Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petetyt! Onko miehenne toinen nainen koskaan

Vierailija
12.08.2017 |

avautunut teille? Siis että olisitte sitä kautta saaneet tietää suhteesta?

Mitä teitte?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen otti ja soitti kotiimme ja kertoi, että nykyinen exäni on nyt tullut hänen luokseen viettämään viikonloppua. Olivat ehtineet jo heittämään ensimmäisen varvin ja lähdössä saunaan. Sanoi soittavansa etten huolestuisi suotta miestä kotiin odottaessa. Minä pyysin pitää aivan vapaasti hyvänään koko herran ja toivotin hyvää viikonloppua. Sen jälkeen aloin pakkaamaan tavaroita ja soitin ennen klo 21 että hänen poikansa ja minun välinen liitto on nyt loppu eikä tarvi odottaa niitä häitäkään muutaman kuukauden päästä.

Näin jälkikäteen olen todella helpottunut kun pääsin eroon petollisesta miehestä ennen avioitumista koska se mutkistaa asioita. Kävi ilmi, että ex oli vehdannut työpaikan harjoittelijan kanssa melkein heti siitä lähtien kun harjoittelija tuli sinne. Exän työkaveri kertoi asian vuotta myöhemmin vaivautuneena minulle.

Vierailija
2/3 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksäni nyksä kirjoitti ( kun mies jäi kiinni pettämisestä ) h-tin pitkän ja naiivin kirjeen omasta elämästään ja pettymyksistään ja siitä miten mun mies on hänen sielunkumppani! Juu kai. Oli hän ollut munkin sielunkumppani, parikymmentä vuotta, ja lasteni isä...

Mutta joo. Totesin jo ennen tään eksännyksän kirjettä että mies oli mulle mennyttä jo siinä vaiheessa. Tää kirje vain lujitti ajatusta, että jos mun mies tosiaan tämän kanssa haluaa aikansa viettää niin ei hän sitten ainakaan minulle sopiva mies enää ole. Sen verran oli pöllöä tekstiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ovelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän