Voiko 40 v täyttäneellä olla pitkät hiukset?
Kommentit (32)
Panostit sentään enemmän kuin "niin?"
Miksi ei voisi? Riippuu aivan siitä millaiset hiukset ovat? Millainen hiusmalli sopii? Ja mistä itse tykkää..
Parin vuoden päästä on. Tuskin ne putoavat pois.
Juu, voi olla. Olen 50 ja vieläkään eivät ole muuttuneet lyhyiksi.
Kyllä on ihmisillä miettimisen aiheet.
Jo vain!
T: M 42 ja pe*spituinen fleda
Ilmeisesti ei, koska sitä koko ajan kysellään. Tulee Fiskarsseille käyttöä.
Tietenkin voi. Kyllähän useimmilla naisilla siinäkin iässä vielä hiukset kasvaa ihan hyvin.
Vaihtareiden aikaan voi alkaa hiukset harvenemaan, ja sitten on parempi leikata lyhyeksi kuin pitää hiirenhäntää. Nauti pitkistä hiuksista kun vielä voit!
No miksei voisi? Itselläni kyllä tippuvat hirveää tahtia eivätkä kasvakaan enää kuin harvana olkapäille saakka korkeintaan, mutta miksipä sitä hyväkuntoinen tukka pitäisi leikata jollei tahdo. Mistä sä olet kuullut sellaista ettei voi?
Monet parhaimman näköisistä kuusikymppisistä on niitä, joilla on pitkähköt hiukset. Mutta niitä täytyy hoitaa ja olla huoliteltu.
Kai siihen joku laki löytyy, ettei saa olla.
Jossainhan se ikä pitää näkyä.
Minulla ei ole ikinä ennen ollut niin pitkät hiukset kuin nyt. Ikää 48 vuotta. Kun pitää huolen, että ruoansulatus toimii, saa hiuksetkin riittävästi ravintoaineita.
Voisikohan sen pakollisen hiusten lyhentämisen liittää rintasyöpäseulontoihin? Samalla kertaa vetäisivät yli-ikäisten naisten hiukset lyhyeksi.
Jos on paksut, kauniisti leikatut ja hyvin hoidetut.
Mä olen 57v ja mulla on upeat puolipitkät hiukset
Äidilläsi ei taida olla pitkiä hiuksia ollutkaan?
Tottakai voi. Mutta jos hiukset ovat ohuet soirot, tyyliin Klonkku, en suosittele. Ohuet pitkät liiskahiuksrt ovat btw rumat minkä tahansa ikäisellä
Kertokaa naiset tällaiselle tyhmälle miehelle miksi hiukset pitää leikata siinä 30. ikävuoden tienoilla lyhyeksi?
Menevät huonoon kuntoon? Vai onko se jotain äitylimuotia?
No mulla on. Eivät tippuneet tai katkenneet kun täytin keväällä 40. Eli mun kokemuksen perusteella voi olla.