja elämäni kanssa.

Olen todella herkkä ja empaattinen nainen, päälle 20.

Elämääni varjostaa huonot ja myrskyisät parisuhteet, hylätyksi tulemisen pelkoa, läheisriippuvuutta, alkoholin kanssa läträilyä jne.

Tapasin vuoden alussa naisen, johon rakastuin. En ollut ennen tuntenut naista kohtaan näin mutta niin vain tapahtui. Suhteemme on ollut myrskyisää ja tämä nainen on vaikuttanut jokseenkin tunnekylmältä ihmiseltä. Suhteemme päättyi viikko sitten ja olen aivan romuna, rikki.

En tiedä mitä teen nyt elämälläni. Olen sekaisin enkä enää tunnista itseäni. Hoidossa olen käynyt ja käyn edelleen mutta se ei tunnu auttavan.

Apua?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dialektinen käyttäytymisterapia ois kova sana epävakaalle, pelkkä jutusteluapu asiaan perehtymättömän terapeutin/hoitajan kanssa menee helposti vaan jaaritteluksi sen hetken painavimmista huolista ja tapahtumista -ja niitähän epävakaalla yleensä riittää.

Niitä Dialektisen käyttäytymisterapian harjotuksia löytyy muuten ihan netistäkin, mutta jos on tosi dramaattinen ja paha hetki päällä niin kannattaa vaan lepäillä ja rauhottua ennen kun yrittää alkaa olla tietoisesti läsnä yms.

Ja jos alkoholilla läträys on jatkuvaa ja häiritsevää niin AA:ssa käynnistä voisi varmasti hyötyä.

Vaikka siellä ei osata epävakaaseen persoonallisuushäiriöön välttämättä ottaa kantaa niin siihen samaan oman vastuunottamisen ja oman tunteidenhallinan saavuttamiseen se painottaa.

Tsemppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla