Eronneet Satuhäät parit
Suvi ja Johannes Honkanen, ei se nuori lempi kestänytkään ikuisuuksia
Kommentit (118)
Niin miksi iina ja mikko erosi ne oli minun lempipari?
Joanna Aino kirjoitti:
Niin miksi iina ja mikko erosi ne oli minun lempipari?
En tiedä syytä, eikä se kiinnostakaan. Mutta Iina ja Mikko oli tosi symppis pari. :) Heidän häänsä oli kauniit, tykkäsin paljon heidän jaksosta. Taitaakin näkyä Areenassa vielä.
minun tietäkseen ne ei ole eroneet.
Vai on Timi ja Saija eronneet :( Minulla joitain jaksoja tallennettuna digiboksille ja heidän jakso on yksi niistä. Eilen viimeksi katsoin. Hellyyttävä pari oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Suvi ja Johannes erosi?
Johannes petti Suvia vuosia ja lopulta vei suuria summia rahaa yhteiseltä tililtä..Onneksi Suvi uskalsi lopulta erota nyt turvallinen ja onnellinen liitto uuden kumppanin kanssa.
Edelliseen lisätäkseni Johannes ei myöskään pidä minkäänlaista yhteyttä tyttäriinsä..
Surullista :'( Taitaa Johannes olla mulkku jätkä. Ei edes lapsiaan kohtaan osaa käyttäytyä. :/
Satuhäitä tullut lisää yle areenaan. Tässä näitä katsoessa herää aina miettimään onko pari yhdessä kun katsoo jaksoja.
Mitähän Tanjalle ja Bizanatille kuuluu? Tulee just nyt uusintana 5.7.
Toi Iina näyttää siltä ku se ois hautajaisissa, ko se ei hymyile lainkaa kirkossa :o
Vierailija kirjoitti:
Lieneekö Saija ja Timi eronneet (joista ylempänäkin puhuttiin), ainakin Saija on vaihtanut tyttönimensä Facebookissa takaisin.
Saija on yhäkin Timin sukunimellä Facessa.
Onkohan noi helluntalaispari Aliisa ja Pekka vielä yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Essi ja Allu uusimmalta kaudelta lienee eronneet
Nyt tulee tämä jakso uusintana juuri televisiosta ja he ovat eronneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään en oo vetänyt- Allulla on jo uusi. Pumpulitissi jäi
Mussutu**u jäi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään en oo vetänyt- Allulla on jo uusi. Pumpulitissi jäi
Ala**äjuttuja höpöttävät tuossa jaksossa mikä nyt on menossa (10.8)
Onko se jalkapantamorsian ja miehensä vielä yhdessä? Ne huumekauppiaat jotka oli vankilassakin. Kummallakaan ei taida olla mitään somea?
Eikö se Johannes ollut papin poika? Ei olisi uskonut, että on pettäjä ja huijari. Jos tämä siis pitää paikkaansa.
Onkohan noi Virpi ja Henkka yhessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Suvi ja Johannes erosi?
Johannes petti Suvia vuosia ja lopulta vei suuria summia rahaa yhteiseltä tililtä..Onneksi Suvi uskalsi lopulta erota nyt turvallinen ja onnellinen liitto uuden kumppanin kanssa.
Mistä tiedät?
Edelliseen lisätäkseni Johannes ei myöskään pidä minkäänlaista yhteyttä tyttäriinsä..